Strona 3 z 3

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: wt wrz 13, 2016 20:00
autor: machul333
O ten sam problem co i ja miałem tylko ze u mnie ecu 8bit

Re: [MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: czw wrz 15, 2016 08:17
autor: mimax
Okazało się że kluczyk mial słaby transporder wziąłem inny kluczyk i po adaptacji odpalił bez problemu

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: ndz gru 25, 2016 15:51
autor: pironet
Odświeżę temat.Robię swapa 1.9tdi do mk2 1.6 td.Silnik na miejscu,zakupiłem wiązkę z 1z a silnik to ale.Sterownik mam orygnialnie z tego auta ale wiazke zmieniłem bo była ucieta przy wiejsciu do kabiny.MAm już w miarę poskładane ale silnik nie odpala.Słychać zawór na pompie świece grzeją ale nie pali.Zakładam że imo blokuje silnik.Dodam że kontrolki mi się nie palą a mam stary licznik z mk2.Wszystko działa swiatła migacze ale nie widać kontrolki świec ani oleju.CZy wie kotoś jak obejść to imo?najlepiej jak by je wywalić.Dodam że w nowej wiazce nie miałem żadnej puszki z imo pomimo tego ze była kompletna nawet z skrzynką bezpiecznikową

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: ndz gru 25, 2016 17:53
autor: machul333
Immo gasi silnik 1s po odpaleniu , u ciebie musi być coś innego