Strona 1 z 1

prośba o analizę logów ALH

: ndz sie 23, 2015 22:15
autor: krzychutir
a więc tak silnik to alh seria, układ podciśnieniowy sprawdzony chyba że coś przeoczyłem , węże wymienione ,pompa vacum sprawna ,katalizatora brak , turbo było czyszczone kilka dni temu nie zacina się podmiana przepływomierza nic nie daje lub był taki sam dobry , a dalej jedzie jak by mu coś brakowało , a jeździłem golfem mk4 ten sam rok ,silnik ,skrzynia biegów, i rozmiar kół też seria i ten golf jedzie ,więc mam jakieś porównanie i prosił bym mądrzejszych od siebie o pomoc
logi poniżej
BASIC SETTINGS:
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_229804.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_229805.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_229808.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_229807.html" onclick="window.open(this.href);return false;

STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_229806.html" onclick="window.open(this.href);return false;

DYNAMICZNE:
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_229803.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_229802.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_229801.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_229800.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jeśli coś za mało zrobiłem proszę pisać i podawać co jeszcze

prośba o analizę logów ALH

: ndz sie 23, 2015 22:39
autor: Sztomel
Zrób jeszcze logi łączone czyli 003 z 011 i 008 z 010 i to po dwa lub trzy razy bo tylko w logu dyn. 003 widać, że coś za mało mierzy masę powietrza przepływka. W 008 tego nie widać ale skoro są logi pojedyncze to i w różnych warunkach mogły być wykonane lub z różnym efektem. Coś chyba jednak z podciśnieniem musi jeszcze być na rzeczy bo turbo zbyt wolno wstaje i widać to w logach.

prośba o analizę logów ALH

: pn sie 24, 2015 20:51
autor: krzychutir
Logi o które prosiłeś , w jednym linku są po trzy logowania robione z tym chyba nie będzie problemu ?
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_229959.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_229960.html" onclick="window.open(this.href);return false;

prośba o analizę logów ALH

: wt sie 25, 2015 07:42
autor: Sztomel
Oprogramowanie Twojego sterownika silnika to niestety nie jest seria. Ktoś już w nim dłubał. Co log 003 z 011 to inna wartość zadana ciśnienia doładowania w Specified MAP grupy 011. Wskazania w 003 dowodzą jasno, że przepływomierz za mało mierzy powietrza w stosunku do ciśnienia doładowania a wskazania w ostatniej kolumnie grupy 008 - I.Q. via air mass świadczą, że ktoś celowo tak program napisał, że pokazują idealne wskazania jak przy regulowanym idealnie ciśnieniu doładowania i sprawnej przepływce. Myślę, że program ten powinien zweryfikować inny tuner bo z takimi wskazaniami nie dojdziemy do ładu. Poza tym, ciśnienie doładowania nie jest jednak stabilne i ma tendencję do przeładowania a z czasem pewnie to przeładowanie będzie jeszcze większe więc nie wiem kto i jak to Twoje turbo czyścił ale efekt nie jest w 100% zadowalający.
Jeszcze jest jedna możliwość takich wskazań - czy czasem w Twoim aucie nie jest gdzieś zamontowany chip box zwiększający dawkę paliwa i ciśnienie doładowania - proponuję przeszukać komorę silnika zwłaszcza w okolicy wiązki elektrycznej idącej do pompy wtryskowej i podszybia w okolicy sterownika silnika w poszukiwaniu tego chip boxa. Chciałbym też zobaczyć wartość dawki paliwa w logu statycznym 001 MB na rozgrzanym silniku.

prośba o analizę logów ALH

: wt sie 25, 2015 16:11
autor: krzychutir
To mnie trochę zaskoczyłeś z tym chipem , takie kupiłem co prawda sprowadzony ale sam to kupiłem i przywiozłem więc tu żaden polski magik nic nie mieszał . Ale co robił poprzedni właściciel to nie wiem , co do power boxa miałem to kiedyś w 1Z strasznie kopcił a ten jest bezdymny przy pompie na pewno nie ma do sterownika nie zaglądałem , co do turbo rozpiołem dzisiaj jeszcze raz sztangę od gruszki i chodzi luźno bez skoków co do czyszczenia było rozebrane całe mechanik marudził że te śruby w środku się mogą urwać więc rozkręcał to przy mnie a ja mu obiecałem że się nie będę wściekać jak się nie uda , więc może to nie wina samej turbiny tylko sterowania ? log wstawię w czwartek i poszukam jeszcze box przy sterowniku lub jeszcze innej dziwnej rzeczy

prośba o analizę logów ALH

: wt sie 25, 2015 23:54
autor: Sztomel
Parametry fabrycznego oprogramowania dla ALH są ustawione na sztywno i wskazywać powinny stałe zadane ciśnienie doładowania na stałym poziomie 1948 mbar/skok a u Ciebie skaczą sobie co log (pierwszy w temacie 1968), potem te trzy ostatnie z 1948 na 1958 i ostatni na 1968 mbar/skok - tak nie zachowuje się fabryczny soft sterownika silnika.

prośba o analizę logów ALH

: pt sie 28, 2015 12:37
autor: krzychutir
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_230254.html" onclick="window.open(this.href);return false;

prośba o analizę logów ALH

: sob sie 29, 2015 02:36
autor: Sztomel
Poczekajmy co na to powie "Genowefa Garage" z którymi jesteś umówiony dziś.

prośba o analizę logów ALH

: sob sie 29, 2015 06:23
autor: krzychutir
pokazał coś co powinno być zrobione a nie było mechanik tłumaczył się że o tym nie mówiłem ,kolektor ssący jest dość mocno zalepiony i chyba wtrysku swoje życie zakończyły ,ale najpierw mam porządek z kolektorem zrobić

prośba o analizę logów ALH

: pn sie 31, 2015 07:25
autor: Sztomel
No tak ale mnie chodziło o ocenę softu sterownika silnika bo z nim jest coś nie tak. Problemy mechaniczne typu zasyfiony kolektor ssący to inna bajka.

prośba o analizę logów ALH

: pn sie 31, 2015 08:03
autor: krzychutir
seryjny brak żadnej ingerencji w instalacji jak i w samym sterowniku

prośba o analizę logów ALH

: pn sie 31, 2015 09:16
autor: Sztomel
To skąd te skoki zadanej wartości ciśnienia doładowania ?
Jak to wytłumaczyli ?