Strona 1 z 1

Stopiony tłok

: śr lip 31, 2013 21:18
autor: Rysi3k
Witam Mam pytanie gdyż słabo orientuję sie w silnikach Vag narazie i potrzebuje pomocy i odpowiedzi na pare pytań

1.od jakiego silnika podejdą tłoki do bloku pg 8v
2.ile można zebrać materiału z cylindra
3.jaki inny silnik podejdzie pod osprzęt z pg
4.ew ma ktos na sprzedaż silnik pg ew sam blok :)

u mnie niestety tłok(pierwszy) sie stopił i terz pytanie co mogło być przyczyna (wiadomo mogło być wszystko mozliwe )
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Stopiony tłok

: pt sie 02, 2013 17:16
autor: Ladro
Albo miałes na pierwszym garku lejący wtrysk ,albo spalanie stukowe.Na allegro jest pełno słupków do kupienia także części dostaniesz.

Stopiony tłok

: sob sie 03, 2013 07:22
autor: saliczek
Kolejny pierwszy tłok spalony , jak widać posiadacze PG dzielą się na dwie grupy , ci co mieli już spalony tłok i ci co będą mieli :-)

Stopiony tłok

: ndz sie 04, 2013 11:26
autor: toffic
saliczek pisze:Kolejny pierwszy tłok spalony , jak widać posiadacze PG dzielą się na dwie grupy , ci co mieli już spalony tłok i ci co będą mieli :-)
Raczej na tych, co mają sprawny osprzęt, dobrą regulację i mody z głową, albo zapłon "na oko', chipy z Allegro by SLS czy inny badziew, pompy 3 barowe i w efekcie spalone 1 tłoki :jezor:

Stopiony tłok

: śr sie 07, 2013 20:41
autor: 16vg60
z tego co wiem to motor seria ,wiec tak jak napisal Ladro pewnie wtrysk lał ,a ze pierwszy z brzegu od zasilania na listwie to norma :-)

Stopiony tłok

: czw sie 08, 2013 16:49
autor: FIN xxx
W jaki sposób sprawdzić czy wtryski działają prawidłowo?

Stopiony tłok

: czw sie 08, 2013 17:29
autor: GregorzG60
sprawdzic flow i rozpylanie

Stopiony tłok

: czw sie 08, 2013 18:54
autor: FIN xxx
Można podpiąć wtrysk " na krótko" i to sprawdzić ?

Stopiony tłok

: czw sie 08, 2013 19:27
autor: toffic
najlepiej używać w miarę nowych wtrysków a nie ponad 20-letnich

Stopiony tłok

: czw sie 08, 2013 21:03
autor: witman
"Można podpiąć wtrysk " na krótko" i to
sprawdzić ?".ja,jako że w pobliżu brak chętnych do pomocy,poprostu wyjąlem listwe,nie odpinajac niczego pod wtryski podstawilem 4 szklanki,i zacząłem kręcić zapłonem,widać było że wtryski rozpylają paliwo,potem we wszystkich szklankach zmierzyłem ilość paliwa,wszędzie tyle samo,no to chyba wsio z nimi ok.

Stopiony tłok

: czw sie 08, 2013 22:05
autor: FIN xxx
a jak sprawdzić czy mają max wydajność? Czy przy max bucie leją max swoją wydajność?
Można by na krótko podłączyć do tego pompa paliwa regulator na 3 bary i sprawdzić ile naleją w danym czasie?

Co Wy na to?

Stopiony tłok

: pt sie 09, 2013 06:53
autor: witman
Hmm,nie bardzo się znam na tym ale logika podpowiada mi,że wtrysk podaje paliwo z taką samą wydajnością na wolnych obrotach jak i z pedałem w podłodze,tyle że jak zwiększasz obroty silnika,to zwiększasz też częstotliwość podawania paliwa przez wtryski.Tak mi się przynajmniej wydaje.

Stopiony tłok

: pn sie 12, 2013 17:00
autor: FIN xxx
A korekcja czasu wtrysków? Występuje przecież różne AFR, sonda daje sygnał i na jej podstawie zuboża bądż bogaci mieszankę.
Ja bym to zrobił w taki sposób, że podłaczyłbym na krótko wszystkie wtryski i zobaczył ile kazdy naleje w danym czasie, wtedy bym wiedział czy każdy leje swoje max.