bilstein b6

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
djtomek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2256
Rejestracja: śr maja 16, 2007 10:05
Lokalizacja: Brzesko

bilstein b6

Post autor: djtomek » pn lip 07, 2008 15:10

witam - co mozecie mi powiedziec o tych amorkach? jaka jestich jakosc? no i czy sa gazowe czy olejowe ! :pub:


moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60

Kuman

Post autor: Kuman » pn lip 07, 2008 17:45

Jeden musi pokazać co ma, innemu wystarczy wiedzieć, że to ma. Chodzi oczywiście o zawieszenie sportowe. I tu "żółty" amortyzator Bilstein B6 Sport jest idealnym rozwiązaniem dla kierowców, dla których ważne są niuanse, zarówno w tradycyjnych samochodach osobowych jak i w pojazdach off-road. Nawet bez obniżania zawieszenia ten wilk w owczej skórze pokazuje swoje zęby, a przy tym wykonuje niezawodnie swoją pracę w codziennym ruchu ulicznym. Optymalna przyczepność kół, podwyższona stabilność toru jazdy, znakomita siła tłumienia. Poza walorami sportowymi Bilstein B6 Sport jest także w kwestii bezpieczeństwa najlepszym wyborem.

Źródło : http://www.bilstein-amortyzatory.pl/pro ... edazy.html

Dodam tylko, że są fajne bo można je w pełni regenerować i są na grubym tłoczysku.



Awatar użytkownika
djtomek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2256
Rejestracja: śr maja 16, 2007 10:05
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: djtomek » wt lip 08, 2008 07:04

Kuman pisze:Jeden musi pokazać co ma, innemu wystarczy wiedzieć, że to ma. Chodzi oczywiście o zawieszenie sportowe. I tu "żółty" amortyzator Bilstein B6 Sport jest idealnym rozwiązaniem dla kierowców, dla których ważne są niuanse, zarówno w tradycyjnych samochodach osobowych jak i w pojazdach off-road. Nawet bez obniżania zawieszenia ten wilk w owczej skórze pokazuje swoje zęby, a przy tym wykonuje niezawodnie swoją pracę w codziennym ruchu ulicznym. Optymalna przyczepność kół, podwyższona stabilność toru jazdy, znakomita siła tłumienia. Poza walorami sportowymi Bilstein B6 Sport jest także w kwestii bezpieczeństwa najlepszym wyborem.

Źródło : http://www.bilstein-amortyzatory.pl/pro ... edazy.html

Dodam tylko, że są fajne bo można je w pełni regenerować i są na grubym tłoczysku.
acha :-) to fajnie bo ja mam włąsnie te zólte i nie wiedz czemu w innych golfach na seri zawiesie jest bardziej miekko niz u mnie :)

[ Dodano: 08 Lip 2008 15:07 ]
a czy te amortyzatory to cos dobrego? czy raczej nizsza klasa?


moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60

Kuman

Post autor: Kuman » wt lip 08, 2008 18:46

djtomek pisze:a czy te amortyzatory to cos dobrego? czy raczej nizsza klasa?
Dla mnie to dobra firmówka. Szkoda że takie drogie są.



Awatar użytkownika
djtomek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2256
Rejestracja: śr maja 16, 2007 10:05
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: djtomek » wt lip 08, 2008 18:56

hmmm no a powie mi ktos cos wiecej na ich temat? nie tylko to ze sa drogie :) ktos je moze jeszce ma u siebie w mk III ?
jak np one sprawuja się przy springach -40 ?


moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » śr lip 09, 2008 22:42

Bilstein B6 jak masz takie to sie ciesz (tylko palce lizać mniam :food: ).

Jakosć wysoka.

B6 jak najbardziej olejowo-gazowy.
Olejowe to najnizsza polka np Bilstein B2 , potem B4 olejowo-gazowe ktorym odpawiadaja typowe KYB Excel-G lub Monroe Reflex itp, natomiast B6 to juz wyzsza jazda a B8 to juz kosmos!!



Awatar użytkownika
djtomek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2256
Rejestracja: śr maja 16, 2007 10:05
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: djtomek » czw lip 10, 2008 07:18

MarcoVW pisze:Bilstein B6 jak masz takie to sie ciesz (tylko palce lizać mniam :food: ).

Jakosć wysoka.

B6 jak najbardziej olejowo-gazowy.
Olejowe to najnizsza polka np Bilstein B2 , potem B4 olejowo-gazowe ktorym odpawiadaja typowe KYB Excel-G lub Monroe Reflex itp, natomiast B6 to juz wyzsza jazda a B8 to juz kosmos!!
oo i taka odpowiedz mi chodzilo :) no mam roczne b6 :)
dzieki za info :) :pub:


moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pt lip 11, 2008 16:42

sa to praktycznie dorzywotnie amory bo mozna kazdy ich elemet wymienic

dodatkowo chłopaki zerkopol moga ustawic ich twardosc do twoich upodoban



ja mam komplet B6 sport w swoim maluszku (swap na 899ccm) i wytrzymuja takie katy ze hey

naprawde warto za nie wywalic te pieniadze (do golfa jakies 2tys z kawałkiem) ja za komplet do malucha dałem 1200zł


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » czw lip 17, 2008 01:18

brat w swoim bylym mk4 mial zalozone b8 sciagniete przez hurtownie blistein z niemiec koszt 2599 za komplet + springi -35... tlumienie, komfort jazdy, przyczepnosc rewelacja, brak zadnych wad :okej: polecam tylko kszty dosc duze niestety



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości