opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

MTS technik, warte:)?

Post autor: truckman » wt lip 17, 2012 21:28

według mnie siada wystarczająco w stosunku do przodu.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

MTS technik, warte:)?

Post autor: Paviarotti » czw lip 19, 2012 00:44

Dzisiaj rano będzie gwinciur MTSa zakładany do mk4, koniecznie opisze jak się sprawuje. Zawsze się broniłem przed gwintem, ale w kicie nie widzę przyszłości, trzeba było podjąć męska decyzję :bigok:

EDIT:
Gwint założony. Jeździ się bardzo fajnie, nie jest ani za twardy ani za miękki, w sam raz chyba :) wiadomo, że nie jest to seria i nie wybiera każdej dziurki, ale jestem pozytywnie zaskoczony (tyle, że nie jechałem jeszcze po większych dziurach :D). W mk4 przód gdzieś w połowie mam (obniżenie jakie wyliczyłem to gdzieś -80mm), tył prawie do końca (zostało jeszcze z 1cm gwintu albo trochę więcej). Z przodu jeszcze nie słyszałem żeby przycierał stabilizator więc może obędzie się bez wymiany.
Siedzi ładnie, jeszcze tylko dystanse :) tak to wygląda - http://img803.imageshack.us/img803/7440/img6551e.jpg


Obrazek

Awatar użytkownika
oli26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: pt gru 31, 2010 10:54
Lokalizacja: Inowrocław CIN

MTS technik, warte:)?

Post autor: oli26 » ndz lip 22, 2012 12:11

a ja z przodu mam 2 cm luzu od końca gwintu do pierwszego pierścienia i mi przyciera. Dziś podniosłem go o 1cm i nadal przyciera :grrr: ile jeszcze muszę go podnieść? bo nie chce mi się ciągle koła ściagać :jezor:


regulamin odnośnie wielkości obrazka w podpisie
MOJA CZARNULA<<<<< ZAPRASZAM!

Awatar użytkownika
kamilsdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: kamilsdz » ndz lip 22, 2012 12:41

oli26 pisze:a ja z przodu mam 2 cm luzu od końca gwintu do pierwszego pierścienia i mi przyciera. Dziś podniosłem go o 1cm i nadal przyciera :grrr: ile jeszcze muszę go podnieść? bo nie chce mi się ciągle koła ściagać :jezor:
zobacz sobie gdzie ci trze i sam oceń. Nikt ci tego nie powie



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: szakulvip » ndz lip 22, 2012 12:47

kolega Paviarotti podaje, że z przodu siadł mu 8cm i nie ociera o stabilizator, patrze na zdjecie i w zyciu tam nie ma -8cm. Nie realne jest, żeby przy -80 nie ocierał o stabi. U siebiue obecnie mam założone seria spręzyny i z prawej strony gdzie półoś jest grubsza mam luzu do stabi 4 cm, nie wierze że przez 10 lat auto samo mi usiadło -40 i wygląda teraz jak wygląda


Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: MTS technik, warte:)?

Post autor: Paviarotti » ndz lip 22, 2012 12:52

szakulvip pisze:kolega Paviarotti podaje, że z przodu siadł mu 8cm
Ja to sobie wyliczyłem tak: jak najmniej skręcę gwint to jest -25mm (tak w specyfikacji MTSa jest podane najmniejsze możliwe obniżenie). Długość gwintu to (ok, bo nie pamiętam dokładnie) 11,5cm, mi zostało do samego dołu 6cm. 2,5+(11,5-6)=8cm. Nie wiem tylko jak ma to przełożenie na obniżenie :)
Może nie wadzi dlatego, że jeszcze nie jeździłem po dużych dziurach, w każdym razie nic nie słyszałem niepokojącego.


Obrazek

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

MTS technik, warte:)?

Post autor: truckman » ndz lip 22, 2012 16:26

Paviarotti, jak skrecisz 5 cm to nie siadzie 5cm :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

MTS technik, warte:)?

Post autor: Paviarotti » ndz lip 22, 2012 16:35

Właśnie tak myślałem, że to nie działa tak prosto i przelicznik 1cm gwintu = 1cm obniżenia jest błędny :)
Jakbym wiedział ile cm przestrzeni jest w nadkolu na seryjnym zawiasie to bym wiedział ile jest obniżenia teraz, ale sobie nie zmierzyłem wcześniej.


Obrazek

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

MTS technik, warte:)?

Post autor: truckman » ndz lip 22, 2012 17:07

E tam nie wazne ile jest nizej, wazne jest jak fajnie zgrasz kolo w nadkolu.


Obrazek

tus125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt gru 31, 2010 22:59

MTS technik, warte:)?

Post autor: tus125 » wt lip 31, 2012 16:29

mam mały problem gdy skręciłem gwint z tylu tak że siadł całkiem to siadł mi na odbojach i co mam zrobić uciąć je troche (jeśli tak to jak je uciąć żeby było dobrze) czy kupić jakie inne, posiadam mk4



Awatar użytkownika
rambo83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn sie 10, 2009 15:06
Lokalizacja: Suwałki

MTS technik, warte:)?

Post autor: rambo83 » czw paź 25, 2012 05:34

Witam

Niestety u mnie po 2 latach wylało jeden tylni amortyzator mts'a. Na drugim zastałem wżer. Przód sprawował sie dobrze


Alpine CDA-9812RR
Wygłuszenie - przód
Hertz DSK 165 - bi amp
Wzmacniacz - Esx Q404
Sony XM-4520
Zabudowa boku - Mds 08
ATS CUP 15'

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: szakulvip » czw paź 25, 2012 08:43

a ile km przelatałes? ja 2 mc temu kupowałem amorki mtsa, wyszły mnie nie całe 100zł za szt, wiec nawet niech mi padną po 2 latach to koszty w przeliczeniu na te lata wychodzą i tak małe wieć podejrzewam, że znów bym kupił to samo :)


Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: marcinas1983 » czw paź 25, 2012 09:20

Pany nie ma co biadolić... kupiłem amory MTS'a jeden padł ( przedni ) a zrobiłem może na nich 7 tys km, kupiłem drugi komplet i jeżdżę na nich 2 lata zrobione ze 20 tys km i wszystko jest ok. Tylne od zakupu do teraz jeżdżą w aucie, czyli jakieś 2.5 roku. Jako ciekawostkę dodam, że... u brata amory TRW nie wytrzymały roku na seryjnym zawiasie... amor z wierzchu cały bez wycieków a w środku coś latało. Kupiliśmy na przód w ich miejsce KYB i co... nowy w pudełku już się pocił, a po wciśnięciu tłoczyska strużka oleju leciała po korpusie. Tak więc nie ma co płakać... dostajemy to za co płacimy i ile płacimy :grin: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Rasti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt lut 26, 2010 19:36
Lokalizacja: Edinburgh

MTS technik, warte:)?

Post autor: Rasti » czw paź 25, 2012 17:30

Mi tylni amor padl po 3 miesiacach :grrr: Najgorszy z gwintow jakie mialem,a jezdzilem juz na jomie,Fk no i MTS. Teraz jakies dziwne odglosy mi wychodza z przodu,wymienilem gumy lozyska itp i dalej wali,nie polecam tego gwintu!!!!!!!


Rasti

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości