podcisnienie 18 16V KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

reg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn mar 17, 2008 12:08
Lokalizacja: wągrowiec

podcisnienie 18 16V KR

Post autor: reg » pn sie 25, 2014 20:15

Mam problem po swapie znaczy się mechanicy nie wiedzieli jak pozakładać wężyki ja zrobiłem to tak ale pewnosci nie mam MFA nie pokazyje spalania
Na fotce
pierwsze od lewej wężyk z kompa drugi z MFA do licznika
drugie podłączenie dwa węzyki z filtra powietrza
CZY tak jest ok
Obrazek



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

podcisnienie 18 16V KR

Post autor: bugalon » wt sie 26, 2014 19:32

Nie wiem dokladnie kto Ci tego swapa robil i jaka wersje KRa masz, bo tam są jeszcze minimum 2 zawory podcisnieniowe w tej calej instalacji. Po ej fotce silnik wygląda mi na PLa a w PLu podciśnienie z serwa idzie do MFA, z za przepustnicy idzie do sterowania zaplonem. Dodatkowe podcisnienia są do filtra z węglem aktywnym ale mozna je zaslepic i olac.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości