opinie o produktach TA-Technix i Tuning Art

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » pt mar 19, 2010 10:09

mam średnie zdanie o ta technix.... jak ktoś lubi bardzo twardy zawias to ok... beznadziejnie wybiera nierówności, ale w zakręt można wejść bardzo dynamicznie, bo jest sztywno jak w taczce... sprężyny też nie należą do dobrych... auto potrafi osiadać, ale przy gwincie pewnie można będzie to skorygować, ja jeździłem kiedyś na kicie 60/40 i na dłuższą metę zawias nie do jazdy... męczący, ale na krótkie odcinki ok



Awatar użytkownika
s0unD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: pn sie 31, 2009 18:03
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: s0unD » pn mar 22, 2010 18:04

ja mam mk4 mam ta technix stwierdzam,z e jest bardzo twardy, zwlaszcza tyl. przez prog trzeba po malutku :)

a w sprawie sprezyn pomocniczych to na bank nic sie tam nie rozlleci jak je wyciagne, bo te 225.45 to bedzie nizej to nakretka zje opone ;) dystans juz mam :)



RumJanek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 11, 2008 08:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: RumJanek » wt mar 23, 2010 00:32

s0unD pisze:ja mam mk4 mam ta technix stwierdzam,z e jest bardzo twardy, zwlaszcza tyl. przez prog trzeba po malutku :)
Powiedz mi prosze: jak ten zestaw wybiera dziury/nierównosci? Zastanawia mnie zestaw gwintu, ale na razie czytam opinie...
BTW: jest ktos w Krakowie kto jezdzi na tym gwincie? Chcialbym zobaczyc (poczuc) jak na tym sie jezdzi, moze pomoze podjac decyzje? :bajer:



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: herbiasty » wt mar 23, 2010 11:38

jak masz gwint skrecony w dol na max totalnie ile technicznie to mozliwe to kazdy jest beteon i praktycznie nie wybiera nierownosci :)


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

RumJanek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 11, 2008 08:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: RumJanek » wt mar 23, 2010 21:53

herbiasty pisze:jak masz gwint skrecony w dol na max totalnie ile technicznie to mozliwe to kazdy jest beteon i praktycznie nie wybiera nierownosci :)
A jesli skrece go na -40/ to jak bedzie sie zachowywal?
Nie chce calkiem glebic, za duzo dziur i kolein mam tam gdzie jezdze, no chyba ze kiedys sie pokusze i dam nizej.... :grin:

Ogolne pytanie: czy warto inwestowac w ten gwint?



Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VWyznawca » czw mar 25, 2010 01:18

Generalnie zadaj na forum pytanie: Czy ktoś ma ten gwint założony.

Znam kolesia który ma gwint TA TECHNIX i jest zadowolony.
Ale popytaj innych którzy MAJĄ gwint.

Jest tu cała masa ludzi którzy nawet nie wiedzą że jest to produkcja austriacka.

Chyba że trafisz na podróbę z NALEPKĄ TA. Oryginalny ma wytłoczkę na obudowie.

zresztą na maj planuję kupić zawieszkę TA na przód i lekko podwyższyć mojemu Golfikowi :green_fuck: dziobek, bo wolę nie trzeć michą olejową o koleinę :P Nie chce psuć auta i tyle :P w d... mam że będzie wyglądał tak "niesportowo" :P


Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.

RumJanek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 11, 2008 08:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: RumJanek » czw mar 25, 2010 23:50

Widze ze wielu tutaj pisze jakie to nie jest cudo, ale malo kto sie wypowiada z doswiadczenia.
Zastanawia mnie cos takiego (amory tyl), i taki przod lub caly komplet lacznie z lozyskami i poduszkami...
Do tego sprezyny z diesla i gofer bedzie na sportowo :food:
Nie bede sie wiele zastanawial, BILSTEIN jest jeden z najlepszych amorow, tak wiec niewiem czy to nie pobije TA.....

Co o TYM myslicie? :chytry:
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 23:51 przez RumJanek, łącznie zmieniany 1 raz.



MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » pt mar 26, 2010 01:24

RumJanek pisze:Do tego sprezyny z diesla i gofer bedzie na sportowo :food:
Zależy o jakim sporcie myślisz, bo w tym zestawieniu to chyba o rajdach terenowych :D Diesel cięższy więc sprężyny mocniejsze i albo zrobi się tylko twardszy, albo pójdzie minimalnie w górę.
RumJanek pisze:Nie bede sie wiele zastanawial, BILSTEIN jest jeden z najlepszych amorow, tak wiec niewiem czy to nie pobije TA.....

Owszem jeden z najlepszych, nie wiem ile bilsteiny wytrzymują, ale wczoraj wyjąłem mojego TA w celu przesmarowania i oczyszczenia po zimie i muszę powiedzieć, że po ok 30 tys km amortyzatory nadal w świetnej kondycji (odpukać) :bigok:



Awatar użytkownika
Arronax
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 00:44
Lokalizacja: Wawa/Kielce

Post autor: Arronax » pt mar 26, 2010 02:11

Witam

Właśnie powróce do tematu mam teraz Bilsteiny B4 i chce lekko obniżyć autko bo na 17 wysoko stoi. Zastanawiam sie nad MTS-em albo TA Technix. I moje pytanie bo chce obniżyc max 3/4 cm.

1. Które polecacie bardziej? Jak sie nie myle obie jak patrzyłem komplety kosztują koło 700 zł... czy to nie badziew?

2. Miska Olejowa .... będzie ocierac nie ma na to jakieś osłony czy rady?

Pytania troche dziwne ale nie znam sie więc ... pytam :bajer:


Moja BoRka :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281136&postdays=0&postorder=asc&start=0

RumJanek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 11, 2008 08:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: RumJanek » pn mar 29, 2010 09:09

MarcinWLKP pisze: Zależy o jakim sporcie myślisz, bo w tym zestawieniu to chyba o rajdach terenowych :D Diesel cięższy więc sprężyny mocniejsze i albo zrobi się tylko twardszy, albo pójdzie minimalnie w górę.
Masz rację, spręzyny sa twardsze niz seryjnie w benzyniaku, ale i tez uniesie samochod do góry o jkaies 2-3cm a mie o to nie chodzi.
MarcinWLKP pisze: Owszem jeden z najlepszych, nie wiem ile bilsteiny wytrzymują, ale wczoraj wyjąłem mojego TA w celu przesmarowania i oczyszczenia po zimie i muszę powiedzieć, że po ok 30 tys km amortyzatory nadal w świetnej kondycji (odpukać) :bigok:
Jesli ubierac sie w Bilstein'a - to juz w B6 conajmniej, jednak teraz mnie na to jeszcze nie stac, wole zakupic gewinde TA bo zaplace polowe mniej, nie mowiac juz ze obecnie moja sytuacja zmienila sie i nie wiem czy nie sprzedam gofra zeby dolozyc do mieszkania, tak wiec wszystko zaczelo wchodzic pod wielka niewiadoma...
Teraz szukac niedrogiego zawiasu i :okej:



Awatar użytkownika
s0unD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: pn sie 31, 2009 18:03
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: s0unD » pn mar 29, 2010 10:05

ja mam ta technix w moim mk4 i nie narzekam, jest twardo no ale po to go kupilem :) zeby bylo twardo i nizeej :) ja tam polecam:)



Awatar użytkownika
Arkadiush
Forum Master
Forum Master
Posty: 1672
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 16:39
Lokalizacja: Hamburg/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Arkadiush » pn mar 29, 2010 16:14

Ja też mam od tygodnia tą zawiechę, jak narazie jeździ się bardzo dobrze, wiadomo na dziurach trzeba uważać ale jak jest dobra droga naprawę jeździ się rewelacyjnie jak za tą cene, auto zrobiło się twardsze no i w zakręty dobrze wchodzi. Zobaczymy jak będzie po kilku miesiącach użytkowania.


MERCEDES BENZ SL 500 R129 V8
Obrazek
viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4

Awatar użytkownika
oskaxlle
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: wt lut 02, 2010 20:14
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: oskaxlle » sob kwie 17, 2010 00:43

ja mam ta technixa i mam skrecony przod i tyl na maxa...
i jedynie co to musialem dolozyc dystanse na przod bo opona przycierala o sprezyne i nadkole przy ostrym skrecie...
jak na moje to jest to tanie zawieszenie ale ja tam nie nazekam :)
jest nisko twardo i wydaje mi sie ze w zakretach autko sie trzyma bardzo dobrze :)
podobno stabilizator w mkIV wadzi jak sie obnizy iles tam a u mnie jest skrecony do konca i nic mi nie wadzi...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323383
I ♥ my VW

Awatar użytkownika
pezet
JVC KLIKA
JVC KLIKA
Posty: 834
Rejestracja: pn paź 13, 2008 10:58
Lokalizacja: Jelcz-laskowice
Kontakt:

Post autor: pezet » sob kwie 17, 2010 09:33

Mam pytanie:
Nie wiem czemu, ale jakoś męczę się z tym strasznie.

Mam mk3 po 95tym roku i są już nowsze poduchy.(nie ta w której łożysko można wyciągnąć). Gdy wszystko skręcam tak jak powinno być brakuje mi gwintu , żeby zakręcić go pod maską w kielichu.

Możliwę, że coś źle robiłem. Mam dwie opcję.
1.Najpierw odkręcam srubkę, która jest na gwincie, nakładam poduchę i skręcam tą śrubką, która była przy gwincie ?
czy, 2. skręcam springi tą srubką, nakładam to nowe łożysko i między łożyskiem a trzpieniem, jest taka dziwna nakręta, która blokuje łożysko tak jakby, ma takie dwa miejsca(szczypcami jakimiś dokręca się najczęsciej)

Miło byłoby jakby mi ktoś pomógł, bo jeżdzę na gwincie, który podejrzewam jest nie za pewny w tej chwili. Dosłownie nawet nakrętka ta odgórna w kielichu się nie pokrywa cała gwintem z TA..


MURZYN_GT : viewtopic.php?t=193334
SPRZEDAM TROCHĘ MANELI DO MK3 + PRIV

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości