Strona 2 z 3

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: wt lut 14, 2012 22:15
autor: xxMAXIMxx
tak. PG z Corrado.

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: wt lut 14, 2012 22:34
autor: toffic
Robił ktoś pomiar na hamowni z tymi chipami RS2/3 itp??

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: wt lut 14, 2012 23:03
autor: Karol G60
MAXIM a głowica jest w nim mocniejsza z literka P czy z A? robisz coś też mechanicznego z silnikeim chodzi mi o wyższą moc ... planowanie głowicy , rozwiert kanałów koło zamachowe itp?

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: śr lut 15, 2012 15:59
autor: xxMAXIMxx
A-Kopf 037 103 373A (bei VW 037 103 265AX )
Einlass 35 x 30mm,Auslass 33 x 25mm
passende Ansaugbrücke: 037 133 201N
passende Dichtung: 026 129 717D

P-Kopf 037 103 373P (bei VW 037 103 265 BX )
Einlass 38 x 32mm,Auslass 36 x 25mm
passende Ansaugbrücke: 037 133 201AD
passende Dichtung: 037 129 717H


einlass - ssacy
auslass wydechowy

"P" lepsza

Głowicę mam już splanowaną, niewiele ale jest bo 0,5mm. Zamach też bym chciał tylko nie mam jeszcze zdecydowałem kto mi to zrobi.

pozdro,

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: śr lut 15, 2012 17:01
autor: 16vg60
xxMAXIMxx, na tym zestawie 200 ps powinno peknac a doladowanie na kolku 68 {"G" w bdb stanie} i walku asymetrycznym waha sie od 0.9-1.0 bara :-)

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: śr lut 15, 2012 22:36
autor: xxMAXIMxx
G ma zrobione 800km od regeneracji. Nie ma bata 200 kucy będzie jak nic. Ciekaw jestem tylko efektu wydechu, czy faktycznie powyżej 4000RPM będzie "kopnięcie".

Re: wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: śr lut 15, 2012 23:20
autor: toffic
xxMAXIMxx pisze:G ma zrobione 800km od regeneracji. Nie ma bata 200 kucy będzie jak nic. Ciekaw jestem tylko efektu wydechu, czy faktycznie powyżej 4000RPM będzie "kopnięcie".
Obyś się nie zdziwił

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: czw lut 16, 2012 08:33
autor: xxMAXIMxx
Domyślam się, że to tylko pobożne życzenia. Tylko brzmienie będzie inne ;]

Re: wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: czw lut 16, 2012 16:11
autor: 16vg60
toffic pisze:
xxMAXIMxx pisze:G ma zrobione 800km od regeneracji. Nie ma bata 200 kucy będzie jak nic. Ciekaw jestem tylko efektu wydechu, czy faktycznie powyżej 4000RPM będzie "kopnięcie".
Obyś się nie zdziwił
+1 dokladnie znam przypadki ze na zestawie jak podales wychodzilo 180ps :kac: dobrze by bylo jak bys teraz shamowal auto {na forum sa przypadki gdzie niby wszystko ladnie pieknie "g" zdrowe i na serii wychodzi 130-140ps :jezor: }

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: czw lut 16, 2012 18:48
autor: xxMAXIMxx
Nie wiem gdzie w okolicy jest hamownia 4x4. Zapytam na grupie małopolskiej.

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: czw lut 16, 2012 22:15
autor: saliczek
najlepiej hamownia przed i po

co do tych bypassów to ja byłbym ostrożny , bo w razie spalania stukowego albo innej awarii zawór nie da rady upuścić ciśnienia bo przyblokuje go bypass

co do hamowni to ja swego hamowałem - wałek , kółko , chip - wszystko firma dbilas , silnik p ogeneralce, spreżanie po 11,2-11,5 na cylindrach , kolanko 180stopni FMIC nie oryginalny ale też sporych rozmiarów, wydech seria i wyszło 187KM i ok250Nm , a według tego co czytałem na forach i sklepach co sprzedają takie rzeczy do g60 to miało być ponad 200KM :D hehe także różnie to bywa

p.s. przed remontem generalnym też hamowałem dwa razy przed zmianami i po zmianach i wyszło odpowiednio 154KM i 181KM tylko moment około 220-230Nm

pozdr.

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: śr maja 23, 2012 07:20
autor: xxMAXIMxx
Odgrzewam kotleta :P

Auto pali jeździ po tym wszystkich modach, ale...
Ustawiłem rozrząd i zapłon tak jak Bóg przykazał i auto krztusi się, przerywa i ogólnie słabo jedzie. Ma takie momenty, że ma kopa strasznego, takiego że hej... ale to tylko "przebłyski". Kombinuję teraz z zapłonem, ustawiłem na 6st przy odpiętej niebieskiej wtyczce i wyrównały się obroty biegu jałowego. Może jakoś przyśpieszyć lub opóźnić zapłon??? Jakieś inne pomysły?

p.s. (Ta przegazówka przed ustawieniem zapłonu i odma są ważne???)

Pozdrawiam.

No i lipa, próbuję pół dnia na różnych ustawieniach zapłonu i nic nie pomaga. Na jałowym chodzi bardzo ładnie, równiutko etc. Jak się jedzie to ma takie przebłyski formy, powyżej 3,5-4,0 kRPM, ale poniżej strasznie słabo mu idzie rozpędzanie się. Masy posprawdzałem, wąż doładowania jest bardzo twardy... Jutro tylko zmienię kabel sondy lambda i na tym koniec pomysłów. Pomocy bo nie pojadę na Nysę.

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: śr maja 23, 2012 21:47
autor: xxMAXIMxx
Ludzie pomóżcie, inaczej nie wyjadę na Nysę...

wałek shrick+chip RS2 co i jak..

: śr maja 23, 2012 23:42
autor: saliczek
a rozrząd na pewno dobrze ustawiony ?