WARTO??? eibach czy jamex

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

beri19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 17:52
Lokalizacja: Lublin

WARTO??? eibach czy jamex

Post autor: beri19 » czw lip 03, 2008 17:29

warto kupic te sprezyny za 520pln czy lepiej jamexa za 300pln ???

musze cos zrobic bo problem jest taki jak na obrazku felga et 38 7 cali opona 195/50r15 czy te sprezyny pomoga ???nie bedzie dobjalo przy dwoch osobach z tylu do oopony?? Obrazek Obrazek

[ Dodano: 03 Lip 2008 17:43 ]
http://allegro.pl/item390130619_sprezyn ... 30_30.html


czy nie pchac sie w koszta jamexa lepiej
http://allegro.pl/item389252788__jamex_ ... 94_97.html



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pt lip 04, 2008 23:02

Amory sprawne?
dziwne że trze ci 7 cali et 38 ? :)
Jamex to szhitex
lepiej jakieś używki firmowe , a sama wymiana sprężyn na sportowe w seryjnych amorach to lipa


PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » sob lip 05, 2008 10:01

beri19 te Eibach'y co pokazujesz nowe to są do Polo 6n2.

Raz juz bylo rozpisywane na twoj problem. Musisz wpierw zastosować jak najtwardsze amorki , sprezyny to druga kolejnosc.

Eibach jest twardszy od Jamexa, dlatego lepiej Eibacha.

ps. tym twardsze amorki tym mniej ci sie bedzie uginał w doł



Kuman

Post autor: Kuman » ndz lip 06, 2008 20:41

MarcoVW pisze:Eibach jest twardszy od Jamexa, dlatego lepiej Eibacha.
Jeździłem na obu i Jamex jest dużo twardszy od Eibachów.

Ja zamiast nowych kupiłbym używane springi firmowe. Poza tym zmieniłbym amory na skrócone i usztywnione żeby auta tak nie bujało-powinno mniej obcierać.



Awatar użytkownika
rafal85rtc
...
...
Posty: 676
Rejestracja: śr maja 23, 2007 19:02
Lokalizacja: RATOVWICE
Kontakt:

Post autor: rafal85rtc » ndz lip 06, 2008 21:36

skoro chcesz zeby bylo oki to wydaj wiecej kasy i kup sobie gwinty z regulacja twardosci i po klopocie chyba ze chcesz to zrobic po kosztach wiec trzeba kombinowac :bigok:


NOOO BAASS NOO FuNN!!!!
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false; :)

ATMCD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt paź 03, 2006 23:59
Lokalizacja: Cz-Dz
Kontakt:

Post autor: ATMCD » czw lip 10, 2008 00:45

Witam,

Mam założone w swoim MK3 springi z Eibacha na seryjnych oryginalnych amorkach.Obniżenie około 35mm. Felgi 7x15 ET35 a na nich opony 195/50r15. Co prawda nie jeżdżę za często w pełnym obciążeniu ale nigdy opona mi nie przytarła o nadkole z tyłu. U ciebie widać , że zdarza się to notorycznie. Przyczyn może być wiele np:
*wylane amortyzatory ( spreżyna bardzo buja i koło dobija)
*stare spreżyny, które siadły
*przegnite górne talerzyki spreżyn
*brak odbojów...
Musisz poszukać przyczyny. Uważam, że nawet przy zdrowej serii nie może być takiego zdarzenia.
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 00:46 przez ATMCD, łącznie zmieniany 1 raz.


im niżej tym ładniej......
[url=http://imageshack.us][img]http://img134.imageshack.us/img134/2380/volkslogo3ul.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości