Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tn9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lis 07, 2007 22:02
Lokalizacja: Poznań UMTW
Kontakt:

Post autor: tn9 » śr cze 30, 2010 09:08

pelton pisze:u mnie wyszło to tak:
FMIC robiony na bazie IC z IVECO TD 2,8 L
robota by evolution
auto mk IV
całość pod ori zderzak, lekko naciągnięta ori dokładka
Ładnie wyszło tym bardziej nie ukrywam podziwu bo u mnie ten ic nie chciał wejść pod ori zderzak dlatego kupiłem zderzak r32 obecnie pracuje nad przerobieniem mojego dolotu pod kolektor ssący od AWX/AVG dzięki temu zaoszczędzę ok metra rury i zmiejszę turbo-dziurę


Mój MK4 GTD
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177233

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » śr cze 30, 2010 13:20

pelton mam kilka pytanek ;)
1.przerabiales cos IC czy wszedl tak jak jest ??
2.masz klime ??
3.masz zdjecia - jak puszczales rurki??
4. przesuwales chlodnice ??

dziek iz gory za podpowiedzi...
Ostatnio zmieniony śr cze 30, 2010 13:21 przez andy_czarny, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr cze 30, 2010 13:29

andy_czarny,
andy_czarny pisze:1.przerabiales cos IC czy wszedl tak jak jest ??
IC nie było przerabiane, weszło tak jak jest ORI
andy_czarny pisze:2.masz klime ??
mam klimę
andy_czarny pisze:3.masz zdjecia - jak puszczales rurki??
teraz jadę na urlop ale za tydzień zrobię zdjęcia z bliska aby pokazać to dokładnie na zdjęciach z bliska, wrzucę do tematu
andy_czarny pisze:4. przesuwales chlodnice ??
zapytam EVO i dam znać, ale z tego co sobie przypominam to była przesuwana chyba



andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » śr cze 30, 2010 16:28

dzieki w takim razie bede probowal upchnac to pod ori zderzak ;)
oczywiscie pas przedni czy tam wzmocnienie czy jak to sie tam nazywa pociete
jszcze raz dzieki



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » czw lip 01, 2010 22:49

Panowie, dla potwierdzenia słusznosci wstawiania FMIC, musze sie pochwalić, ze w ostatnim czasie zrobiłem jednorazowo 1250km w temp. powietrza średnio 31stopni i z prędkościa średnią 160km/h i nie zauważyłem zadnych puchnięć dolotu, spadku mocy/elastyczności, nawet w korku, czy miescinie jakiejś!! :bigok:

Po prostu pełen :grin: POZYTYW :grin: , bo jestem pewien ze gdyby nie to, to zadyszka byłaby murowana !! :crazy:

Więc nie zastanawiajcie sie nawet nad zadnymi podwójnymi SMIC, TYLKO I WYŁACZNIE FRONTOWY!! :okej:


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » czw lip 01, 2010 23:05

ja juz mam IC nagrany po ruri i kolanka jade w pn wiec bede modzil napewno sie pochwale - takiego IC jeszcze tutaj nikt nei wkladal wiec zobaczymy co z tego wyjdzie ;)



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » czw lip 01, 2010 23:34

andy_czarny pisze:ja juz mam IC nagrany po ruri i kolanka jade w pn wiec bede modzil napewno sie pochwale - takiego IC jeszcze tutaj nikt nei wkladal wiec zobaczymy co z tego wyjdzie
jak zmodzisz to się pochwal co to takiego :D



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » śr lip 07, 2010 22:31

Panowie takie pytanie z innej beczki, ale dotyczące tematu. W zasadzie chyba nie ma znaczenia czy zrobie orurowanie z nierdzewki,czy też z alu?? Czy mam rację??



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » śr lip 07, 2010 22:37

andy_czarny pisze:dzieki w takim razie bede probowal upchnac to pod ori zderzak ;)
oczywiscie pas przedni czy tam wzmocnienie czy jak to sie tam nazywa pociete
jszcze raz dzieki
pod ori wejdze z respectu elegancko mało cięcia i wchodzi bezproblemowo :D
Toledziak pisze:Panowie takie pytanie z innej beczki, ale dotyczące tematu. W zasadzie chyba nie ma znaczenia czy zrobie orurowanie z nierdzewki,czy też z alu?? Czy mam rację??
Chyba raczej nie tylko niewiem czy alu lepiej nie przewodzi ciepła przypadkiem :P co by mogło powietrze w rurkach grzac sie od silnika :)


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » czw lip 08, 2010 07:12

Sprawdze sobie przewodnictwo cieplne, bo chyba za alu mniej kasy wychodzi. A dodatkowo można kocykiem owinąć tę część dolotu co w silniku.



oSSk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lip 07, 2010 23:47
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Post autor: oSSk » pn lip 12, 2010 20:28

andy_czarny pisze:jagod starczy spokojnie i w leonie masz wiecej miejsca pod zderzakiem jak w mk4 wiec wsadzic tez powininec bez wiekszych problemow

Tutaj mam taka moja mala liste ICkow mzoe sie komus przyda z wymiarami i orientacyjnymi cenami ;)

550x180x65 respect

RENAULT TRAFIC/OPEL VIVARO PO 2001r /540x176x40/

Mercedes w203/c203 wyjscia do tylu /650X127X50/jakies 250 zl

bmw e-34 2.5 tds wyjscia do tylu /500x90x65/

Volvo S40/V50 /601x143x50=4297/ Jakies 500zl wiec nei warto :P

Opel Movano/Renault Master /678x173x43=5044/ jakies 200zl

Renault Megane/Scenic 1.9 /585x200x50=5850/ jakies 150 zl na allegro

Iveco Daily /630x205x65=8395/

VW Crafter \Mercedes Sprinter /640x205x64=8397/
Powiedzcie mi który z nich, ewentualnie jaki inny IC zakupić do MK4 - AHL, żeby zmieścić go pod zderzakiem? Planowana moc to ok.170-180KM. Mam klimę. A, i jeszcze jedno pytanko, bo nigdy IC nie montowałem, naprawiałem, nie miałem z nim nawet do czynienia, poza tym, że wiem do czego służy. ;) Zdjęcia oczywiście obejrzałem, ale jak go podłączyć? Do czego mają iść obie rurki - wejście/wyjście? I zamiast czego co było wcześniej je podłączyć? Pytanie pewnie banalne, ale bez kitu nie wiem. :D
Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 20:30 przez oSSk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » wt lip 13, 2010 20:19

oSSk, nie kaze Ci calego :) ale przeczytaj chociaz 10 pierwszych i 10 ostatnich :) moze 15 i bedziesz wiedzial o co chodzi
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
hero79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 16:19
Lokalizacja: 71...
Kontakt:

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: hero79 » sob lip 31, 2010 18:44

Hej! Jak większość tutaj, ja też mam kilka pytań do Was. Mam Borę wagon 1.9 TDi silnik AJM.
Dostałem na dobrych warunkach turbo i kolektor ssący od AWX.
Po przeczytaniu całeeeego temetu dziś zakupiłem IC od A5 ;> Chyba mnie troszkę poniosło, ale podobał mi się ;p
(1) Czy nie będzie Laga na takim długim jamniku?
(2) Pytanie czy go zmieszczę pod ori zderzak?
(3) Czy cofać chłodnicę na dole? Oczywiście zamocuję go w miarę możliwości od razu pod belką.
Jako, że kolektor AWX to rury od niego chcę poprowadzić prawą stroną(stojąc z przodu auta) - ktoś już tutaj taki kolektor wkładał.
(4) Jak i inni czekam na wskazówki jak, którędy poprowadzić rury, mam jeszcze pytanie gdzie we Wrocławiu kupować rury i kolanka(chodzi o cenę)?
(5) Ile mogę osiągnąć na takim zestawieniu?? Wyrzuciłem już kata przy okazji..
(6) EGR zostawić, czy zaślepić??
Obrazek
Obrazek
Obrazek


kupię uszkodzone kabelki od ROSSa...

Blanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 27, 2009 12:13
Lokalizacja: lomza

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Blanko » pn sie 23, 2010 18:52

co do tych wezy z fagumitu to brac ten? czy jakis inny?
http://www.fagumit.com.pl/oferta/r4/benz_olej.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
no i o jakiej srednicy? 50mm czy 55mm czy 60? sprzedaja juz od 1m te weze?


Passat 3BG AWX 1.9 TDI 194ps 380nm
tak sie zbiera passek 0-100
http://www.youtube.com/watch?v=53CgSt4I7DY

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości