Strona 5 z 5

G60 doładowanie 0.5bara

: pn wrz 09, 2013 19:15
autor: witman
witam,czytałem gdzieś tu że można wlot od krokowego podłączyć do dolotu i trochę mocy przybędzie,chyba ladro coś o tym pisał,więc z resztek rur i wszystkiego co pod reką zmontowalem taki odcinek rury z. wyjściem na rurkę od wlotu krokowca,no i na postoju boost z 0.5 skoczył na mocne o.6.tylko coś tam było o minusie takiego rozwiązania a nie mogę znaleźć tych postow,mógłby ktoś przypomnieć o blaskach i cieniach takiego montażu krokowca?

G60 doładowanie 0.5bara

: pn wrz 09, 2013 19:42
autor: toffic
Minus jest jeden mega duży: ECU w pewnych niekorzystnych warunkach nie będzie w stanie opuścić ciśnienia i silnik powie "papa" :jezor:

G60 doładowanie 0.5bara

: pn wrz 09, 2013 20:32
autor: witman
no to trzeba wrócić do poprzedniej wersji montażu krokowca,tylko po co sprzedawany jest element dolotu umożliwiający takie niebezpieczne rozwiązanie.a może ktoś zna lepsze miejsce niż powrót powietrza do kompresora,dla wężyka wlotu krokowca?

G60 doładowanie 0.5bara

: pn wrz 09, 2013 21:33
autor: toffic
witman pisze:tylko po co sprzedawany jest element dolotu umożliwiający takie niebezpieczne rozwiązanie
Bo sprzedający "żyją" z niewiedzy kupujących niestety..... Efekt jest, bo ciśnienie podniesie ponad poziom oryginalnego w ECU, ale może zrobić bum :los2:

Re: G60 doładowanie 0.5bara

: pn cze 11, 2018 12:28
autor: Andrew.vw
Witam. Co może by przyczyna dużego spalania, ok 25l/100 bo juz nie mam pomysłów... niebieski czujnik nowy lambda tez. Komp wtryski i copot podmieniany i dalej to samo.