swap na G60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

swap na G60

Post autor: mlody87 » ndz paź 26, 2008 20:38

Panowie mam do was pare pytań odnośnie swap-u, bo widze ze pare osób obeznanych jest w temacie G60 , a ja niestety nie...
Otóż u mnie w golfie siedzi 1.8 no i jednak mocy troche mu brak ,wiec pomyslałem ze mozna by sie zastanowic nad wstawieniem G60 no i:
1.co myslicie na temat G60 z passata syncro ale bez tylnego napedu z samym przodem wogóle cos takiego by chodziło?
2.czy spasowała by stara skrzynia z 1.8 (aam,abs) do silnika PG
3. albo kupic tego syncro i poszukac zwykłej skrzyni od g60 np. od corrado ?
4. na co zwracac najwiekszą uwage przy zakupie bo z tego co widac po ogłoszeniach tanio mozna nabyc takiego passata na chodzie (tylko ze syncro :/) wiadomo wtedy jest komplet: heble, wiazki.
5. jakie koszty takiej operacji w przyblizeniu , jakas rzezba by była potrzebna której by samemu nie dało rady wykonac ?

mozna prosic jakies obszerne info albo linki do tego typu tematów jesli juz istnieją bo troche szukałem na tym forum i duzo sie nie dowiedziałem jak narazie


VW forever..

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz paź 26, 2008 22:03

Skrzynka najlepiej z G60 razem ze sprzęgłem
mlody87 pisze:4. na co zwracac najwiekszą uwage przy zakupie bo z tego co widac po ogłoszeniach tanio mozna nabyc takiego passata na chodzie (tylko ze syncro :/) wiadomo wtedy jest komplet: heble, wiazki.
5. jakie koszty takiej operacji w przyblizeniu , jakas rzezba by była potrzebna której by samemu nie dało rady wykonac ?
odpowiedź na oba punkty zależy od tego co jesteś w stanie sam zrobić, zależność jest taka: mniej zrobie sam=>więcej wydatków



Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » śr paź 29, 2008 10:00

toffic pisze:Skrzynka najlepiej z G60 razem ze sprzęgłem
z tego co czytałem skrzynia jest na linki, a sprzegło tez jest inaczej sterowane??
a wogóle jest mozliwosc zeby zostawic starą skrzynie??
toffic pisze:odpowiedź na oba punkty zależy od tego co jesteś w stanie sam zrobić, zależność jest taka: mniej zrobie sam=>więcej wydatków
przekładke kompletnego silnika mysle ze dał bym rade zrobic bo pare lat juz sie przy samochodzie długie, chodzi mi czy trzeba by przerabiac jakies mocowania (wycinac spawac toczyc ,takiego rodzaju?)

wypowie sie ktos jeszcze?????


VW forever..

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr paź 29, 2008 12:11

przekładke kompletnego silnika mysle ze dał bym rade zrobic bo pare lat juz sie przy samochodzie długie, chodzi mi czy trzeba by przerabiac jakies mocowania (wycinac spawac toczyc ,takiego rodzaju?)
rzeźby ogólnie nie ma



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » śr paź 29, 2008 18:52

Do sprzegła na hudraulike potrzebe ci :

- mocowanie serwa wraz z miejscem na pompke hurdauliczna oraz trzeba wyciac otworek w budzie na ta pompke
- pedał sprzegła pod pompke
- biegi beda pasowac w miejsce starcych


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

artur481
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 18:14
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: artur481 » sob mar 20, 2010 21:40

odświeżę temat
chcę kupić Golfa II 1.8 Syncro, a następnie zrobić swap na G60
chciałbym się dowiedzieć co będę musiał wymienić, dokupić itd.
G60 będzie pasował p&p? podejdzie do skrzyni?
czy to ważne z jakiego auta będzie G60(passat syncro czy corrado)?

sorki za tak banalne pytania ale nie maiłem okazji do czynienia z G60 :)
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 21:45 przez artur481, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob mar 20, 2010 22:09

artur481 pisze:odświeżę temat
chcę kupić Golfa II 1.8 Syncro, a następnie zrobić swap na G60
chciałbym się dowiedzieć co będę musiał wymienić, dokupić itd.
G60 będzie pasował p&p? podejdzie do skrzyni?
czy to ważne z jakiego auta będzie G60(passat syncro czy corrado)?

sorki za tak banalne pytania ale nie maiłem okazji do czynienia z G60 :)

Skrzynia będzie za słaba, trzeba będzie dać taką z passata g60 syncro razem ze sprzęgłem. Mosty tylny, wał i cała reszta zostają i będą pasować. Silnik będzie pasowal p&p ale będziesz musiał wymienić poduszkę przednią, rozrusznik i poduszkę tylną (tą pod skrzynią biegów).

Dodatkowo do skrzyni z passata bedziesz musial albo ze starego paska kupić linkę do hydraulicznej skrzyni albo w aucie wymienić pedały i zrobić dziurę w grodzi na pompkę do sprzęgła.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości