Strona 2 z 5

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 18:35
autor: saliczek
u mnie jak był źle ustawiony zapłon to było coś koło 0,5 bar-a

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 19:24
autor: Andrew.vw
ladro jezeli to ma byc taki dzwiek jak sie odpina wtyczke od krokowca to go NIE MA
na cieplym silniku czuc ze jest slabszy
na hamowni 145,6KM 5859rpm 206,6Nm 3814rpm przy 0,5 bara
COpot 550ohm
cooler i dolot 100% szczelne
przepustnice dzialaja poprawnie

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 19:56
autor: 16vg60
a listwy w gie luzno siedzialy w rowkach ,jak kilka lat temu w corrado rozebralem gie to byly listwy ciete z jakiejs tasmy i byly za szerokie i ktos je wcisal na sile ,w wyniku czego nie pracowaly po bierzniach i doladowanie tez bylo chu...we

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 20:27
autor: Andrew.vw
listwy byly kupione z zestawem naprawczym i siedza idealnie.najgorsze jest to ze nie wiem czy cos jest nie tak z G czy moze cos z osprzetem.

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 21:42
autor: saliczek
jak masz możliwość to sprawdź doładowanie od razu za gie, przed IC

Re: G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 22:38
autor: Ladro
No to jak masz 145 koni to nie masz zmuleńca.Ustaw copot na 450 ohm to znajdziesz parę koni więcej.

Sprawdz ciśnienie paliwa.Pytanie jeszcze.Nikt nic nie kręcił jak śruba reg. wolnych obrotów? Bo tam jest oring i pytanie czy masz go tam.

G60 doładowanie 0.5bara

: pt maja 10, 2013 06:53
autor: Andrew.vw
sprobuje z copotem... oring jest tylko ta srube mam dorabiana ale mam gdzies od 9A tylko nie wiem czy bedzie taka sama
cisnienia paliwa narazie nie mam jak sprawdzic. (pompa jest od polo 1,6 101KM)
a moze za duzy cooler ma wplyw na doladowanie? dodam ze mam wydech przelot 2,5cala kolektor 4-2-1 i koncowy tez przelotowy.

G60 doładowanie 0.5bara

: pt maja 10, 2013 07:08
autor: xxMAXIMxx
Trochę za mała pompa paliwa... szczelność na wtryskiwaczach sprawdzałeś? Rozumiem, że przy remoncie zawory była wpasowane?

G60 doładowanie 0.5bara

: pt maja 10, 2013 07:33
autor: Andrew.vw
co do szczelnosci na wtryskach to szczerze nie pamietam ale raczej sprawdzalem bo caly silnik i osprzet byl rozkrecony i wszystko czyszczone i co trzeba bylo wymieniane. zawory wydechowe sa nowe sodowane wszystkie prowadnice nowe gniazda i zawory po szlifie i docierane. a pompa z tego co szukalem to kazda od wielopunktu niby powinna byc dobra,fakt jak mialem od mono (chyba 1,2bara) to jakos jechal do 3000rpm a dalej juz nie chcial a teraz ciagnie do konca.

Re: G60 doładowanie 0.5bara

: pt maja 10, 2013 15:52
autor: Ladro
Może pompa być przyczyną bo masz od polo.W pg pompa ma 4 bary ciśnienia w polo może być 3.

G60 doładowanie 0.5bara

: sob maja 11, 2013 08:21
autor: Andrew.vw
no moze i pompa jest za slaba ale przeciez ona nic nie ma do doladowania kompresora?
zalozylem kółko 70mm i silnik od razu zaczol inaczej chodzic. mile mnie zaskoczyl jak przy 3000rpm jak dalem do dechy to od razu doladowanie bylo 0,5bara ale niestety przy 6000rpm jest tylko okolo 0,7bara a przy tym kółku z tego co wiem powinno byc ponad 1 bar czyli wychodzi na to ze moje G jest do :ass:
najlepiej chcialbym podmienic kompresor i zobaczyc czy to chodzi o niego czy gdzies silnik gubi doladowanie ale w okolicy nikt nie ma G60.
w sumie mam jeszcze 2 sztuki G ale wirniki sie juz nie nadaja, chociaz jeden z nich jest do odratowania i teraz pytanie: czy jakbym zlozyl go bez jednej listwy na wirniku to by cos pompowal czy to juz bedzie kicha?
i jak to jest z zaplonem: zle ustawiony ma wpływ na doladowanie czy nie?

G60 doładowanie 0.5bara

: sob maja 11, 2013 08:30
autor: toffic
Andrew.vw pisze:i jak to jest z zaplonem: zle ustawiony ma wpływ na doladowanie czy nie?
Ma i to duzy, pompa paliwa zresztą też

Re: G60 doładowanie 0.5bara

: sob maja 11, 2013 10:13
autor: Ladro
G bez jednej listwy na kole 68mm pompuje 0,5 to juz znajomy sprawdzał .Na seryjnym kole prawie nic.

G60 doładowanie 0.5bara

: ndz maja 12, 2013 09:32
autor: Andrew.vw
a od czego szukac pompy 4 bary. macie moze jakies numery?
jutro moze pozycze lampe i ustawie pozadnie zaplon, moze cos sie polepszy :hmm: