Strona 8 z 10

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pn mar 17, 2014 20:53
autor: Yaro1981
patryk173, jak na nierównościach może stabi ocierać przy -50 jak on pracuje razem z wahaczem a co za tym idzie z pół osią
siwy17tg, za dużo nakombinowałeś jak wiesz że będzie 18 " trzeba było na gwint zbierać do 1tys zestawy nie są takie złe a ustawiasz jak chcesz . Teraz to możesz założyć regulacje z gwintu do tyłu albo kupić sam przód gwintowany .

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pn mar 17, 2014 21:33
autor: siwy17tg
Yaro1981 no w sumie z tą regulacją od gwintu to nie taki zły pomysł jest.... tym bardziej ze na razie nie mam zbytnio kasy na gwint.... a z drugiej strony na gwincie na pewno jest trochę twardziej niż na springach..... a zostałem niedawno tatusiem więc jakąś alternatywą miały być te springi....

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: wt mar 18, 2014 10:02
autor: patryk173
Możesz kupić regulację do gwintu i włożyć z tyłu pod sprężyny albo... Za tą rade może mnie dużo osób zliczować :los2:
Możesz też obciąć przednią sprężynę o 1/3 zwoja albo troszkę więcej i się wyrówna. Masz za pewne sprężyny progresywne i ich minimalne przykrócenie nie wpłynie na wytrzymałość, bo w tych sprężynach pierwsze kilka zwoi jest stale ściśnięte.

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: wt mar 18, 2014 16:25
autor: siwy17tg
koledzy mam pytanie mógłby ktoś kto ma gwint w MKIV pomierzyć wymiary regulacji sprężyny z tylnego zawieszenia???? bo zrobił bym taką regulacje w pracy na tokarce i potrzebne mi są wymiary.... średnica i wysokość... no i na jakiej zasadzie jest to zamocowane do auta ( w belke czy od góry??? ) to są zdjęcia poglądowe i zaznaczone wymiary o które mi chodzi... ObrazekObrazek

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: śr mar 19, 2014 01:30
autor: MAPET
sam musisz sobei te wymairy zrobic co to za problem jak masz tokarke? poza tym rozne firmy maja rozne wymiary wiec do swoich sprezyn zrob a 2 wymiar sciagnij z belki
a wysokosc to moze byc i 5 i 10 cm co to za roznica

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: śr mar 19, 2014 06:11
autor: Shmatan
Yaro1981 pisze:jak na nierównościach może stabi ocierać przy -50 jak on pracuje razem z wahaczem a co za tym idzie z pół osią
!? Widziałeś kiedyś jak zachowuje się stabi w mk4, jaki ma kształt i w jakim miejscu przyciera? nie? tak sądziłem.

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: śr mar 19, 2014 11:38
autor: szakulvip
Shmatan pisze:Widziałeś kiedyś jak zachowuje się stabi w mk4, jaki ma kształt i w jakim miejscu przyciera? nie? tak sądziłem.
dokładnie, kolego Yaro skręć sobie koło, weź się zegnij na kolanka i zerknij sobie co tam widzisz

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: czw mar 20, 2014 19:38
autor: mario1994
Koledzy ile mogą obniżać sprężyny do mk4 z H&R o numerach 29527? Bo gdzieś znalazłem że 40 a gdzieś ze 50 i sam już nie wiem :crazy:

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: ndz mar 23, 2014 11:07
autor: pieciasvw
przyłączam się do tematu. mam w swoim golfie nowe amorki przejechały może ze 3tyś km. założyłem teraz do niego felgi 17" i jest "koza"
myślałem o gwincie ale samochodem śmigam codziennie do pracy i myślę że będzie trochę za twardo więc zastanawiałem się nad springami -35 lub
-40 H&R lub Bilstein KitObrazek

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: ndz mar 23, 2014 13:31
autor: mario1994
Kolego pieciasvw, ja polowałem na springi od Eibacha Pro-kit one mają właśnie chyba 35/35 i z tego co słyszałem do seryjnych amorków są dość komfortowe. Ale trafiła mi się okazja więc kupiłem H&R czerwone i one chyba maja 50/45 ;/ no ale jak założę to zobaczę czy nie będzie za nisko i za twardo :P teraz u mnie jest straszna koza ;(

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: ndz mar 23, 2014 13:51
autor: pieciasvw
przeglądając ogłoszenia sporo jest sprężyn obniżających ale do Hatchbacka a ja potrzebuje do kombi :hmm:
dasz znać jak Ci wyszło z tymi springami

H&R do kombi mają nr.29439-2 i obciążenie od 911 kg silnik TDI "AJM"
a do HB mają nr. 29526-2 i też obciążenie od 911 kg i taki sam silnik
czy będzie jakaś różnica między tymi sprężynami??

Re: [mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: czw kwie 03, 2014 11:20
autor: motomysz9
pieciasvw pisze:przeglądając ogłoszenia sporo jest sprężyn obniżających ale do Hatchbacka a ja potrzebuje do kombi :hmm:
dasz znać jak Ci wyszło z tymi springami

H&R do kombi mają nr.29439-2 i obciążenie od 911 kg silnik TDI "AJM"
a do HB mają nr. 29526-2 i też obciążenie od 911 kg i taki sam silnik
czy będzie jakaś różnica między tymi sprężynami??
Zapewne w obciążeniu tylnej osi :popcorn:

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pn kwie 07, 2014 16:35
autor: Stanley777
Witam mam podobnie pytanie co koledzy wyżej, a mianowicie kwestia kupna zawieszenia to kilka kliknięć w sieci a jednak chciałbym mieć pewność że będzie wszystko w porządku.

Planuje zakupić zawieszenie obniżające AP (przód/tył, -50/-30) albo (-40/-30) i tu właśnie kwestia czy nie będzie problemu ze stabilizatorem czy innymi podzespołami, pytam bo jestem w tym zielony.

Mam skrzynie 6 a silnik to 1.9 ARL. Opony Letnie to 225/45/R17 a zima to seria 205/55/R16

Ostatnio kontaktowałem się z przedstawicielem z firmy Eibach (bo też mnie kusiło na ta firmę jednak szybko sobie dałem siana :rotfl: ) i zaznaczył że nie będę miał problemu z seryjnym stabilizatorem, i tu pytanie czy w przypadku AP też wszystko będzie ok?

Prosiłbym o poradę.

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: czw kwie 17, 2014 13:22
autor: mario1994
Koledzy mam pytanie. Założyłem te springi z H&R na razie na tył i ładnie siadło jednak nie równo ;/ z jednej strony bardziej z drugiej mniej. Pojeździłem wczoraj dzisiaj ale nadal tak samo. Coś źle założyłem?