Strona 1 z 1

GOLF IV kombi dobór zawieszenia na polskie drogi

: wt wrz 23, 2014 20:27
autor: pawelek1z2
Witam.

Krótko i na temat - by bezpiecznie i bezstresowo podróżować po naszych pięknych koleinach ( pst. drogach ) bieżąca wysokość zawieszenia jest zbyt mała.. zapewne jest to efekt zużytych sprężyn czy amorków..
Nie zamierzam glebić, a maxymalnie wysoko wozić miskę olejową dlatego potrzebuje twardego ale i komfortowego zawieszenia. ma ktoś jakieś propozycje? albo inaczej czy ktoś może takiego rezultatu oczekiwał i coś wymyslił?

ps. szukajki używalem 8 stron przejrzałem i nic nie wyszukałem.

GOLF IV kombi dobór zawieszenia na polskie drogi

: wt wrz 23, 2014 20:51
autor: adiq
Jestem przed poniedziałkową (jak dobrze pójdzie) wymianą amorków, chcę by jeździło się komfortowo, stabilnie i trochę sztywniej, póki co wyszukałem i zdecydowałem się na taki zestaw: górne mocowania z łożyskiem lemfordera + odboje i osłony nowe + amory kayaba ultra sr na fabrycznych sprężynach zobaczymy co z tego wyjdzie. Dam znać po wymianie.

Re: GOLF IV kombi dobór zawieszenia na polskie drogi

: śr wrz 24, 2014 09:43
autor: seaman1982
Ja robilem caly przod i poszedlem w sachsa. Zalozylem amory i sprezyny z tej firmy i cala reszte po rozebraniu rowniez. Auto ogolnie nie jest mega twarde, a do tego zostalo ze 2 cm podniesione. O ile zdarzalo mi sie na serii przychaczyc oslona silnika to teraz jeszcze nie. Problem jest jedynie z dostepnoscia sprezyn. Duzo firm je ma w swoim portfolio, ale nie sa dostepne. Mi sciagali na zamowienie (16 dni roboczych), ale mozna je dostac tez na ebayu.

GOLF IV kombi dobór zawieszenia na polskie drogi

: śr wrz 24, 2014 20:41
autor: pawelek1z2
z racji ze pewnie po zimie bede to robil to dostawa na zamowienie nie robi problemu:) dzieki za odpowiedz szybką. Tak myslalem ze nowy zawias sam w sobie podniesie auto.

GOLF IV kombi dobór zawieszenia na polskie drogi

: pn wrz 29, 2014 14:26
autor: adiq
No więc jestem po robocie. Ostatecznie zdecydowałem się KYB excel-g z uwagi na komfort, górne mocowania lemforder. Stare amory umarły, wciskając sztyce już zostawała w środku także u mnie amortyzowały tylko sprężyny, Po wymianie :grin: bez porównania samochód jest sztywny ładnie trzyma się drogi nie pływa. Jeśli chodzi o wysokość auta to nie zmieniła się.

GOLF IV kombi dobór zawieszenia na polskie drogi

: wt paź 07, 2014 18:41
autor: elemenateur
Kayaba to bardzo dobry wybór - będą śmigać bezproblemowo.
Ps. Robiłeś testy amortyzatorów przed wymianą? Ile miały %?
Pozdrówki
marcin

GOLF IV kombi dobór zawieszenia na polskie drogi

: wt paź 07, 2014 20:45
autor: adiq
73%......

GOLF IV kombi dobór zawieszenia na polskie drogi

: pt lut 06, 2015 19:15
autor: pawelek1z2
i jak tam Panowie którzy wymienili zadowolenie z nowego zawiasu?

GOLF IV kombi dobór zawieszenia na polskie drogi

: pt maja 08, 2015 00:27
autor: przemlin
Nowe spreżyny lesjofeors + kyb exel-g+ tuleje wahacza pełne S3 całkiem komfortowe i sztywne jednocześnie prowadznie , no i jest odczucie płyniecia po nierównosciach, i to na kołach 16/ 205/ 55.Specjalnie pogrubiłem sprezyny bo to one w pierwszej kolejnosci odpowiadają za komfort. Sam miałem założene nowe amorki exel-g na stare spreżyny to wydawały sie one jakieś twarde /auto wpadało w dziure/ natomaist po wymianie spreżyn na nowe znacznie poprawił sie komfort i amorki już nei sa takie twarde jak wczesniej auto tak jakby płynie po nierównaościch, komfort jest ok , no ale ja mam wymienione dosłownie całe zawieszenie łącznie z maglownicą, drązkami, tulejami tylniej belki, wszsytko co sie dało :satan: :satan: :grin: .
Aha, geometria Pełna jest bardzo ważna, po jej ustawieniu u mnie auto zupełnie /prowadzenie/inne niż wcześniej mimo nowych cześci... pzdr.