Strona 36 z 40

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt paź 21, 2014 11:22
autor: KoJ@K
Za bardzo ma powywijane te barany, czyli tak jak ma zwykly ori.

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: czw lis 06, 2014 13:16
autor: michaltrzebnica
po zmianie kol na zimowe zaczal sie moj problem. na letnich 17 i niskim profilu nawet na mega glebie nic nie tarlo. delikatnie przy skrecie w lewo czasami.. zmienilem na 15 z zimowkami, podnioslem gwint do gory na max i jest tragedia. na prostym polos trze o stabi, ale tylko z prawej strony. dodam ze stabilizator jest wymieniony na jakis "sportowy" . mial ktos podobna sytuacje ?


edit : wszystko wiem, winny jest stabilizator. jezdzil ktos bez ? ;)

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: czw lis 06, 2014 18:21
autor: M@XIMUS
michaltrzebnica, ja

na gwincie czuc róznice z i bez ale jak nie masz stabi z 4x4 mozesz tego wywalic
pogorszy się stabilność auta w zakrętach poprostu jak weźmiesz zakręt na 2biegu to zacznie mielić te wewnętrzne a przy stabi trakcja jest większa

ale naprawdę przy gwincie to bez różnicy i tak masz diesla ;p :rotfl:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn lis 17, 2014 18:59
autor: markk
poda mi ktoś nazwy zawieszeń które maja mocowania pod długie łączniki? Mam takie od s3.
Wiem , że ap ma takie.

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pt gru 19, 2014 18:44
autor: daniel0098
michaltrzebnica pisze:po zmianie kol na zimowe zaczal sie moj problem. na letnich 17 i niskim profilu nawet na mega glebie nic nie tarlo. delikatnie przy skrecie w lewo czasami.. zmienilem na 15 z zimowkami, podnioslem gwint do gory na max i jest tragedia. na prostym polos trze o stabi, ale tylko z prawej strony. dodam ze stabilizator jest wymieniony na jakis "sportowy" . mial ktos podobna sytuacje ?


edit : wszystko wiem, winny jest stabilizator. jezdzil ktos bez ? ;)

Miałem ten sam problem, uciąłem końcówki stabilizatora i auto mogło pójść niżej, nic nie ściąga, przy glebie stabi jest zbędny ;D

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn sty 19, 2015 02:47
autor: stunte
Witam, mam golfa IV 1.6 16v. niedawno kupiłem KW var 1 i zamierzam to składać na wiosnę. PONOĆ w 1,6 i 1,4 zmiana stabi nie jest konieczna, ale są różne opinie, ktoś się wypowie?

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn sty 19, 2015 10:52
autor: driVWer
Zobacz czy masz półoske prawą grubszą od lewej

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn sty 19, 2015 16:04
autor: stunte
Już pewien użytkownik z 1.6 mi odpowiedział w PW. ;) stabi konieczny. teraz pytanie... jakie łączniki do tego stabilizatora. seryjne nie wystarczą?

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn sty 19, 2015 16:53
autor: eGabeleXxX
Ja mam seryjne, z tym, że po delikatnych modyfikacjach ;).

Obrazek

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn sty 19, 2015 19:01
autor: stunte
jak delikatne były te modyfikacje ;) a pasują jakieś łączniki p&p?

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: pn sty 19, 2015 19:05
autor: eGabeleXxX
Delikatnie wygięty został, bo podobno stabi z S3 jest troszkę węższy, ale niech ktoś to potwierdzi ;).

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt sty 20, 2015 10:56
autor: KoJ@K
Na tych zwyklych ori plastikach tez mozna jezdzic, pasuja bez wiekszych kombinacji. :bajer:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt sty 20, 2015 17:51
autor: M@XIMUS
KoJ@K, ale z tego co pamiętam to prawy na lewo a lewy na prawo lepiej pasują

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

: wt sty 20, 2015 20:20
autor: KoJ@K
Tego nie wiem (nawet nie wiem czy one się różnią), nie próbowałem. Dawałem normalnie tak jak były stronami i jeżdżą.