Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: tomek08 » sob lis 19, 2011 01:04

Witam, czytam tego posta i mam wrażenie, że ksenon, to były sparrow i chyba tylko po to się za rejestrował, żeby dalej robić zamieszanie na forum, bo sparrow wywalono.
Co do
ksenon pisze:Nawet,gdyby to był orlen,ale będący własnością Pana J., to gwarantuję ci,że kupisz tam gówniane paliwo.
Tylko stacje patronackie,będące w 100'tu %tach własnością danego koncernu mają w miarę pewne paliwa.
to muczę ci powiedzieć, że nie masz racji. Sam jakiś czas temu zaopatrywałem ich w paliwo i nie ma takiej opcji, że by mieli chrzczone paliwo, ponieważ ich SP mają monitoring i na bieżąco jest monitorowane każde dolane paliw do zbiorników. Baza, czyli w mim przypadku Płock widzi wszystko. Jeśli taki prywaciarz się nie dostosuje to od razu zrywają z nim umowę i mało tego dowalają mu taką karę, że w kilka lat normalny człowiek na to nie zarobi.
Jeśli masz tak po modzony wóz to wrzuć jakiegoś linka, gdzie można o nim poczytać, co masz zrobione, jak masz zrobione i może jakiś filmik jak to jeździ?
Pozdrawiam.


Tomek

arwam

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: arwam » sob lis 19, 2011 01:18

tomek08 pisze:Witam, czytam tego posta i mam wrażenie, że ksenon, to były sparrow i chyba tylko po to się za rejestrował, żeby dalej robić zamieszanie na forum, bo sparrow wywalono.
i masz dobre wrażenie. był kiedyś nawet taki użytkownik Vagin zdaje się też miał taką taktykę na szczęście On przestał więc chyba jest przedstawiciem tych trochę mądrzejszych ludzi



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: JohnyWalker » sob lis 19, 2011 01:38

To może zejdę na chwilę z tematu,czy występowały jakieś silniki vw na pompie wtryskowej 6cylindrów?



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: JohnyWalker » sob lis 19, 2011 02:40

Chodzi oczywiście o pompę wtryskową taką jak my mamy w naszych tdi



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: tomek08 » sob lis 19, 2011 02:46

JohnyWalker pisze:To może zejdę na chwilę z tematu,czy występowały jakieś silniki vw na pompie wtryskowej 6cylindrów?
tak występował 2,5TDI V 6 np. w audi A4,6 i w pasatach. Chyba, że jeszcze o czymś zapomniałem.


Tomek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: spawacz » sob lis 19, 2011 09:34

Ksenon, nie widzialem w zyciu takiej fali jak jest na zdjeciu chodzi ta z lewej strony, a moglbym nawet powiedziec ze jest to fala z TD zmodyfikowana jakim Photoshopem albo czys innym, bo jak dla mnie kontur ori fali sie odróżnia od tego co jest nalozone, ale moze slepy jestem - nie wiem. Tlokorozdzielacz jak ty to nazwales , a chyba nie wiesz ze to wystepuje jako calosc a nie sam tloczek ktory dales na zdjeciu lepszy ten od lewej.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

rafizdg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 16:25
Lokalizacja: dąbrwoa górnicza

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: rafizdg » sob lis 19, 2011 12:14

Z newsów moge dodać że po awari zablokowało pompe i nie wiem jakim cudem rozrząd przeskoczyl tylko na kółku pompy, na korbowym i rozrzadu znaki sie zgadzają na szczęscie



