Strona 3 z 6

: czw paź 22, 2009 01:40
autor: carrion
Młoda pisze:Kavior napisał/a:
Zaproponujcie mi tylko co mam kupić :food:

Panowie do klawiatur :bigok:
_________________

Gwinta panie, gwinta! :grin:

: czw paź 22, 2009 10:00
autor: mikew_86
djgogo moim zdaniem stoi wysoko, ale jeśli chcesz to mogę Ci odsprzedać seryjny zawias (amorki + sprężyny) w bdb stanie po okazyjnej cenie. :)

: ndz paź 25, 2009 10:33
autor: marcuso86
Młoda pisze:Kavior, hmm a nie brałeś pod uwag aby samochód jakoś utwardzić obniżając go dosłownie o centymetr? w ten czas samochód może nie nurkować tak i zupełnie inaczej zachowuje się na drodze.
W jaki sposób chciala byś utwardzic i obniżyć o 1cm? Co do problemów z miekkim zawieszeniem to miałem tak kiedys w mk3 amortyzatory nadawały sie do wymiany - auto nurkowało przy hamowaniu strasznie znowu podczas szybkich zakretów tyłek niemiłosiernie latał na boki aż niebezpiecznie sie jeździło. Wymiana wszystkich amortyzatorów pomogła w 100% jeździło sie elegancko i bezpiecznie. A jak wg mnie jeszcze auto dzwigniesz to przy jakims ostrym manewrze to moze byc nieciekawie no ale to twój wybór.

: ndz lis 01, 2009 21:03
autor: Młoda
marcuso86 pisze: W jaki sposób chciala byś utwardzic i obniżyć o 1cm?
normalnie ? :|

: śr lis 11, 2009 17:40
autor: djgogo
Witam a wiec tak podwyzszylem golfa swojego o jakies 5cm w salonie vw zalozyli mi orginalne spreżyny od golfa 4 tdi na wysokosc sa takie same ja orginalne ale sa grubsze i zalozyli amortyzatory gazowe sachs i to zrobilo robote golf jest sztywniejszy wyzszy i duzo lepiej sie nim podrózuje niż wczesniej polecam calkowicie takie rozwiazanie na czasie wrzuce fotki

: śr lis 11, 2009 17:51
autor: Yaro1981
nie rozumiem jak miales orginalne zawieszenie i zalozyles orginalne sprezyny takie samej wysokosci jak tamte to jakim cudem stoji 5cm wyzej? chyba ze te twoje orginalne zawieszenie juz było tak wyrabane ze stal nisko :grin:

: śr lis 11, 2009 18:38
autor: marcuso86
Możliwe ze spręzyny od tdi są twardsze i jak takie założyli do mk4 z silnikiem 1,6 to autko poszło do góry. 5cm jak dla mnie duzo i to bardzo. Wrzuć zdjęcia zobaczymy - musi wyglądać jak terenówka.

: pt lis 13, 2009 15:53
autor: Casio
ja miałem załozone sprężyny obniżające H&R -30/35 mm,sam nie wiem ile,bo kupiłem go na tych springach.Teraz dałem zwykłe,zima idzie to i z glebą problemy.Na przód LESJOFORS 40 950 26,tył KF 650 978.Nie mieli w hurtowni już Lesjofors na tył,a okazuje sie że te KF to są wzmocnione i chyba wyższe od normalnych, :grrr: Sprzedawca mówił,że w katalogu sa tylko te,a na stronie widze te i normalne o nr.650 671.Sa szanse ,że w miare glebną?

: śr lis 25, 2009 19:34
autor: racesupport
marcuso86 pisze:Możliwe ze spręzyny od tdi są twardsze
nie możliwe tylko napewno, sprężyny są przedewszystkim z grubszego zwoju, silnik TDI jest cięższy, i to jest jeden z najprostszych sposobów podwyższenia golfa ale ja już mam TDI a w odwrotną strone to nie działa :)

ludzie którzy nie mają tutaj nic do powiedzenia to prosze was, nie piszcie głupot, ludzie mają różne wymagania i różne pomysły powiązane z problemami, niektózy zakładają niższe bo tak im sie podoba a niektórzy wyższe żeby np. przy mocnym obładowaniu bagażnika auto nie leżało na ziemi a wasze docinania typu "z takimi rzeczami to do poldka" nie mam pytań, dajcie sobie spokój bo jesteście żałośni :/ ja np. chce mieć wyższy przód żeby w zime bez problemu jechać po nieodśnieżonych drogach, wy sobie w ogóle nie zdajecie sprawy z tego jakie u nas panują warunki, i auta nie zmienie, chce mieć takie, proste, a ja wy mi nie pomożecie to sam coś wymyśle i potem napisze jak sobie z tym poradziłem i napewno się to komuś przyda prędzej czy później, wasze gadanie - nie

ja osobiście podwyższyłem swojego golfa z tyłu i ciągle walcze z przodem, teraz potrzebuje się dowiedzieć jakie są najwyższe i o najgrubszym zwoju sprężyny na przód bo było ich troche rodzajów,

