Turbo nie ładuje lub ładuje bardzo późno LOGI

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tobi77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:39
Kontakt:

Turbo nie ładuje lub ładuje bardzo późno LOGI

Post autor: Tobi77 » ndz sie 21, 2016 13:26

Hej,
od dłuższego czasu borykam się z problemami z brakiem mocy w aucie.

Turbo od dłuższego czasu wstawało bardzo późno (ok. 2700 rpm). O dziwo po wymianie N75 na nowy przestało wstawać zupełnie. Przypuszczam, że przy większym ciśnieniu szlag trafił membranę w gruszce. Gdy zasysam albo dmucham przez przewód idący do gruszki, nie ma żadnego oporu. Podejrzewam padniętą gruszkę. Sztanga po wciśnięciu ręką chodzi ale ciężko.

Zrobiłem w miarę możliwości logi dynamiczne:

Na 3 biegu: 003 + 008 + 011: http://vaglog.pl/log_275143.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Na 4 biegu 011: http://vaglog.pl/log_275142.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto:
Skoda Octavia I 1.9TDI AHF
- soft na 136KM
- FMIC
- zaślepiony EGR
- nowy przepływomierz i N75
- wężyki sprawdzone

Pomożecie?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Turbo nie ładuje lub ładuje bardzo późno LOGI

Post autor: italiano_83 » ndz sie 21, 2016 20:21

Brak kompletny doładowania, masz nieszczelność na wężyku lub uszkodzoną gruszkę - jak podłączysz podciśnienie bezpośrednio z pompy vacum przedłużając wężyk i pomijając n75 to będziesz widział czy sztanga została wciągnięta czy nie. Zacznij od tego, dopóki n75 nie będzie wciągał sztangi do gruszki na max-a do póty nie ma sensu dalsze szukanie innych problemów.
Tobi77 pisze:Sztanga po wciśnięciu ręką chodzi ale ciężko.
Będzie stawiać spory opór bo w gruszce jest sprężyna wymuszająca powrót sztangi do pozycji spoczynkowej- kierownice otwarte, jednocześnie jest "przeciwwagą" dla podciśnienia które podaje n75 i dzięki temu można sterować położeniem otwarcia kierownic.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Turbo nie ładuje lub ładuje bardzo późno LOGI

Post autor: Sztomel » ndz sie 28, 2016 07:42

Tu nie ma co pomagać - sam sobie rozwiązałeś przyczynę bo jeśli
Tobi77 pisze:wężyki sprawdzone
i jeśli jest na jego końcu podciśnienie a mimo to brak podciśnienia przy samym turbo to :
Tobi77 pisze:szlag trafił membranę w gruszce
W każdym razie wiesz o co biega więc sam sobie poradzisz bez niczyjej pomocy.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości