Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD

Post autor: bioly05011 » śr mar 29, 2017 21:35

sztange zostaw,daj mu w palnik dobrze przez jakiś czas,geometria tnie być może się wyczyści...I znowy wrzuć loga...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

Re: Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD

Post autor: rotkeh » pt mar 31, 2017 00:45

leykonrad pisze:Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc :pub: Gruszka wymieniona, turbina w końcu działa ;) BS011 widać ruch sztangi w całym zakresie. Zrobiłem kontrolnie jeden log http://vaglog.pl/log-003_008_011_dJqJB.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ciutkę chyba przeładowuje. Kręcić sztangą?
Wydłuż sztangę tak żeby było max 80%


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD

Post autor: bioly05011 » pt mar 31, 2017 10:34

ja bym narazie nie ruszał i tak turbo późno wstaje ,widać że współczynnik idzie na 94,4 być może grucha jak była walnięta geometria sądzą zaszła


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

Re: Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD

Post autor: rotkeh » ndz kwie 02, 2017 09:08

bioly05011 pisze:ja bym narazie nie ruszał i tak turbo późno wstaje ,widać że współczynnik idzie na 94,4 być może grucha jak była walnięta geometria sądzą zaszła
Tak idzie na 94,4 %, nie ma skoków wysterowania co by wskazywały na zacięcia ,a jedynie stały wzrost i brakuje zakresu. Wydłużać.


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

Awatar użytkownika
leykonrad
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr lis 05, 2008 02:19
Lokalizacja: Jaworzno

Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD

Post autor: leykonrad » wt maja 02, 2017 21:22

Temat myślę opanowany. W międzyczasie zamówiona i założona zawleczka na trzpień zmiennej geometrii, gdyż jak się okazało bez zawleczki śruba kontrująca nie trzymała jak powinna, od wibracji poluzowała się i ciśnienia się rozjechały całkiem i łapał błąd przeładowania (positive deviation). Swoją drogą w oryginale śruba kontrująca była dokręcona na kleju do gwintów. Wyregulowane ponownie, auto przyspiesza jak dawniej. Ciśnienia takie mogą zostać, czy jeszcze podregulować? http://vaglog.pl/log-003_008_011_N2Dgr4.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD

Post autor: rotkeh » wt maja 02, 2017 22:45

Skróć trochę, tak żeby max występowanie N75 nie przekraczalo 80%, wtedy i dół powinien lepiej trzymać mapę (teraz trochę późno wstaje).


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości