Strona 1 z 1

słaby po wymianie rozrzadu g60

: wt wrz 04, 2012 18:22
autor: slawko333
witam, zmienialem wczoraj rozrzad w brata corrado g60, przed wymiana ustawilem na znaki, walek rozrzadu byl o 1 zabek przestawiony, wiec mysle ktos spartolil robote albo scielo klina, okazalo sie ze klin sciety, zabielilem wal, zalozylem nowe kolko i srube, ustawilem ladnie rozrzad na znaki, ustawilem zaplon wg danych z forum; wypiety niebieski czujnik, 2250obr, wyprzedzony zaplon o 6 stopni, i auto jedzie gorzej jak przed wymiana, w czym moze byc problem? nurtuje mnie kwestia ustawienia walka rozrzadu, wszyscy podaja ze dwie kropki maja byc w palszczyznie glowicy, a mi sie wydaje ze one niewyjda w plaszczynie, tzn jak dla mnie linial srodka walka wychodzi nizej od glowicy, jak sie myle to mnie poprawcie

problem po wymianie rozrzadu g60

: wt wrz 04, 2012 18:50
autor: 16vg60
jak masz po zew. stronie kolka dwa znaki{kropiki } to od wew. strony kolka masz kropke i ja ustawisz do krawedzi pozimej pokrywy zaworow od strony Gie ,ewentualnie zdejmij pokrywe i krzywki {ssaca i wydechowa} pierwszego cyl. max do gory

problem po wymianie rozrzadu g60

: wt wrz 04, 2012 18:59
autor: slawko333
tak wlasnie ustawilem walek, tzn bez zdejmowania pokrywy

problem po wymianie rozrzadu g60

: śr wrz 05, 2012 18:15
autor: slawko333
nikt niepomoze?

Re: problem po wymianie rozrzadu g60

: czw wrz 06, 2012 07:03
autor: VWmarcinVW
a po odpaleniu dobrze chodzi? albo czy masz problem z odpaleniem? upewni sie jeszcze raz czy aby na pewno masz dobrze ustawiony i jakby co to zdjęcie jakieś daj ale jak masz wszystko ok to ustaw zapłon na znaki tzn na kółku od rozrzadu masz znak i na aparacie zapłonowym jest, ustaw i zobacz czy będzie lepiej

problem po wymianie rozrzadu g60

: czw wrz 06, 2012 07:18
autor: xxMAXIMxx
Pewnie przeskoczył ci na wałku pośrednim i cały aparat zapłonowy trzeba wyjąć i wsadzić od nowa dobrze.

problem po wymianie rozrzadu g60

: czw wrz 06, 2012 07:30
autor: xxMAXIMxx
Obrazek

problem po wymianie rozrzadu g60

: czw wrz 06, 2012 18:01
autor: slawko333
tak walek mi sie przestawil, ale niechcialo mi si ejuz rozrzadu rozpinac i przestawilem na aparacie zaplonowym, pozniej ustawilem zaplon lampa idealnie 6 stopni tak jak jest wybity znak na kole zamachowym

problem po wymianie rozrzadu g60

: pt wrz 07, 2012 16:14
autor: slawko333
sprawdzalem jeszcze raz dokladnie rozrzad, sciaglem pokrywe, znaki sie zgadzaja idealnie, a auto jedzie gorzej jak przed wymiana rozrzadu

słaby po wymianie rozrzadu g60

: wt wrz 11, 2012 12:31
autor: bugalon
A wiesz jak sie ustawia zaplon w G60 ? Bo jak ustawiles na wolnych obrotach, to takie ustawianie można sopie w d ..... włożyć :) Nawet bez gmerania lampą jedna zasada musi być spełniona. Jak masz rozrząd na znakach palec rozdzielacza musi bezwzględnie pokazywać przewód zapłonowy pierwszego cylindra w kopułce.

słaby po wymianie rozrzadu g60

: wt wrz 11, 2012 18:22
autor: slawko333
A wiesz jak sie ustawia zaplon w G60
czytaj dokladnie temat, w pierwszym poscie napisalem
Jak masz rozrząd na znakach palec rozdzielacza musi bezwzględnie pokazywać przewód zapłonowy pierwszego cylindra w kopułce.
co ty powiesz
problem rozwiazany temat do zamkniecia

słaby po wymianie rozrzadu g60

: śr wrz 12, 2012 08:45
autor: bugalon
No to napisz co było problemem, żeby było wiadomo dla potomnych. Faktycznie nie doczytałem pierwszego postu, sorry :)

słaby po wymianie rozrzadu g60

: pt wrz 14, 2012 23:14
autor: xxMAXIMxx
No właśnie, co mu było?

słaby po wymianie rozrzadu g60

: sob wrz 15, 2012 08:13
autor: slawko333
zaplon ustwialem na szybko, i niedokonca byl dobrze wyprzedzony, brakowlo jakis 3 stopnie, i chyba tez zbyt duzo oczekiwalem ze po dobrym ustawieniu rozrzadu bedzie lepiej niz jak byl sciety klin, brat odebral i powiedzial ze jest troche lepiej jak przedtem, tylko ma problem z porannym rozruchem, nieodpali za pierwszym razem, mieli i nieodpali, dopiero za drugim razem ladnie odpala, wskazywalo by to na zbyt przyspieszony zaplon, ale ustawiony jest idealnie, ma ktos jakis pomysl? i roznie trzyma obroty, czesto ok 1300, nieraz normalnie ok 850, ale te obroty byly tez tak i przed rozrzadem