Mk2 1.8 GTI 16v

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » pt lut 11, 2005 21:51

Jurus pisze:
guluwroc pisze:Wałki światka w wersji Gt daja 5-7KM :) za jedyne 1500zł czysty interes
:lol: a na jakiej podstawie to piszesz? Może znasz przypadek bardzo nieudolnego tuningu silnika KR. Zastosowanie wałków Świątka GT z poprawą oczywiście glowicy (bez tego ani rusz) może podciągnąc moc sprawnego motoru nawet do123KW czyli 167KM(praktyka)[w autku z wtryskiem KE-Jetronic]. Ważną rzeczą jest by poprawnie dobrac uklad wydechowy i dolotowy... Pisząc "poprawa głowicy" mam na mysli porządne GT a nie "cuda wianki". Co do dokladniejszych informacji na temat zmian stopnia sprężania itp(zaleznie od wersji wałków) to polecam rozmowę bądź kontakt mailowy z Inż. Świątkiem. www.swiatek.com.pl A co do LPG w tym autku to daje wieksze mozliwosci tuningu(wyższe stopnie sprężania) :chytry: . Pozdrawiam
P.s według ciebie wtrysk "ke" jest lepszy od "k" bo z tego co ja wiem to nie i własnie w KR montowali "k"



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob lut 12, 2005 00:48

na jakiej podstawie twierdzisz że K jest lepszy niż KE ?
bardzo mnie to ciekawi


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob lut 12, 2005 15:18

do bani takie polskie wałki, nigdy bym ich nie zalozyl do swojego silnika.
mialem okazje grzebac z silnikiem na takim walku i powiem jedno - tragedia.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

d_aga

Post autor: d_aga » ndz lut 13, 2005 00:53

GTO pisze:do bani takie polskie wałki, nigdy bym ich nie zalozyl do swojego silnika.
mialem okazje grzebac z silnikiem na takim walku i powiem jedno - tragedia.
No comment.
:panna: Twoje uogólnianie świadczy o Twoim poziomie myślenia i wiedzy technicznej... Nie każdy potrafi wykorzystać rezerwy silnika i jego rozrządu.
P.S.
Pochwal się jaki to wałek i w czym był do bani.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz lut 13, 2005 01:22

wałek pana Ś. w silniku VW 1.6 101km.

byc moze to były wałki z jego pierwszej produkcji bo bylo to kolo 5-6 lat temu (moze za ostry ), ale silnik strasznie kiepsko pracował na wolnych obrotach a gora niespecjalnie byla silna, wiec wymieniliśmy te wałki na zachodnie.

co ciekawe na walkach schricka 268,272 było wszystko wpożadku.

samochod to golf 4 1.6 i A3 z takim samym silnikiem poddane portingowi glowicy i chiptuningowi z programem mojej produkcji. niestety nie mielismy jeszcze wtedy hamowni wiec nie mam pomiarow ile to dało.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości