Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: TuneFORCE » sob paź 01, 2011 23:10

BKD, przelot na kacie i tłumiku przelotowym, większe turbo, posprzątane pod maską, seria nie była hamowana i nie wiem ile było, wykres na 160km to ten sam setup co na 200km tyle że bez ruszania softu

Obrazek


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: Dario84 » pn paź 03, 2011 07:40

TuneFORCE pisze:BKD, przelot na kacie i tłumiku przelotowym, większe turbo, posprzątane pod maską, seria nie była hamowana i nie wiem ile było, wykres na 160km to ten sam setup co na 200km tyle że bez ruszania softu

Obrazek

Chyba nawet wiem jakie to turbo :), nam wyszło w Piątek w BLB 211KM, wykres wrzucę jak go dostanę od Mumina, pompki seryjne, FMIC, wyrzucone wałki i kat, bez ruszania softu też wyszło coś koło 160KM, sofcik bez dymu oczywiście :).


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Golf4444
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: czw sty 14, 2010 23:31
Lokalizacja: Krotoszyn/Wieruszów / Lodz

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Golf4444 » ndz paź 09, 2011 22:09

ALH plus wtryski ASV lekko dmuchniety. I jak widac na wykresie. Bylo 330 nm ale zmniejszone do 303 ze wzgledu na dwumas. Obrazek


Golf IV 1.9 TDi 90ps + wtryski asv = 116 ps + soft = [b]140 ps 303 Nm. Highline[/b]

Awatar użytkownika
Jakobe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 20:06
Lokalizacja: Pomorskie

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Jakobe » pt paź 14, 2011 21:33

Pompa ALH+0.216+program

Obrazek

Auto zwija się już całkiem przyjemnie, program bez forsowania.

Wielkie podziękowania dla chłopaków z Tune-upu, za jak zwykle profi podejście do tematu ;)

pzdr



Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Skulek » wt paź 18, 2011 21:26

Seria of course ...

Obrazek


...

Awatar użytkownika
Ad4m3k
Forum Master
Forum Master
Posty: 1261
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 15:21
Lokalizacja: Ostrowiec / Kielce
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Ad4m3k » śr lis 02, 2011 12:54

ARL :grin:
-zaślepiony EGR
-wywalony katalizator
seria zadziwiająco mocna wyszła(nie wiem czy to normalne :shock:):
Obrazek
mod:
Obrazek
jak oceniacie?



bigu888
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 08, 2005 00:30
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

AHH + wtryski AHU + mod - prośba o ocenę

Post autor: bigu888 » czw lis 10, 2011 12:10

Seria AHH + wtryski AHU + soft mojej roboty (bezdymny, delikatny). Hamowany w GCS Kraków.

Obrazek



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: czajaa22 » ndz lis 20, 2011 01:25

AHF ,turbo ARL,230,pompa 11, przelot na jednym tlumiku 2.5cala, dolot do turbiny ARL, duze IC, program bezdymny.
Hamowany jakiś rok temu po roku spadek mocy o 15PS. Powód wtryski nie trzymają już ciśnienia do wyrównania i zawór na pompie od kata wtrysku do wymiany. Po wymianie zobaczymy ile wyjdzie. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz lis 20, 2011 19:58 przez czajaa22, łącznie zmieniany 1 raz.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: czajaa22 » ndz lis 20, 2011 01:29

AHF ,turbo ARL,230,pompa 11, kompletny przelot 2,5 cala na jednym tłumiku, dolot do turbiny ARL, duze IC, program bezdymny.
Obrazek

Hamowany jakiś rok temu po roku spadek mocy o 15PS. Powód wtryski nie trzymają już ciśnienia do wyrównania i zawór na pompie od kata wtrysku do wymiany. Po wymianie zobaczymy ile wyjdzie. Pozdrawiam.

Sorry za mizerna jakość foty!!


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Redbullos_AFN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn sie 11, 2008 02:44
Lokalizacja: Strzelin
Kontakt:

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: Redbullos_AFN » ndz lis 20, 2011 17:45

Silnik 1Z + Pompa ASV + 216FB + GT1749VA + EGR out + Kolektor dolotowy AWX
Intercooler narazie seria Obrazek



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Duber » ndz lis 20, 2011 22:40

ok panowie,kazdy post po moim,nie na temat ban czasowy/ostrzezenie
dotyczy to wszystkich stron konfliktu
chcecie załóżcie se temat w pogaduchach..



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Dario84 » wt lis 22, 2011 09:18

Zamieszczam też kilka naszych wykresów z ostatnich prac:

1. Audi A6 BLB, modyfikacje:

- FMIC z orurowaniem z kwasówki
- wyrzucenie wałków wyrównoważających
- montaż turbo CAHA
- wyrzucenie katalizatora

Obrazek

2. Golf 3 1,8 Turbo, modyfikacje:

- Swap silnika na 1,8T + skrzynia 5b
- Sprzęgło spiekowe + jednomas i wzmocniony docisk
- Głowica na szerokim kanale AGU
- Turbo TD05-16G6 10,5T
- Kolektor wydechowy rurowy z kwasówki
- FMIC o wymiarach 700x300x76mm + dolot z kwasówki 2,5"
- Dolot do turbo 3"
- Wydech 3" na 1 tłumiku
- Wtryski 630cc
- Pompa paliwa Walbro
- Wskaźniki AFR, EGT, Boost, Temp oil

Obrazek

3. Seat Leon ASV, modyfikacje:

- FMIC Iveco Daily + dolot z kwasówki
- Wydech przelotowy 60mm
- Turbo ARL
- Dolot do turbo ARL
- Kolektor ssący ARL
- Wtryski 230
- Pompa 11mm

Obrazek

4. Seat Cordoba AFN, modyfikacje:

- Wydech przelotowy 60mm + DP 2,5"
- Turbo GTB1756VK
- Wtryski 230
- FMIC T5 (wkrótce będzie zmieniony)
- Pompa 11mm
- Kolektor dolotowy ARL
- Dolot do turbo 2,5"

Obrazek

5. Seat Leon Kolegi Vertor, modyfikacje:

- Silnik ARL seria
- Turbo GTB1756VK
- DP 2,5", reszta wydechu seryjna

Obrazek

6. Seat Ibiza BPX, modyfikacje:

- Silnik BPX Seria
- Wydech 2,5", DP 3"
- Turbo GTB2260VK
- Wtrysk metanolu firmy AEM

Jest to porównanie wykresu bez metanolu i z metanolem.

Obrazek


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: tomek08 » wt lis 22, 2011 22:37

Witam, pogratulować takich wyników, szczególnie tego ostatniego :bigok: .
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: evolution » sob lis 26, 2011 16:39

nastepny gtb tym razem wydech prawie seryjny. boost 1.75 over 1,85.Obrazek
roznica miedzy gtb a gt jest pokazna bo te cyferki zwykle szlo osiagnac tylko na 2.75 cala przy gt22, zwracam uwage na 325 Nm przy 2krpm :bajer:
Porownujac te auto :
Obrazek
to ze smialoscia moge powiedziec ze to z plaskim niutonem jezdzi bardziej jak turbodoladowana benzyna, znikly wszelkie drgania wibracje czy halasy jak wstaje turbo
to z dzis bardziej kopie w plecy, przez 400 rpm ale jedzie znacznie gorzej :los2:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości