[mk2] kładzie się na zakrętach

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
eastwood
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:50
Lokalizacja: GD

[mk2] kładzie się na zakrętach

Post autor: eastwood » pn lip 07, 2008 13:36

Cześć,

Mam taki problem - na zakrętach Manhattan kładzie mi się niczym dyliżans. Zawias mam standard. Amory zdrowe (olejowe), sprężyny też OK (ale pewnie wyjechał z nimi z fabryki).
Pytanie jak go usztywnić bez nadmiernego obniżania?

Moje pomysły:

1. wymiana amorków na gazowe.
Czy to pomoże??

2. przekładka sprężyn z GTI
Czy podejdą. Ja mam 1.3 - raczej lekki silniczek. Jak wstawię GTI to może mi przód podnieść? Czy one w ogóle mi podejdą?

Co zrobić by było sztywno ale nie na glebie?

pozd



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » śr lip 09, 2008 22:35

Twardosc i jeszcze raz twardosc.

Jak jest twardo to nic sie nie kładzie. A wiec nie chcesz obnizać to pozostaje ci tylko zakup twardych amorków. Oczywiscie olejowo-gazowych.

Tylko aby osiągnać pelną stabilnosc a nie "dilizans" to doklada sie wlasnie sprezyny sportowe ,ktore to dodatkowo utwardzają. Niestety sprezyny zawsze o jakąs wartosc obnizają ,bo stabilne auto to niskie auto.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lip 17, 2008 19:17

a czy staba z przodu masz?
Jesli nie to obowiązkowo zakładaj, i moze to Ci wystarczy. Jesli nie to amory na gazówki i tez sie poprawi.



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » czw lip 17, 2008 20:18

same sprężynki też mogą powodować że on się buja i kładzie w zakrętach, wymień amorki na gazowe i załóż nowe sprężyny nawet standardowe i napewno będzie lepiej


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lip 17, 2008 23:05

uwżam że sprawą podstawową jest stabilizator, musi być jesli go nie ma.



Awatar użytkownika
Sebas1901
VW über alles
VW über alles
Posty: 446
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Sebas1901 » pn lip 21, 2008 11:51

Sprężyny nie zużywają się tak jak amory szybko.Ja bym złożył tak jak mówicie gazówki a springi zostawił.Mój kolega tak zrobił bo nie chciał obniżać.Tylko że on wsadził sportowe amorki i jest zadowolony.Ja bym obniżył ale jak kto woli normalne...Po wymianie amorów napewno auto się usztywni,zostanie ciut komfortu i auto się nie obniży :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]

zapraszam:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości