Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn sty 25, 2010 12:00

Łukasz Popiela pisze:, ale podejrzewam że takich znacznych różnic nie widać? A jak poznać które są te miękcejsze?
Są i to spore , np. FK = komfort , KW = beton :)
Reszta z niskiej półki przeważnie podchodzą pod twarde i bardzo twarde .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » wt sty 26, 2010 12:33

KriSSo pisze:
RafaelloW007 pisze:oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?
Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry. Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość. One i tak są ściśnięte w czasie jazdy, czy są na dole, czy na górze.
Ja bym dał na dole. Czemu? Bo jak podniesiesz auto i sprężynki się zluzują to jak na dole masz tą małą sprężynkę i przekładkę miedzy nimi to jak spuszczasz auto to łatwiej się wszystko wycentruje i ułoży. A na górze nie ma grubego amora i może coś pójść w bok. Z perspektywy trakcji nie ma różnicy. Pozdro


Obrazek

WOLF899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt lis 16, 2007 23:42
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość,
Kontakt:

Post autor: WOLF899 » wt sty 26, 2010 12:38

to chyba ze nakretki pokrecisz do samego dolu, to tylko wtedy. Gwint zazwyczaj ma krotki skok.


SZEROKO NISKO I TWARDO CZYLI GERMAN STYLE

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » wt sty 26, 2010 12:42

WOLF899 pisze:to chyba ze nakretki pokrecisz do samego dolu, to tylko wtedy. Gwint zazwyczaj ma krotki skok.
Tak jest :bigok:

Teraz mam terenowe ustawienie, jakieś 3cm do końca gwintu a już się sprężynki luzują. Jeśli masz gwint ustawiony na off-road ten problem nie występuje :P


Obrazek

Awatar użytkownika
pscola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr sty 07, 2009 10:34
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: pscola » śr lut 03, 2010 10:36

Ja kupiłem w pażdzierniku gwint KW Variant I Inox. Dodam że w Niemczech i prosto od producenta, i tak się składa że spreżyny pomocnicze są u góry.
Tak poza tym to twardość w skali od 0-10 oceniam na 10,5 :chytry:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 03, 2010 12:39

bo kw bez reg twardosci jest dosc twardy... oza tym co producent to inaczej montuje sprezynki pomocnicze
zasada dzialania ta sama


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » czw lut 04, 2010 00:47

MAPET pisze:bo kw bez reg twardosci jest dosc twardy... oza tym co producent to inaczej montuje sprezynki pomocnicze
zasada dzialania ta sama
Gdzie na forum (chyba tutaj) spotkałem się z opinią (z którą zresztą się nie zgadzam), że Var2 pozwala uzyskać jedynie większą twardość niż var1, a ustawienie soft odpowiada tłumieniu var1. Według mnie, var2 może być znacznie bardziej komfortowe, niż var1. Jaka jest Twoja opinia?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lut 04, 2010 00:50

oczywiscie ze tak! ja mam variant 2 i jest super komfort :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr lut 10, 2010 15:08

Mam pytanie, czy w gwincie technixa jest roznica czy przod jest na 4 sprezynach czy na 2 ? jest jakas roznica w twardosci ?



Łukasz Popiela
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 18:19
Lokalizacja: Łukowica
Kontakt:

Post autor: Łukasz Popiela » śr lut 10, 2010 19:03

A wie może ktoś czy kupię gdzieś same wkłady, amortyzatory do gwintu do tyłu?



Awatar użytkownika
Karol.mk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz wrz 22, 2013 22:31
Lokalizacja: Elbląg

Re: Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

Post autor: Karol.mk3 » śr gru 04, 2013 19:55

Witam Panowie
Pytanko mam czy jak wywalę sprężyny pomocnicze będę miał mniejszy skok amorka bo tragicznie kolo mi obciera o błotnik czy tak jak pisaliście dzięki wywaleniu sprężyny będę miał tylko niżej

Pozdro ; )



mariusz33
Forum Master
Forum Master
Posty: 1201
Rejestracja: śr gru 02, 2009 16:19
Lokalizacja: Borzychy

Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

Post autor: mariusz33 » czw gru 05, 2013 17:29

Jest twardziej .Mam tak w mk3 kolko 9j.


Mariusz

Awatar użytkownika
Karol.mk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz wrz 22, 2013 22:31
Lokalizacja: Elbląg

Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

Post autor: Karol.mk3 » pt gru 06, 2013 21:38

Dzieki Bardzo ; )
Mam nadzieje ze pomorze bo szkoda mi go podnosić



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości