Strona 2 z 2

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: sob sie 28, 2010 09:16
autor: damian38
myślę że powinno trochę pomóc http://public.fotki.com/samzik/valz-cor ... 0---eaton/" onclick="window.open(this.href);return false;

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: czw wrz 02, 2010 19:34
autor: CzakiG60
a jak sie sciaga kułko pasowe z kompressora
bo musze je przesunac o 3mm

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: pt kwie 14, 2017 19:23
autor: KoguT
Panowie odkopię trochę temat.

Ile dokładnie bije m45 na seryjnym kole pasowym jeśli jest założony do VW? Silnik standardowy 2.0 8v.

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: sob kwie 15, 2017 08:36
autor: RasPL
0.2-0.3b

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: sob kwie 15, 2017 09:47
autor: KoguT
RasPL, dzięki. A możesz mi powiedzieć jakich przyrostów mogę spodziewać się przy takim doładowaniu w ABA? Nigdzie nie znalazłem tematów odnośnie kompresora ponieważ wszędzie tylko turbo i turbo w ABA...
I jeszcze takie pytania:
Jakiej średnicy rolkę zastosować żeby dmuchał około 0.5-0.6 bara?
Czy warto montować rolkę z elektromagnesem i wpiąć pod przepustnicę switch który będzie rozłączał kompresor po zamknięciu przepustnicy?

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: sob kwie 15, 2017 12:01
autor: RasPL
Nie wiem jak m45 ale musialbys miec 60mm takie doladowanie jak chcesz mialem w m65 z kolkiem 60. Potem na wal zrobilem 166mm i jest 0.8 - 0.9 bar.

Takie male kolko nie da rady zalozyc na sprzeglo. Ja mam przepustnice z g60 nie wiem co lepiej.

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: sob kwie 15, 2017 13:29
autor: KoguT
Ok, więc trzeba będzie większego bova założyć żeby miało co upuszczać po zamknięciu przepustnicy.

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: sob kwie 15, 2017 14:22
autor: RasPL
Bez sensu bo bedzie calyczas jęczeć

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: sob kwie 15, 2017 19:36
autor: KoguT
Więc jakie jest najlepsze rozwiązanie? Do ABA nie zaadoptuję przepustnicy z G60 bo kryzy są całkowicie inne.
Nie idzie ustawić bova tak żeby otwarł się przy nagłym wzroście ciśnienia po zamknięciu przepustnicy? Dodatkowo wspomóc go podciśnieniem z kolektora?

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: sob kwie 15, 2017 20:42
autor: RasPL
Kompresor zawsze robi cisnienie i bedzie stale otwarty. To se mechanicznie dorob z jakiejs przepustnicy DV na ksztalt tego z g60

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: pn kwie 17, 2017 14:41
autor: Ladro
Z merca się nie opłaca brać.Jaguar/Jeep/Range Rover ma podobne kompresory,które dmuchają 4.0 czy 4.2 l. I już się robi spory zapas.

G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem

: pn kwie 17, 2017 17:47
autor: RasPL
To juz lepiej tvs1320 albo z 3.0tfsi ktory to tez jest obudowanym tvs1320. Ludzie bloki wodne odcinają i nie są juź wtedy takie wielkie. Tylko ze kolega nie zakuł się by o takich sprzętach rozmawiać