Gewinde 6n H&R

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Gewinde 6n H&R

Post autor: Cieluś » śr mar 11, 2009 09:23

Kupiłem w bdb stanie gwint z 6n h&r i chciałbym się coś dowiedzieć na jego temat. Jak się jeździ, czy beton jakie wrażenia ogólnie. Nie jestem pewien czy jest reg twardości jak mam na górze wejścia na imbus :helm:

Mam jeszcze jeden dylemat. Jak to jest z gwintem z 6n w mk2. Prz.ód pasi , a tył chyba coś innego było tak.

Tak to wygląda:
Obrazek Obrazek


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » śr mar 11, 2009 10:33

Cieluś, z tylu pewnie talerzyki trzeba zmienic.z tego co sie orientuje to gwint ma regulacje twardosci i wysokosci. Najlepsza sprawa to gwint.


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
Marcin126
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt mar 18, 2005 00:28
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Gewinde 6n H&R

Post autor: Marcin126 » śr mar 11, 2009 10:47

Wrazenie ogolne jest dobre, nie ma betonu, przy seryjnych nastawach calkiem dobrze tlumi dziury. Regulacja twardosci tylko w Zerkopolu samemu nie zmienisz , a amor w 6n jest krotszy niz w mk2.



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr mar 11, 2009 10:50

J3L3N pisze:z tylu pewnie talerzyki trzeba zmienic
Możesz coś więcej powiedzieć na ten temat. Który talerzyk ten górny ?

[ Dodano: 11 Mar 2009 09:51 ]
Marcin126 pisze:Regulacja twardosci tylko w Zerkopolu samemu nie zmienisz , a amor w 6n jest krotszy niz w mk2.
Dlaczego, na jakiej zasadzie reguluje się twardość?


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 11, 2009 11:11

zadne talezyki z tylu.. poprostu tyl ma inan dlugosc i np koles mial gwint w polo 6n od mk2/3 i zszedl na sam dol a i tak auto nie zeszlo wystarczajaco wiec tyl z polo jak wsadzisz do mk2/3 bedzie niskoooo

co do samego H&R jezdzilem na tym 6 lat

ogolnie jest to twardy gwint w porownaniu do innych to naprawde twardy, ale ladnie wybiera dziury... itp bylem zadowolony

aczkolwiek auta reka nie ugialem a przejezdzajac po kablu do lampy w garazu czulem ten kabel na kierownicy :D


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr mar 11, 2009 11:30

MAPET pisze:ogolnie jest to twardy gwint w porownaniu do innych to naprawde twardy, ale ladnie wybiera dziury... itp bylem zadowolony
I o to mi właśnie chodzi :)

Mam nadzieje że wystarczy mi regulacji żeby pasowało mi do kół bo mam 15tki mocno wystające i tył w stosunku do przodu jest dosyć wyżej. Jaka jest różnica w długościach między nimi?

Co z tą reg twardości - jak to się kręci niby inaczej


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Marcin126
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt mar 18, 2005 00:28
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Marcin126 » śr mar 11, 2009 11:31

Cieluś pisze:Dlaczego, na jakiej zasadzie reguluje się twardość?
Poniewaz nie ma regulacji zewnetrznej jak np w Koni, a reguluje sie na zasadzie rozebrania amora zapewne zmiany oleju ktory posiada inne parametry , a o reszte zagadnien technicznych proponuje zadzwonic do zerkopolu i tam Ci to wytlumacza.



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr mar 11, 2009 11:58

Marcin126 pisze:rozebrania amora zapewne zmiany oleju ktory posiada inne parametry
Coś mi się nie wydaje. To co napisałeś to regeneracja , a nie regulacja. Normalnie w większości reguluję się twardość śrubą na gorze amora, i w tym tez jest taka śruba na imbus.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 11, 2009 12:05

oczywiscie... ten H&R nie ma regulacji... w ten sposb to mozna prawei kazdy gwint rgulowac przeciez.... regulacja to to ze mozesz w kilka minut wlasciwie na aucie to przestawic i jest to dostepne na zewnatrz amora...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr mar 11, 2009 12:07

MAPET, właśnie tak, a jak wyglada ta regulacja bo znajduje sie na górze amora na imbus nie, a chyba wszystkie mc persony ją mają więc czym się one różnią - czy w ogóle mylę pojęcia :helm:


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 11, 2009 12:28

na imbus to nie ten imbus to ma kazdy amor nawet seria po to bu trzymac aby sie nie obracal przy przykrecaniu poduszki i talezyków.... jesli jest regulacja to wystaej z tego taki trzpien na kluczyk lub jest pokretlo albo gdzies jest regulacja przy amorku na dole


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr mar 11, 2009 12:41

To znaczy ze nie mam regulacji, ale to nie istotne bo i tak by było na beton. Mam nadzieje że wystarczy mi regulacji. Można gdzieś sprawdzić ile ten gwint na wstępnie obniża.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 11, 2009 12:51

jak masz numer na nim to sporbuj w moim sklpepie masz link do katalogu H&R moze bedzie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości