Strona 1 z 1

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: sob wrz 17, 2011 00:22
autor: dimitr87
witam. mam mozliwosc kupna ecu od ajma po chipie do mojego ajma. sterowniki maja taki sam numer. co trzeba zrobic zeby to dzialalo? czy wystarczy przelozyc ecu? pozdrawiam

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: sob wrz 17, 2011 22:06
autor: evolution
zaadaptowac

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: sob wrz 17, 2011 22:16
autor: dimitr87
zaadoptowac tzn? moze jasniej?

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: sob wrz 17, 2011 23:49
autor: evolution
ZAADAPTOWAC jasniej sie nie da :bajer:

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: ndz wrz 18, 2011 22:48
autor: imperfectCell
Adaptacja - przeksztalcenie badz zmiana w cely przystosowania, jakos tak by to bylo. Takze mysle ze Twoja odpowiedz nie wyczerpuje tematu chyba ze autor po prostu ma zadzownic umowic sie i zaplacic. Pozdrawiam

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: ndz wrz 18, 2011 23:08
autor: evolution
imperfectCell, autor ma odrobine pomyslec i zdobyc wiedzy co zrobic by odpalic auto na innym ecu co caloksztaltem nazywa sie adaptacja... ja mam wylane na uslugi tego typu.

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: ndz wrz 18, 2011 23:37
autor: Sev
dimitr87, po pierwsze pin do jednego i drugiego ECU, po drugie jaki immo siedzi (2 czy 3), po trzecie vag-com, po czwarte google. Na stronach ross-tech'a jest wszystko na ten temat. Nie jest to P&P. Jak się boisz coś zepsuć, zapłać komuś kto się na tym zna. Przekładka ECU na pewno wyjdzie mniej niż program tylko pytanie czy zmodyfikowany soft to gotowiec czy pisany pod konkretne auto.

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: pn wrz 19, 2011 20:32
autor: evolution
Sev, nic z tych rzeczy o ktorych napisales nie trzeba robic ani miec zmieniajac ecu a tym bardziej ecu o tych samych numerach. i jest to p&p plus 2 razy 30 sekund w vagu. :bajer:

Re: zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: pn wrz 19, 2011 23:20
autor: spanky
evolution pisze:Sev, nic z tych rzeczy o ktorych napisales nie trzeba robic ani miec zmieniajac ecu a tym bardziej ecu o tych samych numerach. i jest to p&p plus 2 razy 30 sekund w vagu. :bajer:
razem z wylaczeniem i wlaczeniem stacyjki ... :hmm:

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: pt wrz 23, 2011 16:04
autor: Sev
Jacek, miałem na myśli że jeżeli "nowe" ecu jest po "chipie" a program był strojony pod konkretne auto to nie jest P&P, jest ryzyko że coś będzie niedomagać, bo w tamtym było lepsze w tym niewyrabia i szkoda byłoby ;) . Jak jest wgrany gotowiec, na seryjny silnik i osprzęt to czemu nie, ryzyko praktycznie zerowe. Silnik AJM jeżeli miał tylko jeden typ sterownika to super. W AUM były co najmniej dwa o których wiem, 032HJ i 032SG i różnią się wsadami więc nie będzie P&P.

Ja od tygodnia nie mogę wklepać nowego PINu do "nowego"ecu (identyczny hardware), adaptacja na 50tym kanale, wszystko fajnie ale [save] nieaktywne. Kodowanie zmienione, WSC zmienione a nowego pinu jak nie chciał łyknąć tka nie chce.

Może mój V-C jest po złej kuracji witaminowej czy coś ;)

EDIT: dobra za szybko czytam i mi umknęło, sterowniki mają ten sam nr. Mea culpa. Będzie P&P. :banghead:

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: pt wrz 23, 2011 20:47
autor: evolution
zle to robisz.. nie musisz miec pinu do zmiany ecu. pin siedzi w liczniku tak jak i kod immo a tylko adaptujesz ecu do licznika i na odwrot by immo wiedzialo ze te ecu moze odpalic. sam kod uruchomienia jest zasadniczo niezmienny pod wzgledem algorytmu i kodowania( a to akurat to pikus bo CRYPT-X rozkminiam patrzac na wartosci :)
p.s. w ajm jest min 11 sterownikow do wlozenia, przy czym masz zamiennie 3, 3 ,5 w zaleznosci od immo kazdy jest p&p, roznic sie beda tylko charakterystyki generowane przez silnik

zmiana ecu na taki sam model mk4 ajm

: pt wrz 23, 2011 21:39
autor: Sev
Jeżeli znasz inne kung-fu do AUM (immo3) niż to ze strony ross-techa to jestem zainteresowany :)