Wykres 205 PS z ALH

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » wt lut 26, 2008 11:39

cowboy pisze:juz mógłbyc sobie darować te uszczypliwosci, przecież wszystko zostało udowodnione

Cowboy przecież ja nie jestem absolutnie uszczypliwy :helm: :chytry:
Po prostu stwierdzam fakt :grin:

[ Dodano: 26 Lut 2008 10:47 ]
trium pisze:chcial bym zoabczyc tego szpeca co z pompy 10 wyciaga 180 psow
A proszę bardzo:

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=14064


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 26, 2008 16:46

Ciekawe co to za "myk" byl w tej pompie 10, orientuje sie ktos ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 26, 2008 16:50

Ciekawe co to za "myk" byl w tej pompie 10, orientuje sie ktos ??
może "stuk-puk" :helm:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 26, 2008 16:55

Hehe no faktycznie to tez moze byc "myk" :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
królikTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 12:29
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: królikTDI » wt lut 26, 2008 23:15

rob555 pisze:Mozna. Na seryjnych gratach beda uspione ;) ale dobra baza na dalsze mody bedzie
a jakie to są te wtryski 230?? Pytam sie bo nie wiem...:). Od jakiego silnika, czy one są robione na zamówienie??


Turbo gnojek...:)..mała bestia:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118740

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » wt lut 26, 2008 23:26

230 a dokładniej 0,232 mm to są końcówki tuningowe robione przez firmę Fratelli Bosio, typ Power Plus 764.
Przedstawicielem na Polskę jest Aligator z Katowic (choć inni tunerzy mają te wtryski w tej samej cenie 1200 zł - 4 szt.)

Jakością nie ustępują Boschowi, może są nawet lepsze. Montuje się je na korpusach od zwykłych wtryskiwaczy VP, choć najlepsze są od silników ALH, ASV, AHH o ciśnieniach otwarcia 220/300 barów. W ten sposób powstają wtryski hybrydowe Najważniejsza jest prawidlowa regulacja dwóch ciśnień po wymianie końcówek!!!


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
królikTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 12:29
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: królikTDI » wt lut 26, 2008 23:41

czyli z tego co napisałeś to najlepszym rozwiązaniem byłoby pojechać do Katowic, tam kupić wtryski i od razu u Aligatora wyregulować??

[ Dodano: 26 Lut 2008 22:42 ]
kurcze ile ja już sie dowiedziałem od wczoraj...:D


Turbo gnojek...:)..mała bestia:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118740

Franek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn cze 19, 2006 23:12
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Franek » śr lut 27, 2008 01:21

A do jakiej mocy wystarczaja 216 na pompie 10 i przy turbo od ASZ? Czy do 160 ps wystarcza. Czy moze zapodac 230? Tylko wydaje mi sie, że przy 230 powinno byc juz turbo od arl. Pytam bo zastanawiam sie nad takim rozwiazaniem. Oscyluje w moc 155- 160ps.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr lut 27, 2008 09:19

FranekF pisze:A do jakiej mocy wystarczaja 216 na pompie 10 i przy turbo od ASZ? Czy do 160 ps wystarcza. Czy moze zapodac 230? Tylko wydaje mi sie, że przy 230 powinno byc juz turbo od arl. Pytam bo zastanawiam sie nad takim rozwiazaniem. Oscyluje w moc 155- 160ps.
Okolice 155-160 KM realnie i bezpiecznie osiągalne są na takim setupie, wskazany FMIC.

230 mogą być i przy seryjnych gratach - kwestia ustawienia odpowiedniej dawki w programie.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 27, 2008 09:52

jaro4444 pisze:Najważniejsza jest prawidlowa regulacja dwóch ciśnień po wymianie końcówek!!!
Ja dodam że wtryski po określonym przebiegu mają juz te cisnienia mniejsze

dobra regulacja to podstawa sukcesu :)

dlatego dobry pompiarz ustawia hybrydki ciutkę więcej 224/304 Bary... po paru tys km te cisnienia nieznacznie spadają

ja widziałem na własne oczy, że tak dokładnie można ustawić :)

i co najfajniejsze po założeniu hybrydek: moc rośnie a spalanie spada :) przynajmniej u mnie tak było..



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr lut 27, 2008 10:05

cowboy pisze:dobra regulacja to podstawa sukcesu

dlatego dobry pompiarz ustawia hybrydki ciutkę więcej 224/304 Bary... po paru tys km te cisnienia nieznacznie spadają

ja widziałem na własne oczy, że tak dokładnie można ustawić
Widziałem to samo i w tym samym warsztacie :helm:

Moje hybrydy też były właśnie tak ustawione - 224/304 bary.

Podkreślam - fachowa wymiana to podstawa!!! Ostatnio kolega z LCT miał założone 230 z niedokładną regulacją (za niskie pierwsze ciśnienie) - wóz kopcił i nie miał oczekiwanej mocy. Po korekcie ustąpiło to.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
trium
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lip 16, 2007 19:14
Lokalizacja: from dreams

Post autor: trium » czw maja 08, 2008 18:37

Jest co mialo byc i max paliwa i wyszlo
Obrazek

Dzieki mirass za dobra robote :pub:


turbognojek
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!

Franek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn cze 19, 2006 23:12
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Franek » czw maja 08, 2008 21:02

no to ladnie :crazy: konkretnie teraz ześ pojechał z koksem, pogratulować :bigok:
Trium a co z IC, nie mow tylko ze dalej siedzi seria ?



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw maja 08, 2008 21:45

Gratuluje wyniku. :okej:
U mnie było dokładnie to samo 192KM i ponad 400 Nm ale poprosiłem Rogala i zdjął na 185 KM/388 Nm (wg dynometru lub 187 KM/391 Nm wg Maha) - więc mieliśmy dokładnie to samo na tych samych gratach.

Teraz mam pytanie - masz max mocy przy 3828 obr (ja miałem na 3810 obr wg dynometru). Nie dało się pociągnąć na wysokich obrotach max mocy na 4100-4200 obr? U mnie od ok 3700 przestała praktycznie narastać moc. Po dłuższych i dokładnych analizach wyłapał Rogal u mnie problem z pompą (kupioną jako używana z nieznanym tak naprawdę przebiegiem) - na najwyższych obrotach (tak od ok 3700 obr właśnie) zaczynał pływać czasami kąt wtrysku i dlatego moc nie chciała narastać płynnie do końca. Po zdiagnozowaniu tego i kontakcie z najlepszym chyba pompiarzem w Polsce, moja pompa właśnie dziś doszła do niego na przegląd bo wg. diagnozy na telefon najprawdopodobniej niedomaga pompa podające i podczas najwyższego zapotrzebowania na paliwo zaczyna brakować ciśnienia na regulatorze kąta wtrysku.
Ja wiem gdzie u mnie był problem, dlaczego więc u Ciebie tak wygląda charakterystyka?
Ostatnio zmieniony czw maja 08, 2008 21:58 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości