Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								punxbrygade							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 116
 		- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
 		
		
																- Lokalizacja: warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punxbrygade » pt lut 25, 2011 18:51
			
			
			
			
			Ma ktoś w swoim Tdiku  wodny intercooler ?
Pytam się bo zakupiłem takiego do swojego busika , i czeka mnie na wiosnę montaż tego WCeta,
Dobrać jeszcze muszę pompkę wody i chłodnice  ....
Zamontował bym u siebie FMICA ale w busie to inna bajka a lag był by  przeogromny.....a montować małego coolerka gdzieś obok silnika mija sie z celem (efektywność chłodzenia)
Intercooler z toyoty celicy gt4 st205

 
			
									
									
		
		
				T3 syncro  AHU mTDI  11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Orzeł_01							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 299
 		- Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
 		
		
											- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Orzeł_01 » pt lut 25, 2011 19:52
			
			
			
			
			Szukam takiego intercooler-a od dłuższego czasu i nie umiem znaleźć nic w sensownej cenie. 
punxbrygade pisze:Dobrać jeszcze muszę pompkę wody i chłodnice ....
Pompkę możesz wsadzić z webasto - są przystosowane do ciągłej pracy. Z chłodnicą to raczej prosta sprawa.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								punxbrygade							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 116
 		- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
 		
		
																- Lokalizacja: warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punxbrygade » pt lut 25, 2011 21:11
			
			
			
			
			Tak wiem o tym ze mogę zastosować pompkę od mokrego webasta,  na allegro oferują pompki z przepływem 950l/h . Czytałem ze pompki do webast osiagają wydajność 1600l/h  tylko niewiem skad taka pompka ....myśle jeszcze nad jedną pompką stosowana w merdedesach i stayerach.. ale niemam konkretnych katalogowych danych....nr pompy 0 392 020 026
Co do ceny WC to ja zaplaciłęm 440 z przesyłką..  , 
Jeżeli chodzi o chłodnice to wiem że muszę zastosować chłodnice typu Harrison...jest najbardziej wydajna .
W układzie zapewnie będzie jakies 10l płynu.. układ bede przeciągał przez cały bus a chłodnica wody intercoolera bedzie przed chłodnicą wody  z przodu ..
Jest jeszcze inna możliwość czyli druga mechaniczna pompa wody, niezawodność i przy wzroście obrotów większy przepływ cieczy...  tylko gdzie ...  może sie coś uda dołożyć...
			
									
									
		
		
				T3 syncro  AHU mTDI  11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vision							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 734
 		- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
 		
		
											- Lokalizacja: warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vision » pt lut 25, 2011 21:53
			
			
			
			
			Pompa obiegu wody Mercedes 0392020026 0018351364 , Średnica przyłączeniowa króćców wody: 20mm wydajność: 750-950L/h , i mam taką 

ciekawe jak z pracą takiej pompki ( czas ), stosuje się je do wychładzania silnika
 
			
									
									
		
		
				sprzedam 
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								punxbrygade							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 116
 		- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
 		
		
																- Lokalizacja: warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punxbrygade » pt lut 25, 2011 22:44
			
			
			
			
			Raczej długo popracuje bo to w końcu bosch .. a nie  chińszczyzna ...
Sławku nie masz danych jakis co do pompek boscha   chodzi mi o wydajnośc
			
									
									
		
		
				T3 syncro  AHU mTDI  11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9288
 		- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
 		
		
											- Lokalizacja: Goleniów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » sob lut 26, 2011 08:47
			
			
			
			
			te pompki od webasto itp to raczej dlugo nie po chodza. W zasadzie to one maja tylko wymuszac obieg jak webasto pracuje ewnetualnie zaraz po zgaszeniu jeszcze przez kilkka minut. Nie wiem jak jest np w T4 bo u szwagra widzialem tak apompke na ukladzie mimo ze nie ma webasto. Czy to ktos dolozyl czy ma to dzialac caly czas czy tylko w pewnych momentach. w sharanie juz wymienialem taka pompke i powiem ze skonczyly sie w niej szczotki na silniku elektrucznym bo ile to moze chodzic roboczogodzin?? 50-,100 a moze 150 moze mniej moze wiecej.
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								punxbrygade							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 116
 		- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
 		
		
																- Lokalizacja: warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punxbrygade » sob lut 26, 2011 10:22
			
			
			
			
			Na zachodnich forach wyczytałem ze stosują i polecają pompkę firmy Jabsco  , są to pompy odśrodkowe z wirnikiem z brązu.... przepływ 15-20GPM  czyli jakies 5400l/h  koszt ok 160$
http://www.starmarinedepot.com/Jabsco+1 ... Puppy.html 
			
									
									
		
		
				T3 syncro  AHU mTDI  11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vision							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 734
 		- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
 		
		
											- Lokalizacja: warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vision » sob lut 26, 2011 10:40
			
			
			
			
			punxbrygade pisze: nie masz danych jakis co do pompek boscha chodzi mi o wydajnośc 
z sieci biorę dane  
http://allegro.pl/vw-touareg-q7-3-0-tdi ... 64323.html" onclick="window.open(this.href);return false; to jest ciekawa pompka bez szczotkowa mam taką i pracuje dziennie kilka godzin od kilku miesięcy , marcel do tego układu zakładasz jakiś czujnik temp?  pompka ciągle chodzić nie musi bo i po co
 
			
													
					Ostatnio zmieniony sob lut 26, 2011 11:22 przez 
vision, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				sprzedam 
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Orzeł_01							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 299
 		- Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
 		
		
											- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Orzeł_01 » sob lut 26, 2011 11:13
			
			
			
			
			Znalazłem coś takiego, ale wydajność nie powala z nóg: 
http://allegro.pl/pompa-obiegowa-12v-dc ... 60286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
punxbrygade pisze:Jest jeszcze inna możliwość czyli druga mechaniczna pompa wody, niezawodność i przy wzroście obrotów większy przepływ cieczy... tylko gdzie ... może sie coś uda dołożyć... 
Kiedyś wyczytałem że ktoś zastosował pompę wody z cieńkola.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								punxbrygade							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 116
 		- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
 		
		
																- Lokalizacja: warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punxbrygade » sob lut 26, 2011 12:55
			
			
			
			
			Chmm  .... chłodnice z cienkola to tak 

 ale pompę... chm......
Ja jednak chyba sie postaram coś wyrezac i dołożyć pompę wody na pasku...  zdecydowanie tańsze rozwiązanie   i pewniejsze..
Bo jak mam wydać 160$ lub 300 zł na pompkę i pierun go wie ile pochodzi... ( może zamiast sprężarki klimy której i tak nie posiadam)
 
			
									
									
		
		
				T3 syncro  AHU mTDI  11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								punxbrygade							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 116
 		- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
 		
		
																- Lokalizacja: warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punxbrygade » sob lut 26, 2011 14:06
			
			
			
			
			A pompę cyrkulacyjną  12v zapodam i tak  żeby się włączała  po zgaszeniu silnika (posiadam z 1.6td) i chłodziła przez pewien czas cały układ.
			
									
									
		
		
				T3 syncro  AHU mTDI  11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9288
 		- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
 		
		
											- Lokalizacja: Goleniów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » sob lut 26, 2011 19:27
			
			
			
			
			
A na jakiej zasadzie dziala ta pompka znaczy sie ten silniczek??
 
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								punxbrygade							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 116
 		- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
 		
		
																- Lokalizacja: warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punxbrygade » sob lut 26, 2011 20:51
			
			
			
			
			vision pisze:punxbrygade pisze: nie masz danych jakis co do pompek boscha chodzi mi o wydajnośc 
z sieci biorę dane  
http://allegro.pl/vw-touareg-q7-3-0-tdi ... 64323.html" onclick="window.open(this.href);return false; to jest ciekawa pompka bez szczotkowa mam taką i pracuje dziennie kilka godzin od kilku miesięcy , marcel do tego układu zakładasz jakiś czujnik temp?  pompka ciągle chodzić nie musi bo i po co
 
No oczywiście ze bedą czujniki ..... ale chyba bedzie pompa na pasku... wieć i tak chodzić będzie non top..... co do czujnika to tylko  od wentylatora aby sie właczał  i czujniki pomiarowe zapewne powietrza przed i za i wody
 
			
									
									
		
		
				T3 syncro  AHU mTDI  11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości