[MK4] zawieszenie gwintowane FK buja aż dobija...

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK4] zawieszenie gwintowane FK buja aż dobija...

Post autor: VW_Bodzio » pn lut 08, 2010 19:16

Witam niedawno nabyłem Golfa MK4 TDI ARL z gwintowanym zawieszeniem (nawet o tym nie wiedziałem że jest gwintowane) i ktoś podniósł go maksymalnie do góry i jak jadę na jakichś nierównościach lub dołkach to się tłucze, czasami mam wrażenie że odpadnie mi kielich jak mi dobije i to zwłaszcza prawy przód... byłem na testerze i koło LP 81%, PP 65%, LT 80%, PT 81% także nie wiem czy to wina amorków może być? Jeszcze myślę czy jak bym go obniżył czy stanie się twardszy i przestanie nim bujać czy to nic nie da? Proszę o jakąś poradę.



Awatar użytkownika
Walles
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr lip 22, 2009 21:22
Lokalizacja: PZ

Post autor: Walles » pn lut 08, 2010 19:24

wydaje mi się , że po prostu nie miałeś styczności z tym zawieszeniem , one powinło być twarde , ale faktem jest że gwint nie powinien pracować podniesiony na samą góre , optymalny zakres pracy to ponirzej połowy gwintu .



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » pn lut 08, 2010 20:16

ale z tego co wyszło na testerze to widać ze z prawym przodem jest cos nie tak pozostałe sie mniej wiecej roznomiernie zuzywaja ze tak moge to okreslic a prawym bym sie zainteresował


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » pn lut 08, 2010 20:44

no właśnie ten prawy przód jest słabszy ale nie wiem czy te 65% wystarczają do prawidłowego jego działania czy trzeba go regenerować czy np. kupić nowy? i chodzi też o to że on wcale nie jest twardy bo miałem przed tym Golfem też Golfa IV z zawieszeniem GT Cupline i naprawde jezdziło sie super, nic nie bujało ani nic nie dobijało także nie wiem co mam zrobić?



aDudzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sie 11, 2008 09:26
Lokalizacja: SGL

Post autor: aDudzio » pn lut 08, 2010 22:55

VW_Bodzio pisze:no właśnie ten prawy przód jest słabszy ale nie wiem czy te 65% wystarczają do prawidłowego jego działania czy trzeba go regenerować czy np. kupić nowy? i chodzi też o to że on wcale nie jest twardy bo miałem przed tym Golfem też Golfa IV z zawieszeniem GT Cupline i naprawde jezdziło sie super, nic nie bujało ani nic nie dobijało także nie wiem co mam zrobić?
Obniż go poniżej połowy gwintu wtedy powinno być ok. Jak dalej tak będzie to do regeneracji. Ale powinno być lepiej.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt lut 09, 2010 00:29

VW_Bodzio pisze:byłem na testerze i koło LP 81%, PP 65%, LT 80%, PT 81%
kasa w bloto!!

gwintu sie nie sprawdza testerem bo wykazuje glupoty totalne mozesz miec amor wyalny a pokaze ci 90% !!!
VW_Bodzio pisze:Jeszcze myślę czy jak bym go obniżył czy stanie się twardszy i przestanie nim bujać czy to nic nie da?
nie bedzie twardszy napewnoe predzej odwrotnie...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » wt lut 09, 2010 18:11

To co radzicie teraz koledzy zrobić? Spróbować go obniżyć czy regeneracja? Tylko jeszcze nie wiem gdzie można takie amorki zregenerować :/ Czy po prostu wsadzić mu jakieś inne całkiem zawieszenie? Pozdrawiam i proszę o odpis.



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » wt lut 09, 2010 20:07

VW_Bodzio pisze:To co radzicie teraz koledzy zrobić? Spróbować go obniżyć czy regeneracja?
Na gwincie się nie znam, ale na Twoim miejscu spróbowałbym to co koledzy radzą - obniżyć go.. Nic Cię to nie będzie kosztowało, a sprawdzisz jak się będzie zachowywał.
A dopiero jak to nic nie da to bym się martwił i szukał jakiejś regeneracji.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr lut 10, 2010 09:57

VW_Bodzio, Obniż , i sprawdź przy okazji czy nie ma wycieków z amorów :)
Nie wiem czy ci się opłaci regenerować , zleży jakiej firmy masz gwint.
koszty od 100 do 200 zł / szt :chytry:



PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 09:57 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » pn maja 17, 2010 15:04

Regeneracja to kupa, nigdy więcej nie zregeneruje gwintu!



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn maja 17, 2010 15:26

a w jakiej firmei robiles? bo sa firmy co maja i nie maja pojecia... robilem kilka gwintow w nagengast i super sam na jednym kilak lat jezdzilem


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » pn maja 17, 2010 23:28

kiedys byl taki temat o regeneracji i chyba wlasnie ty pisales o tych firmach jakbys podal linki to bym sobie przypomnial ktora to byla ale CHYBA ze śląska

[ Dodano: Pon Maj 17, 2010 11:32 pm ]
znalazlem... http://www.pecar.pl/

niestety polecić nie mogę, bo zapłaciłem z przesyłkami ponad 500zł (dorobili mi nakrętki nowe), to juz po zalozeniu to nie bylo to samo, a tej wiosny rowno po roku czasu, z czego auto stalo cala zime nieruszane, amorek znowu wylał i jest kupa. Troche mojej winy bo nie mam odbojów, ale teraz już w życu bym nie dał 5 paczek za regeneracje.

PS Mapet da rade kupić u Ciebie sam przód gwinta do mk4?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt maja 18, 2010 08:17

temat o regeneracji jest przyklejony na stale ;)


a widzisz ja mowie polecam nagengast bo sie znaja...a niektorzy wala fuszere

jakiej firmy ten przod?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości