Strona 42 z 42

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: pn lip 21, 2014 21:20
autor: Blondyn85
A co da głowa i walki z kr? Bez robienia portingu i grzebania w głowie? I co lepiej 2 czy 2.25?

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: śr lip 23, 2014 22:40
autor: ade
RasPL pisze:Za 5k zł nie wyciagniesz nawet 1/10 możliwości tego silnika. Za 5k mozesz silnik wyremontować od A-Z i trochę $$$ powinno zostać :helm: Ja mam 9A z głowicą KR, wałki narazie KR ale z czasem zmienie na 2 wydechowe narazie muszę program ogarnąć do kupy. Wydech i dolot trzeba do wolnossącego sobie policzyć. Co do przepustnicy można szukać jakiejś innej, z duzego silnika jakieś BMW itp bo trzeba tylko switche przełożyć i nie ma problemu z TPS. Na koniec program. I po tym i porobionej głowicy zobaczysz koło 170KM.
170 powinno być na wałkach z abfa i wydechu po strojeniu... a jak silnik po porządnym remoncie i porządnie wystrojony to i może 180 się pojawić;]

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: czw lip 24, 2014 22:23
autor: Marszall
55mm ideal dla wolnossacego 16v

Jak bredze to mnie poprawcie

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: czw lip 24, 2014 22:37
autor: Marszall
MarlMan pisze:Witam
Planuje wsadzić do swojej II 1.8 16V ADLa i myślę nad następującymi modami:

- wałeczki z KR (bo posiadam takie czy lepiej sprzedać i poszukać z ABFa w tym wypadku bo nie wiem czy standardowe ADLowskie nie są lepsze)?
- dolot KR (też posiadam, tu pytanie czy w ogóle spasuje i przepustnica zagra P&P bo się różnią)?
- porting głowicy
- puszka z dziurami plus filtr K&N
- porting przepustnicy
- pompa paliwa z większym ciśnieniem
- pompa olejowa z większym ciśnieniem
- zestrojenie silnika plus komp z odcinką na 7500 (tu pytanie o koszt czegoś takiego?)
- wydech portki standard pierwszy tłumik z ABF'a, rurka zamiast kata i końcowy z GTi 16V

Mam pytanie jaki mogę uzyskać przyrost mocy, jakie modyfikacje jeszcze mogę zastosować (mało budżetowe)?:> I czy wszystkie mają sens?:>

-walki jak seria to bym oolecal abf jak KR to dwa wydechy
- koletor KR jak najbardziej
- przepustnica jak chcesz p&p pod kolektor to dajesz z silnika ABK wsadzas tps z ADL + regulacja i rozwiert albo zrobic flansze pod przepustnice ADL/ABF ( Lepsza opcja bo wieksza zawze srednica)
- odcinka na 7500 nie wiem czy ma sens bo seryjne walki tego powietrza nie przepuszcza i moze na odcieciu dlawic
- pompa oleju z 2.0 jak najbardziej
- pompa paliwa moze miec wiekszy wydatek ale cisnienie reguluje regulator na listwie
- wydech ori kolekor ABF, przedluzone portki i 3 razy przelot na55mm proponuje sprawdzic, jak nie pomorze to przynajmniej fajnie zabrmi

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: wt maja 26, 2015 01:23
autor: EditionOne
Panowie jak takie coś zamotować do KR? sprzedający chyba nie wie co sprzedaje i do czego?
http://allegro.pl/kn-uklad-dolotowy-vw- ... 10542.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: pn gru 14, 2015 01:46
autor: marione
Witam czy ktoś może doradzić jakie wtryski mozna wsadzić możliwie większe do abfa ?

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: pt lut 26, 2016 00:15
autor: Marcin_MK2_8v
marione pisze:Witam czy ktoś może doradzić jakie wtryski mozna wsadzić możliwie większe do abfa ?
chyba z nissana primery p10 2.0 GT, ale też szału nie ma bo 260cc