Strona 11 z 14
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: śr lis 04, 2020 23:56
autor: nba
Z serwisówki od 1.4 16V
Dlatego właśnie robiłem honowanie wiertarką, bo nie mozna demontowac wału. I również dlatego w etce nie ma numeru wału ani panewek głównych dla 1.4, bo producent nie przewiduje wymiany. 1.6 żeliwny normalnie można składać od zera.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: czw lis 05, 2020 00:52
autor: PawelP112
No zobaczymy jak to będzie długo chodzić, kręcąc wałem nie ma oporów więc myśle że nie powinno być problemów przy delikatnym począktowym traktowaniu
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: pt lis 06, 2020 03:29
autor: nba
Kanały poszerzałeś tylko przy wylocie do kolektora czy również tam gdzie rozchodzą sie na dwa dla każdego zaworu wydechowego?
https://abload.de/image.php?img=dscn5369i2xoy.jpg masakra jest co robić i EGT powinno ładnie spaść co pozwoli dowalić zapłonu. Korci mnie ten temat, ale znowu czapke zrzucać
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: pt lis 06, 2020 18:42
autor: marcin7x5
Co z tego jak powiększysz otwory w głowicy jak zapewnie kolektor też ma mniejsze otwory. Trzeba by też pewnie przerobić i wydech...
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: pt lis 06, 2020 20:56
autor: PawelP112
Kanały poszerzałeś tylko przy wylocie do kolektora czy również tam gdzie rozchodzą sie na dwa dla każdego zaworu wydechowego?
tam również inaczej nie miało by to sensu.
Co z tego jak powiększysz otwory w głowicy jak zapewnie kolektor też ma mniejsze otwory. Trzeba by też pewnie przerobić i wydech...
no właśnie że kolektor ma sporo zapasu dlatego więc to ma sens, oczywiście materiału jest sporo w głowicy i mozna to bardziej powiększyć, ale to jak mówisz trzeba by budować inny kolektor,
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: pt lis 06, 2020 21:41
autor: nba
marcin7x5 pisze: ↑pt lis 06, 2020 18:42
Co z tego jak powiększysz otwory w głowicy jak zapewnie kolektor też ma mniejsze otwory. Trzeba by też pewnie przerobić i wydech...
Kolektor i uszczelka robione są pod AFH gdzie te kanały są fabrycznie większe.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: pt lis 06, 2020 22:23
autor: marcin7x5
Ciekawe czemu w takim razie dławione są te silniki...
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: sob lis 07, 2020 00:39
autor: nba
https://csmperformance.pl/pl/p/VW-POLO- ... CHNIX/4265
jest gotowiec i to 4-2-1
tylko do podwozia mk4 i podobnych trzeba dopasować.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: sob lis 07, 2020 13:57
autor: marcin7x5
To trzeba by jeszcze zrobić coś z pre katem i sondą w mk4.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: sob lis 07, 2020 15:06
autor: nba
Zamiast prekata zakładasz kolektor od AKQ (jeśli nie ten z linku) w którym zaślepiasz EGR a sonda off w motronicu. W marelli kombinujesz szukasz magika albo tulejka.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: sob lis 07, 2020 16:50
autor: locarno
toffic ogarnia Marelli.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: sob lis 07, 2020 16:51
autor: nba
Ogarnia tylko, że wysyłasz ster a motronica sam sobie możesz wgrać KKLem tylko tuner przerabia soft zdalnie
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: wt lis 10, 2020 00:42
autor: PawelP112
Ciekawią mnie jeszcze silniki 1.6 BTS jak to się sprawuje konstrukcja na łańcuchu i nie wiem czy są tam zmienne fazy rozrządu /?
Swoją drogą nba mógłbys podeslać jakies nr ecu bo chcę zamówić APE itp
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
: wt lis 10, 2020 01:32
autor: nba
BTS to lipny silnik, ma wariator faz rozrządu, łańcuch strzelam te same bolączki co 1.4 TSI, najgorsze jest jednak to, że pękają tłoki itp. totalnie rozpadają sie te silniki a nie ma zamienników tłoków i albo kupujesz ori albo rzeźbisz z innego silnika.
Jeden kij co tam kupisz tu masz z AXP
https://www.otomoto.pl/oferta/komputer- ... CpFbC.html Jak chcesz żebym ci ogarnął immo off to musisz mi wysłać ster.
Dziś brałem udział w live autoholicy i Robert stwierdził, że nie zawsze porting spełnia to co żeśmy założyli. Podobnie sceptycznie napisali mi na grupie na fb.
Tutaj live 18:15
https://youtu.be/xKjoK6zs7YE?t=1095