Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym
: pn lip 21, 2014 21:20
A co da głowa i walki z kr? Bez robienia portingu i grzebania w głowie? I co lepiej 2 czy 2.25?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://boni.ygd.pl/
170 powinno być na wałkach z abfa i wydechu po strojeniu... a jak silnik po porządnym remoncie i porządnie wystrojony to i może 180 się pojawić;]RasPL pisze:Za 5k zł nie wyciagniesz nawet 1/10 możliwości tego silnika. Za 5k mozesz silnik wyremontować od A-Z i trochę $$$ powinno zostać Ja mam 9A z głowicą KR, wałki narazie KR ale z czasem zmienie na 2 wydechowe narazie muszę program ogarnąć do kupy. Wydech i dolot trzeba do wolnossącego sobie policzyć. Co do przepustnicy można szukać jakiejś innej, z duzego silnika jakieś BMW itp bo trzeba tylko switche przełożyć i nie ma problemu z TPS. Na koniec program. I po tym i porobionej głowicy zobaczysz koło 170KM.
MarlMan pisze:Witam
Planuje wsadzić do swojej II 1.8 16V ADLa i myślę nad następującymi modami:
- wałeczki z KR (bo posiadam takie czy lepiej sprzedać i poszukać z ABFa w tym wypadku bo nie wiem czy standardowe ADLowskie nie są lepsze)?
- dolot KR (też posiadam, tu pytanie czy w ogóle spasuje i przepustnica zagra P&P bo się różnią)?
- porting głowicy
- puszka z dziurami plus filtr K&N
- porting przepustnicy
- pompa paliwa z większym ciśnieniem
- pompa olejowa z większym ciśnieniem
- zestrojenie silnika plus komp z odcinką na 7500 (tu pytanie o koszt czegoś takiego?)
- wydech portki standard pierwszy tłumik z ABF'a, rurka zamiast kata i końcowy z GTi 16V
Mam pytanie jaki mogę uzyskać przyrost mocy, jakie modyfikacje jeszcze mogę zastosować (mało budżetowe)?:> I czy wszystkie mają sens?:>
chyba z nissana primery p10 2.0 GT, ale też szału nie ma bo 260ccmarione pisze:Witam czy ktoś może doradzić jakie wtryski mozna wsadzić możliwie większe do abfa ?