: ndz gru 06, 2009 00:37
autor: b4k3
...

: sob sty 02, 2010 15:18
autor: DrivX
Swoją golfinę mk4 TDI mam już ponad rok. Od początku była dla mnie niska, a zawias jest seryjny. A dlaczegóż to? Otóż nie będę ukrywał, że lubię sobie konkretnie przycisnąć, a oprócz jazdy po równych dróżkach zdarza mi się jeździć np. po mazurach. O ile na równych drogach problemu żadnego nie ma, to na mazurskich ścieżkach mimo, nazwijmy to 'umiejętności kierowcy' muszę zwalniać do 110 albo i jeszcze bardziej. Wcześniej jeździłem fiatem punto z dużo słabszym silnikiem, ale mogłem jechać szybciej dzięki dużemu prześwitowi. Samochód strasznie haczy spodem na nierównościach, siodłach, osiada po hopkach, a najgorsze są niewidzialne nierówności, o których się dowiadujesz w momencie kiedy podwozie uderza w asfalt. Kiedy spadnie śnieg robię za pług. Zerwałem już kilkakrotnie osłonę silnika, wymieniłem 3 miski, gubiłem przedni zderzak. Zwykła jazda po mieście często jest niebezpieczna. Koleiny na pasach, po których jeżdżą autobusy są nawet takie, że przechodząc pieszo przez jednię można się przewrócić... Golfy są robione na gładkie drogi Europy Zachodniej, a nie na Polskę!

: sob sty 02, 2010 15:37
autor: Yaro1981
racesupport, b4k3, DrivX, jak was czytam to smiać mi sie tylko chce i jednocześnie płakać co jeden to leprzy :green_fuck:

: sob sty 02, 2010 21:43
autor: Kavior
Yaro1981 pisze:racesupport, b4k3, DrivX, jak was czytam to smiać mi sie tylko chce i jednocześnie płakać co jeden to leprzy :green_fuck:
mkIV na ori zawieszeniu z dziurami miedzy błotnikiem a oponą może i wygląda jak terenówka 4x4 i z tym się zgodzę w 100%. Problemem tego auta jest miska olejowa i dolna dokładka zderzaka. Wiem że na tego typu forach gleba to podstawa ale chyba większość użytkowników golfaIV chyba się zgodzi że porównując go z autami innych marek miska olejowa wisi nisko i nie trudno o przecierkę. Jeździłem wieloma autami i nigdy takich problemów nie było. Wiadomo że jak się jeździ tylko po asfalcie to gleba do takiego auta nawet jest wskazana. Mam działkę za miastem i ja jako jedyny z całej rodziny nie mogę dojechać autem pod sam dom tylko dymam na nogach kilkaset metrów. Wiem, zaraz znajdą się kozaki co powiedzą że jeździć nie umiem. Stawiam skrzynkę wódki jak ktoś tam wjedzie mkIV nawet nie zglebionym :green_fuck: Oczywiście inne osobówki tam bez większych problemów dojeżdżają.
Kolejny przykład, brat ma bore na ori zawieszeniu. mieszka w bloku z garażem podziemny. Zjazd do niego jest kiepsko wyprofilowany i za każdym razem jak ma więcej niż dwie osoby na pokładzie obciera o kostkę brukową. Kiedyś stał rano przed wjazdem jak sąsiedzi wjeżdżali i wyjeżdżali innymi autami i nic. Tylko on obciera.

: ndz sty 03, 2010 18:04
autor: owcy2
Niestety argumenty, że obniżone zawieszenie nie dla każdego jest dobre i ludzie mają problemy z nim (ja też miałem, ale już seria od roku siedzi i jest git :bajer: ) nie trafiają na tym forum bo "gleba musi być" choćby miche trzeba wymieniać co tydzień...