Strona 1 z 1

Remont bloku, możliwości, pytania...

: pn wrz 07, 2015 22:21
autor: wojtek_sari
Panowie sprawa ma się tak, panewka stwierdziła że w tym roku sezon skończy się wcześniej i się odezwała.
Na wstępie dodam że chcę zostać przy kompresorze jednak zamieniam G60 na Eatona M62, więc czy w związku z remontem mogę jakoś sobie pomóc, być może warto zmienić blok na 2l byc moze rozwierić na nadwymiar? Ogólnie czy warto coś tam grzebać czy zrobić poporstu zwykły remont?
Przy składaniu progów niestwierdziłem,tłoki podbno Mahle 0,25, więc poza pierścieniami raczej nie bedę nic tam ruszał, pozostaje kwestia dołu, szlifu wału jeśli bedzie taka potrzeba, w jakie panewki zainwestować? Auto jeżdzi okazjonalnie max 3tys na sezon, ale dośc intensywnie :hmm:
O czym pamiętać, czego nie robić, co zrobić bezwzględnie?

Remont bloku, możliwości, pytania...

: śr wrz 30, 2015 17:29
autor: Mk2Gts
Mogę polecić sputtery king racing'a na korby, główne bym dal Kolbena. Pamiętaj o osiowaniu wału i niech sprawdzą gniazda w korbach, ja bym to jeszcze wszystko wywarzył

Remont bloku, możliwości, pytania...

: sob paź 03, 2015 16:59
autor: RasPL
A do czego te sputtery ? Zwykle panewki robia 400kkm i po co tu kombinowac