Strona 1 z 1

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: pt sty 28, 2011 09:03
autor: nowy13
Mam pytanie ad podłączenia czujnika VDO 0-5 - bar do wskaźnika ciśnienia oleju.
Ponieważ zostały mi zegary i czujniki z poprzedniego silnika zastanawiam się gdzie je podłączyć. Przy czujniku temp wody zmienie kruciec (mam z DX-a z miejscem na czujnik) sprawdziłem i pasuje.
Natomiast w miejscu gdzie w DX-ie miałem czujnik ciśnienia oleju w PG jest wężyk olejowy od kompresora. Czy jest jakiś inny sposób na podłączenie go ?
Z góry dzięki za pomoc.

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: pt sty 28, 2011 17:29
autor: RasPL
wkręcić trójnik lub wymienić podstawę filtra oleju na taką z większą ilością dziur

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: ndz sty 30, 2011 01:42
autor: nowy13
a takie coś podejdzie ?
http://allegro.pl/adapter-do-filtra-ole ... ml#gallery" onclick="window.open(this.href);return false;

i od razu nasówa mi się pytanie czy wężyk olejowy może być wtedy podpięty do takiej podstawy czy musi być przy głowicy ?

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: pt lut 04, 2011 13:55
autor: Baryla
smarowanie kompresora masz z podstawy filtra oleju? W g60 w którym czasami grzebie smarowanie jest z głowicy.

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: pt lut 04, 2011 14:19
autor: teczka
Baryla, brawo jasiu, ale nie o to chodziło, czytaj cały temat ze zrozumieniem

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: pt lut 04, 2011 17:10
autor: nowy13
Mam przykręcony węzyk do głowicy. Tylko pytałem czy po zastosowaniu adaptera filtra oleju można węzyk przykręcić do niego.
I czy wogóle taki adapter pasuje.

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: sob lut 14, 2015 08:16
autor: witman
Witam.Znalazłem ten temat,jest dość bliski tego.o co chciałbym spytać.Chodzi o miejsce montażu wężyka do smarowania sprężarki,normalnie jest zamontowany w głowicy,niestety,u mnie gwint w przeznaczonym do tego otworze,uległ uszkodzeniu i jest problem,bo raczej wszystkie metody naprawy gwintu wiążą się z użyciem wiertła,gwintownika itp.,a co za tym idzie,z powstającymi wiórami,których część dostałaby się do środka układu smarowania.Można by było zdjąć głowicę i dopiero tą naprawę zrobić ale koszta demontażu i montażu plus nowa uszczelka...,więc pomyślałem,że bez wyjmowania głowicy,mógłbym zaślepić ten otwór w niej,a wężyk wraz z niebieskim czujnikiem,przenieść w inne miejsce czyli kupić jakiś adapter w postaci podkładki pod filtr oleju.Ten temat jest właśnie pytaniem o taką możliwość ale brak jest odpowiedzi czy można taki manewr wykonać.Mógłby ktoś pomóc w tej kwestii?.A może ktoś zna jakiś w miarę łatwy sposób naprawy tego gwintu w głowicy bez wyjmowania jej...proszę o pomoc.

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: sob lut 14, 2015 08:56
autor: RasPL
bez opiłków to tylko zrobić aluminiowy adapter podobny do tego który jest wkrecany do głowicy i zaspawać. Przy filtrze oleju masz za duze cisnienie dla smarowania kompresora.

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: sob lut 14, 2015 09:34
autor: witman
A zamiast spawania nie można użyć kleju?,są na rynku kleje równie mocne jak spaw,tylko kabelek do zmasowania czujnika dodać.Jeazcze na myśl przychodzi mi zrobienie takiego trójnika jak był do tej pory[smarowanie sprężarki i niebieski czujnik],tyle,że nie z zewnętrznym gwintem M10,tylko np.,M10,5 z początkowym zwojem w lekki stożek,żeby załapał uszkodzony gwint w otworze i może coś by z tego wyszło?.Coś tam wyczytałem,że taki patent czasem się stosuje,pod warunkiem,że w danym otworze jest trochę tego uszkodzonego gwintu,u mnie trochę jest...

[PG]czujnik VDO 0-5 bar do wskaźnika ciśnienia oleju

: sob lut 14, 2015 14:52
autor: RasPL
Jak bedziesz wkrecał tego M10.5 to i tak musi powstać jakiś wiór w końcu będzie sobie nacinał nowy gwint.