Strona 1 z 5

G60 doładowanie 0.5bara

: pt wrz 21, 2012 18:40
autor: Andrew.vw
witam czy ktos sie orientuje ile moze miec koni przy takim doladowaniu?

G60 doładowanie 0.5bara

: pt wrz 21, 2012 18:57
autor: barteKKK03
Jeżeli masz takie doładowanie na seryjnych gratach to dobrze byłoby jak najszybciej wymontować kompresor i sprawdzić co ma się na rzeczy... szkoda kasy i nerwów ;)

G60 doładowanie 0.5bara

: pt wrz 21, 2012 20:09
autor: Andrew.vw
w tym problem ze jest po zestawie regeneracyjnym jakies 1500km oczywiscie ori kolko. ale to sie ogarnie tylko sie zastanawiam ile ma kucy na 0.5bara

G60 doładowanie 0.5bara

: pt wrz 21, 2012 21:13
autor: saliczek
jedź na hamownię i sprawdź , nie tylko od doładowania zależy ilość KM ... ale tez min. od stanu silnika

pozdr.

G60 doładowanie 0.5bara

: pt wrz 21, 2012 21:38
autor: Andrew.vw
saliczek, silnik po kapitalce: pierscienie,panewki,popychacze,cala glowica robiona,uszczelki i zimery nowe i wiele innych.......

G60 doładowanie 0.5bara

: sob wrz 22, 2012 09:58
autor: saliczek
jak na ori kółku to może te 150 KM ma , skoro silnik jest po remoncie , kompresor mało dmucha , może część doładowania gdzieś ucieka ? powinien dmuchac ok 0,7-0,8 , skoro jest po regeneracji.

pozdr.

G60 doładowanie 0.5bara

: ndz wrz 23, 2012 18:13
autor: Andrew.vw
niedlugo go wyciagne i zobacze co mu jest.... pozdro

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 07:17
autor: Andrew.vw
witam ponownie. wczoraj rozebralem kompresor i o dziwo wszystko jest w pozadku,bieżnie nie wytarte listwy jak nowe a doladowanie max 0,5 bara przy 6000rpm a przy 3000rpm zaledwie 0,2-0,3 bara. co to moze byc? macie jakies pomysły?

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 12:25
autor: xxMAXIMxx
Tona nieszczelności w dolocie.

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 17:21
autor: Andrew.vw
wlasnie o to chodzi ze dolot jest szczelny... wszystko jest sprawdzone, po prostu kompresor nie pompuje tak jak trzeba i nie wiem dlaczego...czy moze byc przez zle ustawiony zaplon lub przez wydech?

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 17:24
autor: Ladro
Andrew.vw sprawdz jedną rzecz.Odpal silnik i jedną ręką złap za silnik krokowy ,a drugą dodaj lekko gazu tak aby tylko zwolnić styk wolnych na przepustnicy.I teraz trzymając za krokowy powinieneś czuć wyrazne kliknięce zamykającego się krokowca.

A wężyków podciśnienia tu jak przepustnice nie zamieniłeś miejscami? Ten do kompa idzie z krućca górnego.

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 17:41
autor: Andrew.vw
Ladro podcisnienia sa dobrze a krokowca nawet na próbe mialem zaslepionego i nic to nie dalo.

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 17:44
autor: Knutek
No właśnie podciśnienia są dobrze podłączone, krokowiec był zaślepiany, w sensie wyciągnięty i zaślepiony, żeby jego wykluczyć, i zero różnicy. Ja mam kompresor w dużo gorszym stanie i praktycznie takie samo doładowanie. U mnie kołkowany jest w dwóch miejscach, doładowanie ok 0,3 a przed odcięciem po mału do 0,5 dobije. Także u Andrzejka powinien pod 0,8 spokojnie doładować, a tu :ass:

G60 doładowanie 0.5bara

: czw maja 09, 2013 18:13
autor: Ladro
Ale sprawdz tak jak napisałem.Jak nie ma takiego chcarkterystycznego dzwięku zamykania się krokowca to znaczy że masz zmulone g60.

Napisz czy jest spora różnica w mocy ciepły a zimny silnik.W zmulonym na gorącym silniku jest zero elastyki i auto ma w granicach 120 koni 160Nm.

Napisz mi jakie masz ustawienie potenciometra CO.

Digifant ma coś takiego że ogranicza boost do 0,4 bara jak coś jest nie tak w całym "systemie".I tu powiem że nawet 0,4 jest na kole 68mm.

Jeżeli wszystko masz szczelne z rur to mozę intercooler jest dziurawy gdzieś.Zobacz jeszcze czy trzecia przepustnica się zamyka gdy otwiera się ta druga duża.