Ile wytrzyma seryjny dół 1H?

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » pn paź 27, 2008 20:45

bo moja przygoda z tuningiem zaczela sie i pewnie skaczy zagranica..........
i to ze Polak potrafi to Masz calkowita racje, mnie tylko chodzilo o to ze tak zrobione silniki jak przez niemcow jezdza bardzo dlugo powiedzmy bezawaryjnie........


T4 Doka ACV 130ps..................

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn paź 27, 2008 20:58

to czy sa bezawaryjne i jak dlugo to zalezy od kierowcy, serie da rade w jeden dzien zajechac, a co dopiero modzony silnik. ale jesli uznamy za awarie, zerwanie struktury materialu i moce rzedu 150 ps z litra to nie ma sensu kuc, bedzie jezdzic tak samo dlugo...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » wt paź 28, 2008 02:33

niesadzilem ze Nasza dyskusja przyjmie tak spokojny ton.................ale brak mi determinacji (czytaj- szkoda mi czasu) zeby sie z Toba sprzeczac bez konca. jak dlugo Istniejesz na tym forum NIGDY nieprzyznales sie do bledu. Powiedz tak szczerze... ile razy w sezonie stajesz na kresce i ile razy Musisz grzebac w silniku ?? Tu sa tacy co po calym sezonie w zimie zaczynaja grzebac tylko po to by dolozyc pare PSow...............Z calym szacunkiem ale nawet TY ( pomijajac zerwanie struktury materialu) niedasz rady "zajechac" auta od Dahlbacka. np.................pozdrawiam i konczymy ten (niewygodny) :grin: temat..........................


T4 Doka ACV 130ps..................

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt paź 28, 2008 08:59

ja staje na kresce czesto i jak wiesz lub nie wiesz w samym silniku nie grzebie, no chyba ze zmieniajac nastawy walkow. wiekszosc zdecydowana aut jezdzonych ode mnie staje na kresce co najmniej raz dziennie, choc sa i tacy co na kresce przepalaja dzien w dzien 100..150 pln racinga i zaden nie grzebie nic poza dodawaniem nastepnych ps. dodam ze zaden nie kuty.
co do tonu... zawsze byl spokojny , uniosles sie ze zwrocono ci uwage na wazna w tuningu niescislosc. relanium czy cos zazyj..
co do bledu... jest tu kilka tematow gdzie pisze ze sie pomylilem... poszukac??? :green_fuck:
co do dahlback'a... nie wiem nie jezdzilem, ale wydaje mi sie ze i z tym autem nie byloby problemu w zajechaniu

reasumujac i konczac ot... na 400 ps 500 nm seryjny 1h dol sie wyrabia bezawaryjnie, naprawde bezawaryjnie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

scirocco gt2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob paź 18, 2008 00:33
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: scirocco gt2 » pt paź 31, 2008 22:43

A co sądzicie o doładowaniu seryjnego silnika 2E kompresorem G60+ intercooler od Sprintera 2,8 ? jest jakaś szansa że korby nie wyjdą przez miskę olejową??? Pytam bo zrobiłem swap na 2E, a G60 zostało mi po poprzednim VW i aż się prosi żeby coś z nim zrobić...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt paź 31, 2008 23:26

jakbys dokladnie czytal forum lub uzyl szukajki wiedzialbys ze seryjne korby 2e wytrzymuja 1,5 bara
Ostatnio zmieniony pt paź 31, 2008 23:27 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

scirocco gt2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob paź 18, 2008 00:33
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: scirocco gt2 » sob lis 01, 2008 00:20

Sory. nigdy nie zagłębiałem się w ten temat. Poczytam to pogadamy.



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz lis 02, 2008 23:29

Na standardowym kolku bedzie dobrze, tylko niech to ktos wystroi.
scirocco gt2 pisze:A co sądzicie o doładowaniu seryjnego silnika 2E kompresorem G60+ intercooler od Sprintera 2,8 ? jest jakaś szansa że korby nie wyjdą przez miskę olejową??? Pytam bo zrobiłem swap na 2E, a G60 zostało mi po poprzednim VW i aż się prosi żeby coś z nim zrobić...



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lip 18, 2009 01:44

Zgadnijcie przy jakim ciśnieniu ugieło korbę
Obrazek



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lip 18, 2009 14:09

350 kpa???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
speeds
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob maja 06, 2006 19:06
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: speeds » czw paź 01, 2009 19:24

toffic pisze:Zgadnijcie przy jakim ciśnieniu ugieło korbę
[url=http://img269.imageshack.us/img269/678/korby.th.jpg]Obrazek[/URL]
no przy jakim? bo jestem ciekawy?
sądze że przyczyną tego ugięcia nie bylo tylko nadmierne ciśnienie


Wolfsgruppe.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości