[mk2] Przód obciera ale tylko z lewej strony

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

MarcinWLKP

[mk2] Przód obciera ale tylko z lewej strony

Post autor: MarcinWLKP » ndz lis 09, 2008 12:58

Mam problem, przy maksymalnym skręcie w prawo, lewe koło ociera mi o podłużnicę. Z prawym kołem nie ma tego problemu przy skręcie w lewo. Auto nie jest po dzwonie, nie drze opon, geometria była robiona (chociaż nie daje głowy czy zrobiono ją dobrze, bo po fakcie dowiedziałem się, że znajomemu ustawili ją tragicznie :grrr: ), sworzeń wahacza i wszystkie gumy są ok. Dodam tylko, że po opuszczeniu auta o kolejne 15mm z prawym kołem nic się nie dzieje, nic nie obciera, a lewe trze jeszcze bardziej.

Czy podłużnice lewa i prawa, różnią się na tyle kształtem, żeby z jednej strony mogło obcierać a z drugiej nie?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lis 09, 2008 13:30

MarcinWLKP pisze:Czy podłużnice lewa i prawa, różnią się na tyle kształtem, żeby z jednej strony mogło obcierać a z drugiej nie?
wątpie

jakie masz koła ?



MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » ndz lis 09, 2008 14:13

6,5 x 16 ET45 i na to opona 195/45



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz lis 09, 2008 14:53

MarcinWLKP pisze:6,5 x 16 ET45 i na to opona 195/45
Daj lepiej jakiś dystans bo szerokość felg i te ET nie jest rewelacyjne , wtedy na pewno nie będzie tarło :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lis 09, 2008 14:59

Dj Darecki pisze:Daj lepiej jakiś dystans
nom
ale i tak to nie jest normalne ze trze tylko z jednej strony. nie che podejrzewać ze mógł być dzwon.



MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » ndz lis 09, 2008 15:28

To_mas pisze:ale i tak to nie jest normalne ze trze tylko z jednej strony
no i o to mi się rozchodzi, a źle ustawiona geometria może być przyczyną ?
To_mas pisze:nie che podejrzewać ze mógł być dzwon.
bankowo nie było ;)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt gru 19, 2008 00:01

MarcinWLKP, a czasem promien skretu w lewo nie jest inny jak w prawo :P


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Wajsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw sie 23, 2007 16:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Wajsik » pt gru 19, 2008 00:11

guti pisze:MarcinWLKP, a czasem promien skretu w lewo nie jest inny jak w prawo :P
też mi sie tak wydaje


Obrazek

MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » pt gru 19, 2008 00:14

też mi sie tak wydaje
czyli koncówka drążka jest za bardzo wykręcona? Tylko to dziwne bo opon nie drze.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt gru 19, 2008 00:18

MarcinWLKP pisze:czyli koncówka drążka jest za bardzo wykręcona? Tylko to dziwne bo opon nie drze.
nie bedzie brało , moze ktos wyregulował jednym drazkiem kierowniczym zbieznosc , tak jak u mnie np :) tylko ja o tym wiem, bo sie nie dało odkrecic nakretki ( mało miejsca, auto niskie, diagnosta nerwowy i cięty na tuningi :D) zbieznosc jest ok,tylko w jedna strone ma minimalnie wiekszy skret jak w drugą :) :)

[ Dodano: Czw Gru 18, 2008 11:19 pm ]
MarcinWLKP, stan sobie kołami na wprost i licz obroty w prawo i w lewo , moge sie załozyc ze sie nie zgadzaja :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » pt gru 19, 2008 00:40

guti pisze:MarcinWLKP, stan sobie kołami na wprost i licz obroty w prawo i w lewo , moge sie załozyc ze sie nie zgadzaja :)
tak zrobię :D Faktycznie, zbieżność całkowita jest ok, a połówkowa może nie być w porządku :)



Awatar użytkownika
VWiater
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
Lokalizacja: Kraków

Re:

Post autor: VWiater » wt sty 13, 2015 13:45

guti pisze:
MarcinWLKP pisze: MarcinWLKP, stan sobie kołami na wprost i licz obroty w prawo i w lewo , moge sie załozyc ze sie nie zgadzaja :)
O dokładnie mnie się nie zgadzają, w jedna stronę 2 i 1/4 w drugą 1 i 3/4. Jak to naprawić? Pomocy.

EDIT. zbieżność zlikwidowała problem. Coś przyciera jeszcze czy się tłuczę czasem, ale to raczej przeguby.


Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 30 gości