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: Adamm » sob lis 19, 2011 17:09

rafizdg, normalne , jak pompa staje a wal z walkiem sie kreca to leci po kole pompy sam pasek :)

wiem bo w swoim silniku kiedys sie spieszac po wymianie rozrzadu zapomnialem blokade wyjac i przekrecilem rozrusznikiem :) poszedl wal z walkiem a pompa stala :D efekt trzeba bylo jeszcze raz rozrzad ustawic a poza tym nic sie nie stalo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: ksenon » sob lis 19, 2011 17:36

spawacz, specjalnie dla Ciebie,bo widzę,że mało jeszcze widziałeś,zapodam kilka fotek fal z ich opisami.
Do tej chwili miałem Cię za kogoś kumatego,ale jak widzę Ty się dopiero pomp uczysz,oby tylko tego.
spawacz pisze:moglbym nawet powiedziec ze jest to fala z TD zmodyfikowana jakim Photoshopem albo czys innym,
To nie jest fala z td,muszę Cię niestety rozczarować,pochodzi z wolnossącego silnika,z forda transita 2.5 d z pompy o numerze 0 460 414 083 :hmm:
arwam, Ty jesteś specjalistą od pomp z transita,to może coś o pochodzeniu taj fali powiesz.
Bo niczego innego poza doszukiwaniem się moich korzeni i udawaniem greka lepiej nie robisz.
tomek08, najważniejsze,że robię dobre wrażenie,odnośnie sparrowa,to powiem Ci jedno,dzwonił do od YGD i gdyby tylko chciał,to jego login zostałby przywrócony,bo cowboy usunął go bezpodstawnie,okazało się,że sparrow,to nie osoba,za którą cowboy go wziął :grin:.

spawacz pisze:Tlokorozdzielacz jak ty to nazwales , a chyba nie wiesz ze to wystepuje jako calosc
Całość,to kolego sekcja wysokiego ciśnienia,bardzo mylisz pojęcia,bardzo.
To,co przedstawiłem na zdjęciu,to tłokoroździelacz,czylu urządzenie które tłoczy i rodziela paliwo na poszczególe sekcje,wtryski,cylindry :jezor: .
Musisz wykupić kilka godzin korepetycji u arwama :rotfl: .
Jeżeli wg.Ciebie fala z lewej jest przerobiona w photoshopie,to zapodaję zrobione dzisiaj,świeżutkie fotki tych samych i innych fal.
I tak,jako pierwsze na odstrzała idą fale,de 609,transit 2.5d,oraz de 110 z takiego asv.
Nadal będziesz twierdził,że na fali de 609,bardziej wypłaszczonej będzie lepiej,jak na tej de 110?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a93 ... b84a2.html

Dla rozwiania wszelkich wątpliwości widok z góry

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/764 ... 39563.html

Nie dziwi mnie fakt,że w życiu takiej fali nie widziałeś,bo poza falą de 110 i de 185 żadnej innej w rękach nie trzymałeś.
Gdyby tak było,to podejrzewam,że pewnie pokusiłbyś się o ich porównanie i nie wsadziłbyś takiego czegoś.
Choć z drugiej strony,patrząc na to,co wypisujesz,to już sam nie wiem,co myśleć.
Na pewno nie byłeś świadomy,tego,co robisz,to pewne.
To tak samo,jak z Twoją teorią,któa głosi,że za skok tłoka odpowiada jakiś tam pierścień :rotfl: :jaja: .
Nadal będziesz uparcie Twierdził,że na tej niższej,de 609 skok tłoka będzie taki sam,jak na de 110?
I,że to pierścień decyduje o skoku tłoka,a nie fala?

Mam dla Ciebie jeszcze jedną niespodziankę.Fotki fali de 185,którą ponoć masz w pompie i fali de 110,która z pompy wyjąłeś.
Popatrz sobie,na czym polegają różnice.
Te w wysokości przedstawiam,de 185-7.7mm,skok 3mm,fala de 110 7.75mm,skok 3.05mm.
Teraz prezentacja.
Aaa,bym zapomniał,odnośnikiem kąta wtrysku każdej fali,jest ta widoczna na dole stopka.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c4 ... b87d0.html

Tradycyjnie widok z góry,żeby nie było,że numery nieczytelne,czy niewidoczne :jezor:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/745 ... 30138.html

Widzisz dlaczego masz problemy ze zbyt wczesnym kątem wtrysku,czy ma Ci to wyjaśnić?

Żeby utwierdzić Cię w przekonaniu,że robiłem to w photoshopie,to poniżej dzieło mojego życia,zrobione tym właśnie programem.
Fale,de 609-transit 2.5d,de 110 chociażby asv i de 643 z 12'tki iveco.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2e ... 38b5f.html

Widoczek z góry,żeby nie było,Panie obcykany :jaja:.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ce ... c057b.html

Co masz do powiedzenia?
Niezła robota,jednak ten photoshop jest genialny.
A teraz odnośnie Twojej kolejne bystrej teorii,odnośnie tych tłokoroździelaczy,to muszę Cię po raz kolejny zmartwić.
spawacz pisze:tloczek ktory dales na zdjeciu lepszy ten od lewej.
Ten z lewej pochodzi z pompy 0 460 404 985,czyli pompy montowanej w silniku 1z :rotfl:.
Natomiast ten z prawej wyjąłem z pompy 0 460 404 986,czyli pompa z afn'a.
Jeżeli tego nie wiesz,to zapytaj arwama,powie Ci,że pompa z afn'a jest wydajniejsza.
Zapewne zapytasz dlaczego?
Po pierwsze ma wyższą falę,jak zechcesz,wkleję fotki,to sobie lukniesz,oczywiście przerobione w photoshopie.
Po drugie ma inną wartość wewnętrznego ciśnienia paliwa,o czym wprawny obserwator,znający się na rzeczy,dowie się patrząc na pewien szczegół widoczny gołym okiem.
No i po trzecie,sam tłokoroździelacz,jak widzisz.
Gdybyś nie mógł skumać,dlaczego tłok z afn'a jest lepszy od tego z 1z'ta,to poproś,chętnie wyjaśnię.
Taka mała podpowiedź w formie pytania.Który tłok ma większą powierzchnię tłoczenia :bajer: ?
Żeby nie było,to zdjęcie też jest dziełem photoshopa :jaja: :rozpacz: .
To tylko część tego,do czego mam dostęp,wzięte na potrzeby prezentacji :hmm: .

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e1 ... e3c03.html

Zapytam ostatni raz,nadal twierdzisz,że nie wysokość fali daje to,czego wszyscy szukamy?
To pierścień decyduje o roboczym skoku tłokoroździalcza?
Zatem na fali de 609 efekt będzie lepszy,jak na fali de 643,dużo wyższej,ale mniej wypłaszczonej?
Będziesz jak arwam,udawał greka i zmieniał za każdym postem temat,unikając odpowiedzi,których z prostej przyczyny znać nie możesz,czy zdobędziesz się na odwagę i jak mężczyzna,udzielisz fachowej odpowiedzi.

arwam, ja nie neguję Twojej wiedzy,jako mechanika,bo masz łeb,trzeba to przyznać,co niniejszym przyznaję.
Ale w temacie pomp wtryskowych,przyznaj szczerze,jesteś na poziomie spawacza.
Ja już sobie odpuszczam,jeżeli chodzi o Ciebie,bo w życiu niczego konkretnego się od Ciebie nie dowiem.
Do tej pory nie możesz( z wiadomych względów),napisać,co to jest Twoim zdaniem podsadzenie.
Aaa,a podkładka którą wsadziłeś była człowieku jedną z najgrubszych.
Jeżeli grubość 2.5m jest najmniejszą wartością,to co powiesz o takich,które mają 2.2mm?
Pozostałych mądrości z braku sił nie skomentuję,szkoda czasu,zdrowia i nerwów.
Każdy,kto ma choć odrobinę oleju w głowie,zrozumie o czym piszę.
Pozdrawiam i czekam na ewentualne sugestie i komentarze.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: spawacz » sob lis 19, 2011 18:39

To odrazu nie mogles dac normalnych zdjec? Ty teraz nagle zrobiles dobre ja pier... , po co ty mi piszesz w czym jest lepszy? Co ty myslisz ze ja nie wiem jake sa fale w AFN a jakie 1z? I co myslisz ze nie wiem ze cisnienia wewnetrzne sa inne, teraz pytanie do ciebie geniuszu co to ma wspolnego z tloczkiem? NIC, bo fala i cisnienie wewnetrze to nie tloczek , proste i to robi roznice miedzy wydajnoscia pomp 1z a afn. Wiec ja nie co ty wogule kombimujesz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: JohnyWalker » sob lis 19, 2011 18:50

Spawacz,kup sobie głowiczkę z 1z i włóż nawet do korpusu asv,i na tych samych ustawieniach zrób pomiar na hamowni przy 51mg,a potem na głowiczce z asv,bo jednak nie masz pojęcia na temat budowy pomp,a ksenon teraz właśnie to udowodnił.Zrób tak to zrozumiesz w czym rzecz,bo Twoja wiedza ogranicza się do paru pomp,a po ksenonie widać,że sporo więcej jak inni na forum.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: spawacz » sob lis 19, 2011 19:20

Sa roznice ale przez przesady, alob lepiej to daj taki wykres dla 51mg na org. asv i 1z w korpusie ASV, chyba ze jak ksenon ktory juz 3x mial dac przyklady sowich modyfikacje pomp , jakies filmy zdjecia cos??? co kolwiek, narazie ciagnie bezsensownie dyskusje bez konkretow i poparc, zdjec falek z neta to i jak moge z 1000 sciagniac i tlokorozdzielaczy. Fakty panie fakty!!! A nie gadanie na okraglo.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: Daron7 » sob lis 19, 2011 20:10

spawacz fakty ? Na początku z 11mm miałem fale DE185 - na niej pompa bardziej "miękko" pracowała, mniej klepała (łagodniejszy najazd fali), ale powyżej 3tyś obr brakowało regulacji kąta (soft seria był). Po zmianie na DE015 (1Z/AHU) dym znikł praktycznie do zera, pompa zaczęła mocniej klepać. Ale podniesienie ciśnienia załatwiło sprawę i jest na prawdę kulturalnie.

Tak więc nie podważając Twojej wiedzy, radzę Ci (tak jak kilku innych kolegów) zmień fale, bo już teraz są problemy z wysterowaniem dynamicznego, a co mówić po sofcie ? Będzie to samo co u Skulka. Tam też siedziała DE185, zapewne widziałeś filmy z hamownii ze zgrzytaniem. Tam też był drugi haczyk, jakim był za mocno wykręcony ogranicznik w BRD przez co wydech był przytykany i dlatego na wykresie wyszła taka kupa z dołu, ale mniejsza o to.

Jeżeli jednak nadal zostajesz przy swoim i twierdzisz, ze po sofcie na DE185 utrzyma kąt +18 to nie bądź zaskoczony że będzie nisko mała moc ze sporym zadymieniem.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: spawacz » sob lis 19, 2011 20:53

Heh Daron ja wiem o czym mi chcesz powiedziec, spokojnie, nie jest wykluczone ze te bebechy zostana zmienione. Narazie nic nie mowie, musze zobaczyc czym w tej chwili dysponuje. A ksenon jest do ciebie 2 slowa ty myslisz ze jak 2 tloczki dales o innych dziurach i innych wyciecach to mnie tym zaskoczyles? Ropa tak czy tak sie rozprezy tyle ze w miejszym lub wiekszym stopniu od tego jest tej otworek na srodku odprowadzajacy nadmiar dawki, a to jak boki sa wyciete to sa wyciete pod falke, ooo zaskoczylem cie, jak masz fale szybko narastajaca to wyciacia beda mniejsze i otworek reaz natomiast jeszeli fala jest wysoka ale rozlazla to wyciecia za wieksze , chyba reszta jest jasna.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości