Od kiedy kupiłem golfa chodzi mi po głowie ten silnik , wiem ze 2.0 TDI da sie zrobić na 240ps itp ale na początek włożyłem turbinę z nowego 2.0CR na niej będzie fajny dół góra nie na poziomie 210ps moment w granicach 400nm , ale jako ze golf ma napęd na 4 buty możną by więcej mięć momentu a co za tym idzie mocy . nie chce pchać gt 22 ze względu na laga , na wykresach nieźle nieraz moment 300nm przy 2krpm wygląda na dużych turbinach ale jak to ktoś mądry powiedział ze wykresem sie nie jeździ. i przy dużym turbo elastyczność samochodu jest nie za specjalna.
Poważnie myślę 2.5 ze względu na większą pojemność , 5 garnków ładnie gra

Wiem ze silnik R5 jest dłuższy o garnek ale w nim nie mam paska wielo rowkowego , napęd alternatora i kompresora jest realizowany przez koła zębate po stronie sprzęgła , kwestia dopasowani go do skrzyni , sprzęgło ma taką samo średnice ilość ząbków na tarczy sprzęgłowej nie byłą by problemem czy była by potrzebna jakąś flasza łącząca ??? . kwestia rozrusznika . Następnie ze by wszedł , i po wykonaniu kilku telefonów i po wycięci u wewnętrznej strony podłużnicy by wszedł

Pytanie do fachowców od elektryki czy ciężko było by ogarnąć temat podłączenia tego pieca w Golfie 5 2005rok , tak sobie pomyślałem teraz kupić sobie transportera 2.5 do firmy zabrać z niego piec i włożę mu moje BKD ... nie ma w mojej okolicy żądnego szrotu co by mieli 2.5 żeby go połączyć ze skrzynią od 5 będę musiał sie gdzieś przejechać dalej chyba żeby zobaczy czy ogóle po skrzynie 4motion to podejdzie ...
Tak do 12ts zł jestem na to wstanie wydać silniki są drogie dość ale kwestia poszukania dogadania się . niewątpliwie było to fajne rozwiązanie do takiego auta jak moje …
Dziękuje za wszelkie porady …


