Strona 1 z 1

[MK4]Jak poprawić komfort jazdy

: wt lut 03, 2015 16:51
autor: ViruS001
Witam. Jako, że osobiście stawiam na komfort jazdy a nie na glebe (mimo, że mi się podoba ale to nie dla mnie :D ). Zastanawiam się nad tym w jaki sposób mogę poprawić komfort jazdy przez zawieszenie. Chciałbym osiągnąć coś w rodzaju płynnego przemierzania dróg, aby nie czuć każdej dziury. Wiem, że można zrobić miększe zawieszenie ale to raczej nie sprawdzi się na dłuższą metę w golfie bo będzie miotać na zakrętach jak szatana :chytry: Mam całe zawieszenie w serii :)

Może jakoś pomożecie? Dzięki!

[MK4]Jak poprawić komfort jazdy

: wt lut 03, 2015 18:46
autor: driVWer
jeśli golf jest dla Ciebie za mało komfortowy to zmień auto... to najlepsza opcja :bajer:

Re: [MK4]Jak poprawić komfort jazdy

: wt lut 03, 2015 19:11
autor: ViruS001
driVWer pisze:jeśli golf jest dla Ciebie za mało komfortowy to zmień auto... to najlepsza opcja :bajer:
Dobra rada :) Lecz chciałbym by był jeszcze bardziej komfortowy :bigok:

[MK4]Jak poprawić komfort jazdy

: śr lut 04, 2015 02:09
autor: MAPET
niesttey jak kolega wyzej napisal...
mozesz jeszcze zmienic felge na mniejsza a opone na wieksza jesli masz jakies duze...

[MK4]Jak poprawić komfort jazdy

: śr lut 04, 2015 15:45
autor: ViruS001
No cóż - trudno :)

Dzięki za pomoc!

[MK4]Jak poprawić komfort jazdy

: śr mar 04, 2015 22:01
autor: xpawelx
poduszka pod tyłek i będzie płynniej się jeździć ;)

[MK4]Jak poprawić komfort jazdy

: wt mar 24, 2015 23:40
autor: awaria91
jest jeszcze Air Ride

[MK4]Jak poprawić komfort jazdy

: pt maja 08, 2015 00:18
autor: przemlin
Nowe spreżyny lesjofeors + kyb exel-g+ tuleje wahacza pełne S3 całkiem komfortowe i sztywne jednocześnie prowadznie , no i jest odczucie płyniecia po nierównosciach, i to na kołach 16/ 205/ 55.Specjalnie pogrubiłem sprezyny bo to one w pierwszej kolejnosci odpowiadają za komfort. Sam miałem założene nowe amorki exel-g na stare spreżyny to wydawały sie one jakieś twarde /auto wpadało w dziure/ natomaist po wymianie spreżyn na nowe znacznie poprawił sie komfort i amorki już nei sa takie twarde jak wczesniej auto tak jakby płynie po nierównaościch, komfort jest ok , no ale ja mam wymienione dosłownie całe zawieszenie łącznie z maglownicą, drązkami, tulejami tylniej belki, wszsytko co sie dało :satan: :satan: :grin: .
Aha, geometria Pełna jest bardzo ważna, po jej ustawieniu u mnie auto zupełnie /prowadzenie/inne niż wcześniej mimo nowych cześci... pzdr.