Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								arturkw							
 
						- Kwi@tek

 			
		- Posty: 1186
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
 		
		
																- Lokalizacja: Gryfino
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arturkw » pt lis 26, 2010 12:31
			
			
			
			
			Jak wiadomo przy konwersji Wg (1Z) na vnt(afn.....) trzeba pozmieniać kilka rzeczy ale nie o tym. większość turbin awx,brd, hybrydy pasują pod downpipe z AFNa sytuacja ma sie jednak inaczej do silnika 1Z mówimy cały czas o mk3. i teraz pytanie downpipe z 1Z przerabia sie ucinając sama flansze i przyspawać trzeba tą z afn? czy trzeba cosik rzeźbić z kolankami?
 
czy poprostu sie odcina starą flansze i trzeba przyspawać tą co na fotce? czy jakaś większa rzeźba z tym jest?
 
			
									
									
		
		
				1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								michszym11970							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 141
 		- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
 		
		
																- Lokalizacja: Łęczyca
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: michszym11970 » pt lis 26, 2010 15:58
			
			
			
			
			arturkw pisze:teraz pytanie downpipe z 1Z przerabia sie ucinając sama flansze i przyspawać trzeba tą z afn?
dokładnie tak, wystarczy przyspawać samą flanszę AFN, kolanko zostaje oryginalne
tak to wyglądało u mnie w 1Z, turbinka AFN:

 
			
									
									
		
		
				jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								arturkw							
 
						- Kwi@tek

 			
		- Posty: 1186
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
 		
		
																- Lokalizacja: Gryfino
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arturkw » pt lis 26, 2010 16:10
			
			
			
			
			dzięki wielki kolego duży plus dla ciebie 

 
			
									
									
		
		
				1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								arturkw							
 
						- Kwi@tek

 			
		- Posty: 1186
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
 		
		
																- Lokalizacja: Gryfino
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arturkw » pt lis 26, 2010 16:47
			
			
			
			
			michszym11970,  mam jeszcze pytanie, ta flansze po prostu kupiłeś ori od AFN z uciętym kolankiem? czy jakoś sam dorabiałeś?
			
									
									
		
		
				1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								michszym11970							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 141
 		- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
 		
		
																- Lokalizacja: Łęczyca
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: michszym11970 » pt lis 26, 2010 23:47
			
			
			
			
			kupiłem odciętą ori flansze z AFN-a, ale dorobić też można
			
									
									
		
		
				jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Rapix							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2447
 		- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
 		
		
																- Lokalizacja: Zambrów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Rapix » sob lis 27, 2010 11:12
			
			
			
			
			jak bym to robił to bym dał od razu grubsze kolano
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								arturkw							
 
						- Kwi@tek

 			
		- Posty: 1186
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
 		
		
																- Lokalizacja: Gryfino
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arturkw » sob lis 27, 2010 12:56
			
			
			
			
			Rapix pisze:jak bym to robił to bym dał od razu grubsze kolano 
ale jak by dorwać ori Dp z afna to nie będzie problemu? chcę uniknąć jak najmniej komplikacji 

 
			
									
									
		
		
				1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Rapix							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2447
 		- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
 		
		
																- Lokalizacja: Zambrów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Rapix » ndz lis 28, 2010 22:49
			
			
			
			
			Ja bym dał ori flansze, a za nią jakieś większe kolano np. 3 calowe lub 2,5 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								DeepHeet							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 58
 		- Rejestracja: wt paź 05, 2010 15:03
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DeepHeet » śr lis 23, 2011 17:04
			
			
			
			
			Odgrzeje kotleta, nie ma sensu zakładać nowego tematu;)
Posiadam silnik 1Z i trubo AWX. DP mam kompletny z AFN, od turbo do katalizatora, którego z resztą już niema. Chodzi mi po głowie myśl, czy jest sens zrobić wolny przelot na 2.5"-albo inny od turbo do tłumika środkowego?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								arwam							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » śr lis 23, 2011 22:36
			
			
			
			
			turbo AWX to trochę mały sprzęt  jak chcesz to rób   i o większej średnicy ale w przypadku tej turbiny większa od fabrycznej średnica to będzie przerost formy nad treścią.
 za to  jak zrobisz większą to za jakiś czas jak Ci będzie mało i dasz większe turbo to będzie jak znalazł
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								DeepHeet							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 58
 		- Rejestracja: wt paź 05, 2010 15:03
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DeepHeet » śr lis 23, 2011 23:36
			
			
			
			
			Czyli nie ma sensu grzebać, jak kiedyś będzie większe to i wydech się zrobi 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								arwam							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » czw lis 24, 2011 09:31
			
			
			
			
			DeepHeet,   
przelot jest jak najbardziej sens zrobić i ewentualnie samą puszkę pustą na końcu dać. bedzie cicho jak w serii a nie będzie takich oporów przepływu.
 można też samą rurkę od początku do końca zrobić,i nie będzie  też jakiejś ogromnej różnicy. trochę głośniej będzie niż na serii jak turbo otworzy kierownice  przy zbijaniu ciśnienia.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								DeepHeet							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 58
 		- Rejestracja: wt paź 05, 2010 15:03
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DeepHeet » czw lis 24, 2011 13:28
			
			
			
			
			Też właśnie myślałem czy nie nie zostawić ori rur ale z tym środkowym coś podziałać i końcowym. Tyle że musi wyglądać jak ori co by na przeglądzie się nie czapiali
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości