Strona 17 z 40

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn mar 12, 2012 09:47
autor: truckman
pozostaje sie cieszyć, zapakuj jeszcze ekipę w auto :P

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn mar 12, 2012 18:33
autor: Shmatan
truckman, Myśle że to bardziej dociąży tył, no ale testy zrobie ;] jak skończe regulacje, bo na razie dalej mam nierówności po 1-3mm ;]

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn mar 12, 2012 21:21
autor: Fojt
Ja po stabi z TT poszłem w dół 0.5-1cm i na nie których wybojach o podłużnice waliło....

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn mar 12, 2012 21:53
autor: Yaro1981
Fojt, ja podłużnice będę ciąć żeby jeszcze z 3cm urwać

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn mar 12, 2012 23:43
autor: siwysdz
Dlatego najlepiej od 4motion zakładać, hehe.

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt mar 13, 2012 08:19
autor: Shmatan
siwysdz, orientuj się - stabi z 4motion nic nie daje jeżeli półoś bije o podłużnice,

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt mar 13, 2012 10:59
autor: siwysdz
Czyli w końcu jest sens zakładać ten stabi od 4motion czy nie? Bo pierw była mowa, że ori stabi jest beee, że zakładać 4motion, s3/tt itp itd a teraz nagle też coś wali...

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt mar 13, 2012 11:07
autor: Yaro1981
siwysdz, przeczytaj cały temat pierw to bedziesz wiedział co potrzeba i o co chodzi, bo Twoje wypowiedzi zaczynaja być żałosne

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt mar 13, 2012 11:19
autor: siwysdz
Czytam na bieżąco i nic nie wnosicie sensownego do niego, bo jedynie użytkownik ma20121988 zamieścił wyczerpujący temat i dodał fotki. Ja kupując auto od poprzedniego auta miałem ucięty stabi i auto leży jak się tylko da tylko chciałbym zobaczyć te Wasze 'gleby'. Jak już pisałem kolega ma ori stabi od mk4 i auto siedzi dobrze i nic mu nie wali, więc sam już nie wiem kogo mam słuchać bo każdy ma tutaj swoją teorię.

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt mar 13, 2012 11:26
autor: Shmatan
siwysdz, zdajesz sobie sprawe z tego że półoś, podłużnica, stabilizator i łączniki to osobne części?

Ładniej nie umiem tego namalować:
Obrazek

Stabi 4motion eliminuje tarcie półosi o stabilizator bo nie leci nad nią, ale nie wpływa na tarcie o podłużnicę - tam pomaga tylko podcinanie

siwysdz pisze:nic nie wnosicie sensownego do niego
po prostu nie umiesz tego wydobyć
siwysdz pisze:kogo mam słuchać bo każdy ma tutaj swoją teorię.
g***o prawda - każdy pisze to samo
siwysdz pisze:chciałbym zobaczyć te Wasze 'gleby'
są w odpowiednich tematach

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt mar 13, 2012 11:30
autor: siwysdz
To nie wiem, ale u mnie przy takim obniżeniu:

żadna półoś nie trze mi o podłużnicę a nic nie było nacinane...

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt mar 13, 2012 13:08
autor: Yaro1981
siwysdz, może dla tego że ty masz 1.6 a półośka to tam jak zapałka , czemu na innym forum piszesz że trze Ci o podłużnice a tu się zapierasz że wszystko oki

Obrazek

jak się z dieslem chce tak zejść to już trzeba ciąć

jak śledzisz temat to czytaj uważnie bo nie wiem czy masz problemy z przyswajaniem ale 17 stron jedno i to samo wałkujemy i dalej śmieszne pytania

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt mar 13, 2012 13:15
autor: siwysdz
Nie pisałem na innym forum, że mi trze o podłużnice półoś tylko opona tarła. :) Źle kojarzysz fakty, tutaj to chyba Air jest a nie gwint. Poza tym na swoim obniżeniu założyłem 17" rh zw1 225/35 i leżałem totalnie na glebie, że waliłem cała podłogą i nie tarła żadna półoś. Tak w ogóle to jestem po swapie 1.8T i półoś wcale nie trze tak samo jak mojemu koledze od 1.8t. Może gwinty macie za miękkie?

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: śr mar 14, 2012 00:46
autor: ma20121988
Yaro1981 pisze:Fojt, ja podłużnice będę ciąć żeby jeszcze z 3cm urwać
do jazdy na co dzień w pl?