Strona 2 z 3

KW gewinde różnice

: pt maja 20, 2011 14:47
autor: Ral1n
Koledzy, czy gewinde można kupić oddzielnie - np. przód komplet i później dokupic tył komplet? W przypadku KW V2 to mocny wydatek.
Dzięki.

Re: KW gewinde różnice

: sob lis 19, 2011 15:33
autor: adams
Witam

zakupiłem gwint Witeca TX+ z regulacją twardości z przodu i tyłu. W związku z tym mam parę pytań:

-Czy z regulacji można korzystać gdy amor jest zamontowany na aucie, czy musie być wyjęty i pozbawiony sprężyny?
-Wystarczy kręcić tym pokrętłem na górze czy trzeba go dodatkowo wciskać
-Jaki jest zakres kręcenia owym pokrętłem?

KW gewinde różnice

: sob lis 19, 2011 15:49
autor: Dj Darecki
Tak , nie trzeba wyjmować ( jeżeli pokrętło jest na górze ) ,
Tak ,
od oporu do oporu?

KW gewinde różnice

: pt lut 10, 2012 13:30
autor: jarekkoval
Panowie mam KW var2 i regulowalem wlasnie w nim tył. Czułem jak sie tloczysko zapada i w jednym skrajnym polozeniu wyciagalem tloczysko bez zadnego oporu a w drugim praktycznie nie moglem go wyciagnac... Czy to wina mrozu czy moze jest cos uszkodzone w nim ?

Re: KW gewinde różnice

: czw gru 13, 2012 18:05
autor: atosss007
Witam. Mam zestaw KW V2 i przy montażu powstało kilka pytań. Może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
1. czy w zestawie oprócz klucza do regulacji wysokości powinie być również jakiś kluczyk/kapselek do regulacji twardości ?
2. czy pomiędzy łożysko a górną część mcpersona nie powinna jeszcze przyjść jakaś gumka ? Coś mi się nie chce wierzyć że to tak ma być założone bez żadnych odbojów. Przecież ten plastik styka się z łożyskiem bardzo małą powierzchnią i wydaje mi się że pęknie jeśli tam nie będzie żadnej gumki. Pomocy. Nie daje mi to spać. Złożyłem to wszystko bez żadnych gum ale nie jeżdżę bo nie jestem pewien czy to tak mam być

KW gewinde różnice

: czw gru 13, 2012 18:21
autor: jarekkoval
atosss007, a masz juz wersje inox ? bo te nowe to maja takie male pokretelko co ma bolczyk ktory wsadzasz w lage

KW gewinde różnice

: czw gru 13, 2012 19:41
autor: atosss007
Tak mam wersję inox, ale w pudełku nie dostałem nic więcej prócz klucza do regulacji wysokości.
Zapomniałem dodać ... model auta scirocco mk2.
Największą zagwózdką jest dla mnie osadzenie mcpersona bezpośrednio pod łożyskiem skrętu bez żadnej gumy. Próbowałem coś przymierzać ale po założeniu jakiejś gumy pomiędzy mcpersona a łożysko ( wcale grubej ) ciężko nakręcić od góry nakrętkę, gdyż śruba mało co wystaje ponad łożysko. Czyżby to tak miało być ? Niby plastik z którego wykonany jest ten górny talerzyk to jakiś plastik HD o wysokiej wytrzymałości, ale nie wiem czy to tak ma być złożone :rozpacz:

KW gewinde różnice

: czw gru 13, 2012 19:57
autor: jarekkoval
moj v3 wygladal tak:
Obrazek

Moze po prostu kupiles v1 bo nie sadze zeby v2 nie mial twardosci.

KW gewinde różnice

: czw gru 13, 2012 20:37
autor: MAPET
ostatnio sprowadzalem komus KW v2 w zeszlym tyg i dokladnie jest taka skrzyneczka jak jarekoval

czyli klucz + pokretlo itp

co do tego mocowania gornego to pokaz to jakto wyglada
ogolnie przekladasz poduszki z seryjnego zawieszenia

KW gewinde różnice

: czw gru 13, 2012 21:09
autor: atosss007
Ja swoje kupowałem 2 lata temu, i kluczyk był włożony jeszcze w kartonik. nie było takiego czegoś jak kolega wyżej pokazał. Na pewno jest to V2 bo widzę że z przodu jest regulacja. Napisałem do gościa który mi to sprowadzał i przyznał że powinno to być. Niestety w moim komplecie nie było.
Nie mam w tej chwili żadnej foty, ale w scirocco nie bardzo jest co przełożyć z seryjnego zawieszenia. żadna z tych części które się notabene wysypały przy ściąganiu amorków z przodu nie pasuje w żaden sposób do montażu tego gwintu. Wychodzi na to że pomiędzy łożysko a mcpersona nic juz nie przychodzi :banghead:

znalazłem fotkę zrobioną zaraz po otwarciu pudełka.

Obrazek

KW gewinde różnice

: czw gru 13, 2012 23:37
autor: atosss007
Już się wszystko wyjaśniło. W komplecie brakuje pokrętła i facet mi je przyśle. A co do montażu, to z przodu nie przekłada się żadnych klamotów ze starego zawieszenia zakład się je bezpośrednio pod łożysko skrętu. I tak ma być. Ponoć ten plstik jest twardy jak stal. Dzięki za zainteresowanie problemem :pub:

KW gewinde różnice

: czw gru 13, 2012 23:56
autor: jarekkoval
atosss007, no papiry masz tylko musisz jeszcze miec skrzyneczke i bedzie cacy :)

KW gewinde różnice

: pt gru 14, 2012 02:38
autor: atosss007
Generalnie to mi spędzało sen z oczy, aczkolwiek gwint juz dawno założony. Regulacji jeszcze nie było, ale to dlatego że auto po założeniu hamulców i gwintu rozebrałem do lakierowania. Tak wyglada to na dzień dzisiejszy

Tył :
Obrazek

Przód :

Obrazek

Teraz już z górki. Polakierowane i na wiosnę będę składał. A dla tych co chcą podejrzeć projekt link

http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... 20&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

:bigok: :bigok: :bigok:

KW gewinde różnice

: pt gru 14, 2012 12:28
autor: MAPET
no to mormalne ze plastik jest o gory fioletowy w KW