Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

skullder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lut 19, 2009 17:44
Lokalizacja: Oława

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: skullder » ndz kwie 08, 2012 21:01

jak dla mnie to na pierwszym i drugim zdjęciu rozstaw jest taki sam i tak samo dwa otowry są bliżej siebie w porównaniu do reszty, ciekawy przypadek
Bo to jest zdjęcie tego samego felernego koła tylko z dwóch stron :grin:
Z fotki tez wyglada ze jeden otwor jest przesuniety w prawo- tak jak w prawidlowym tym kole na jednomas czy nawet w tych dwumasach co sa w ori w aHF, ASV i ALH. Coś musiało byc zle przymierzane do wału i tyle.
Było przymierzane i do zdjętego dwumasu i do wału - efekt ten sam, niewielki rozjazd jednego otworu (szkoda, że nie pamiętam którego, zaznaczyłbym na zdjęciu). Ponieważ zgłupieliśmy, nowe koło mechanik pojechał przymierzać z moim dwumasem i koło zdjęte z MK3 pasowało bez problemu. Ani ja, ani mechanik nie jesteśmy raczej debilami :grin: Zresztą nie wrzuciłbym czegoś takiego na forum nie upewniając się wcześniej. Ot, przedstawiłem to jako ciekawostkę i ostrzeżenie, żeby uważać na to koło, jeżeli pochodzi z późniejszego rocznika.
Tu na zdjeciu widać ze otwory nie są symetrycznie czyli tak ma być?
Tak, na pasującym kole otwory też są niesymetrycznie.



Awatar użytkownika
krzys_jg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: krzys_jg » pn kwie 09, 2012 09:56

Czy ktoś mógłby podać następujące nr wg etki? w moim przypadku motor ALH
- uszczelniacz wału silnika
- łożysko igiełkowe
- uszczelniacz wałka skrzyni biegów



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Baryla » pn kwie 09, 2012 14:50

tak czytam o tych sprzęgłach z g60/vr6, poszukałem w katalogu ic i wychodzi że jest taki sam nr docisku sachs do vr6 i do ARG bez dwumasu oraz 1Z. To komu teraz ufać? :helm: Czyli po prostu będzie trzeba kupić cały zestaw sprzęgła sachsa od tdi i tyle :)



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: przemlin » pn kwie 09, 2012 15:19

Baryla pisze:Czyli po prostu będzie trzeba kupić cały zestaw sprzęgła sachsa od tdi i tyle :)
Dokradnie , jedne post i wyjaśnia wszytsko :grin: A temat ma już 93 strony.



Awatar użytkownika
damian4422
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt kwie 23, 2010 21:22
Lokalizacja: WSE

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: damian4422 » pt kwie 20, 2012 21:20

Witam, mam golfa mk3 i silnik 1.9TDI (ALE) 90KM. Założyłem 0.216 i po ok 300km zaczęło ślizgać się sprzęgło. Kupiłem komplet SACHS
3000 332 001 czyli takie jak w G60. Jednomas był seryjnie no i po tej wymianie sprzęgło też się ślizga... Na 5 biegu jak dodam gazu obroty z 2000 wskakują od razu na 2400 i stopniowo przyspiesza... Jednomas był w dobrym stanie. Został oczyszczony i przetarty papierem. Dlaczego tak jest??


Mój golf:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=453944&p=5467933#p5467933[/url]

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: eden1992 » pt kwie 20, 2012 22:17

Czy koło zamachowe jest takie samo w silnikach ułożonych wzdłużnie i poprzecznie?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » sob kwie 21, 2012 07:17

eden1992 pisze:Czy koło zamachowe jest takie samo w silnikach ułożonych wzdłużnie i poprzecznie?
Nie bo z innej strony sa rozruszniki co wymusza inne usytuowanie wienca zebatego na zamachu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: eden1992 » sob kwie 21, 2012 07:20

wesol pisze:Nie bo z innej strony sa rozruszniki co wymusza inne usytuowanie wienca zebatego na zamachu.

A mógłbys pokazać różnice między 1 massem z poprzeczniaka i 1 massem ze wzdłużniaka?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: tomau » ndz kwie 22, 2012 13:40

Mam takie pytanie. Pada u mnie sprzegło. juz kupiłem koło zamachowe od 1z. Teraz zastanawiam się nad sprzęgłem jakie wybrać, Moc będzie około 200KM/400NM, narazie same wtryski 260. Wiem że g60 pewnie szybko padnie. Zastanawiałem się nad:
http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-vw-gol ... 09068.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ale co myślicie o czymś takim ? Ma ktoś założone cos takiego ? Docisk chyba wzmocniony. Jak to wychodzi cenowo ? orientuje sie ktos ile to wyjdzie z przesyłką? http://www.ebay.com/itm/F1-RACING-STAGE ... 256b90cb66" onclick="window.open(this.href);return false;
Myślałem również nad czymś takim, ale to raczej juz jazda po mieście może być trochę ciężka.? http://www.ebay.com/itm/F1-RACING-STAGE ... 5d32008db8" onclick="window.open(this.href);return false;
Co polecacie do TDI okolo 400NM ? Cena za sprzegło do 700ZŁ.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2306
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: RA_FEEL_IT! » ndz kwie 22, 2012 14:00

400NM - VR6 SACHS zda egzamin
mam u siebie :smirk:



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: zgredd » ndz kwie 22, 2012 14:29

U siebie miałem 180km 380nm i g60 trzymało bez problemu. Zdążyłem zmielić skrzynie a sprzęgło zostało. A lekko nie miało.



Awatar użytkownika
Sylwestro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 20:09
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Re:

Post autor: Sylwestro » czw kwie 26, 2012 19:56

sheriffg pisze:ja mam VW 037 105 273C i to było w tdi ale od jakiego auta to nie wiem golf 3 albo passat toledo 1 ibiza 1

te koła to są takie same jak się mylę niech ktos mnie poprawi
Ja nabylem nowy zamach w ASO o numerze 028 105 269B i taki numer jest na opakowaniu a jak zerwalem folie to na kole jest wygrawerowane 037 105 273C wiec chyba niczym sie nie roznia te zamachy :bigok:



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: KoJ@K » pn kwie 30, 2012 22:09

Pany sory za pytanie,bo jest tych stron do czytania trochę jednak,a ja pytam. Czy takiego zabiegu podejmował się ktoś w AXRze ? Co dokładnie by w nim trzeba było zmieniac,dokupic itd ? I czy jest gdzieś może jakaś foto relacja z wymiany sprzęgła w silnikach na PD ? Bo to napewno nie jednemu by ułatwiło wizję wymiany sprzęgła. :)


Obrazek

valdeeTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:48
Lokalizacja: płock

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: valdeeTDI » pn kwie 30, 2012 22:19

co za różnica VP czy PD jeśli skrzynia 5gang to pasi ta sama robota chyba że o czym nie wiem :kac:



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości