Ostra gleba a drążki kierownicze

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Burza Jr

Ostra gleba a drążki kierownicze

Post autor: Burza Jr » ndz lip 20, 2008 05:45

Witam mam pytanie do glebowiczów czy wy tez macie takie problemy że przy ostrej glebie rzedu -80 i wiecej ocieraja wam konócwki drążków kierowniczych o koniec felgi przy prawie full skrecie ? mam gwint gt cupline skrecony do konca z przodu :D to bedzie kolo -85mm i mam alusy 15 WSL podejrzewam że maja za duże ET rzędu 37 chyba i to przez to chyba mi ociera bede teraz mial 16" ET 30 i zobaczymy czy to cos da, a jak jest u was ? bo podniesienie samochodu chyba nic nie da bo i tak bedzie dotykac, przedtem mi nie obcieralo bo mialem źle geometrie ustawiona kola wpadały mi do srodka po zrobieniu zbierznosci i kata pochylenia zaczeły sie problemy



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » ndz lip 20, 2008 08:36

ja mam u siebie chyba -80 na stali 185/55/14 i nic nie obciera.Wczoraj też robiłem geometrie bo zmieniałem amorki z przodu.



Awatar użytkownika
aurel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1168
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:56
Lokalizacja: Z krainy Deszczowców
Kontakt:

Post autor: aurel » pn lip 21, 2008 16:00

chodzi o Et felgi jezeli masz lipne et to moze trzeć


UjazdóVWka 2007,2008,2009,
MajóVWka 2009,2010,2011,2012,2013,2015,2016,2017
VAG EVENT 2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015,2016,2017
DynóVWka 2012,2013,2014,2015
DUB IT 2012,2013,2014,2015,2016,2017
"Best of"2012,2013
Topornia 2013,2014
Auto Tuning Show 2008, 2009,2013,2014
Moto Event East 2014,2016
Worthersee 2014

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt lip 22, 2008 23:32

Burza Jr, bedzie większa średnica koła to nie będzie przycierać.za to pól osie beda trzec w nadwozie ale sobie miejsce wytrą.i warto było by zainwestować w skrócenie półosi


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » śr lip 23, 2008 16:41

Burza Jr, właśnie miałem zakładać identyczny temat bo mam ten sam problem gleba 70/70!i powiem tak że nawet na stali 14 z et 38 bodajrze, też jest szuranie końcowki drążka o wewnętrzy rant felgi :grrr: przy maks skręcie!zarówno w lewym jak i prawym kole widać otarcie od drążka!ale zaczeło mi się to od momentu gdy zmieniłem minimalnie negatyw przednich kół!pojade na zbierzność i zobacze co wtedy bo wymieniałem poduszki górne kielichów :bajer: myśle że jak doszło by większe koło to by problem zniknoł ale pewności niema!aha felga 15/8j i et25
Ostatnio zmieniony śr lip 23, 2008 16:44 przez *daniel*, łącznie zmieniany 2 razy.


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości