Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
yolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 20, 2011 12:20
Lokalizacja: Bełchatów

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: yolek » pt gru 19, 2014 16:40

Zawór był dobry przedmuchany i złożony mam pytanie inne. Po złożeniu nie działał przód ani nie podnosiło ani nie spuszczało powietrze w butli jest. Przełożyłem zaworki nadal to samo. Słychać "cyk" cewki do której prąd dochodzi bo świeci się. Jednak nic się nie dzieje zero odznak życia a butla napełniona 200 PSI. Po ponownej zamianie zaworków nic nie działa. sterowanie bezprzewodowe ale ani przód ani tył nie chodzi.. Nie podnosi nie spuszcza powietrza nic. Co może byc przyczyną, proszę pomóżcie bo co chwila coś nowego a chce zrobić raz a porządnie i wyjechać.


Przeszłości nie da się zmienić, ale przyszłość wygląda całkiem nieźle. Jest pełna nieskończonych możliwości.



Seat Cordoba 2001 (sezon 2011r.) - Sprzedane
Honda Civic 1996 (sezon 2011 & 2012) - Sprzedane
Mercedes Benz A208 Cabrio (sezon 2013-
Vw Jetta Mk2 86' (sezon 2015-

karolmop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 12, 2014 16:37

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: karolmop » pt gru 19, 2014 19:22

Sprawdzales, czy biegunowosc cewki jest dobrze podlaczona?
Jak masz zawory z mozliwoscia sterowania recznego to musisz sprawdzic manualnie czy to dziala.
Jeżeli to zawór 5/3 (pięc dróg, 3 położenia) i normalnie butla pod króciec 1, poducha pod 2 i 3 to odpowietrzenie to sprobuj dac zbiornik pod 2, poduszke pod 1 albo zbiornik pod 4, a poduszke pod 1. Tylko nic ci to nie pomoze jak zawór w ogole sie nie rusza.



Awatar użytkownika
cegiel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 22:28
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: cegiel1989 » sob gru 20, 2014 23:32

Witam, mam pytanko, chce przełożyć air ze swojego polo do cabrio mk3 i tam mam na przodzie poduszki 3balwankowe, i muszę dokupić jeszcze 2 2balwankowe i nie wiem jak będzie najlepiej, które dać na przód a które na tył. Robione będzie na gwincie h&r na grubym tłoku.


[( o )]=======VW=======[( o )]

Awatar użytkownika
Banita95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 958
Rejestracja: ndz kwie 28, 2013 10:35
Lokalizacja: Pasłęk

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Banita95 » sob gru 27, 2014 02:48

Panowie na dniach jadę obejrzeć używanego aira i na co zwrócić uwagę ?



Awatar użytkownika
kowalsiu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: czw mar 26, 2009 17:17
Lokalizacja: radomsko

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: kowalsiu » śr gru 31, 2014 19:25

cegiel1989 pisze:Witam, mam pytanko, chce przełożyć air ze swojego polo do cabrio mk3 i tam mam na przodzie poduszki 3balwankowe, i muszę dokupić jeszcze 2 2balwankowe i nie wiem jak będzie najlepiej, które dać na przód a które na tył. Robione będzie na gwincie h&r na grubym tłoku.
Na tył daj 3 bałwanki a na przód 2 z tyłu masz dłuższe amory


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304403

Moje mk4 violet

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564456

Mk2 na powietrzu

Exodos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 01, 2007 06:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Exodos » czw lut 05, 2015 18:09

Witam, od razu mówię że przeczytałem cały temat, pytanie mam do użytkowników aira:

Ile wytrzymują Wam oringi w przednich górnych okuciach? Zastanawiam się czy by przypadkiem nie zmienić oringów na simmering, bo jak wiadomo laga w amortyzatorze się obraca podczas kręcenia kierownicą, a oring odporny na skręcanie nie jest, a simmering owszem, do tego simmering pneumatyczny mocniej uszczelnia tym im większe ciśnienie w poduszce.

Pozdrawiam.


...

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » czw lut 05, 2015 19:15

napewno zmiana na lepsze... ja oringi mam od 3 lat i ok


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Exodos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 01, 2007 06:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Exodos » czw lut 05, 2015 21:30

Jest sens w ogóle to zmieniać? Jak na razie zmieniam wszystkie złączki z węża 6/4 na 10/8 bo prędkość nie była zadowalająca jak dla mnie:

Obrazek


...

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » czw lut 05, 2015 23:14

jak nie ucieka to nie ma potrzeby ...

predkosc rzecz wzgledna... ja nowy air jak bede budowal dla siebie ot na 6 wlasnie i wolny :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » czw lut 05, 2015 23:16

Ja u siebie mam i kwadring i simmering naraz. Problemow brak.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Exodos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 01, 2007 06:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Exodos » pt lut 06, 2015 06:48

Zmienię te oringi na simmering, a powiedzcie czym uszczelniacie okucia?


...

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » pt lut 06, 2015 09:14

w ktorym miejscu?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Exodos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 01, 2007 06:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Exodos » pt lut 06, 2015 10:09

Na łączeniu poduszki z okuciem.


...

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » pt lut 06, 2015 10:30

poduszka ma przecież wargi uszczelniające i tam się nic nie zakłada. Na gwint uszczelniacz do połączeń hydraulicznych lub klej do śrub lub inny specyfik


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości