Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » śr maja 02, 2012 01:26

jaki...skromnis w d.. j...
ps zadnej nie miałeś w rece turbiny którą przerobiłem wiec skończ insynuacje


i nie odwaracj kota ogonem..albo pokazujesz ogranicznik albo zamilcz i sie nie przechwalaj i dowidzenia


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Adamm » śr maja 02, 2012 13:02

Panowie SPOKOJ !! temat nie jest o tym co kto i jak potrafi. to nie temat do oceny kompetencji poszczegolnych osob


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » śr maja 02, 2012 20:37

eden1992 pisze:
evolution pisze:juz w 2007 roku maczalem lapki w nowatorskim i opatentowanym w 2009 silniku o ktorym wzmianke zamiescilem na tym forum nawet:

No to super, ale fajnie bylo by jakbys pokazał albo opisał swoje rozwiązanie ogranicznika sztangi w gtb, Bo przecież o tym jest ten temat.
powtarzalem nie raz.. nie jestem caritas zeby na lewo i prawo pokazywac rozwiazania dzialajace lepiej niz u innych.
dwa jesli ja na to wpadlem/ wymyslilem to nie widze zadnego powodu by ktokolwiek nie mial sam wymyslec takiego lub lepszego rozwiazania. i to szczegolnie tyczy sie kolegi FAHOO, zamiast plakac ze nie pokaze ci jak przerabiam gtb - a to wiemy wsyscy nie od dzis- zacznij myslec i przerabiac wlasciwie dmuchawy, albo sprzedawaj jako nieprzerobione lub do wlasnej przerobki, bo na chwile obecna przerobka slabo ci to wychodzi :ass: .


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: eden1992 » śr maja 02, 2012 21:08

Jeśli nie skonfrontujecie swoich pomysłów to nie możecie mówić że jeden jest lepszy od drugiego, musiało by to obejrzeć więcej osób, bo wiadomo, że FAHOO i evolution bedą uważali swoje pomysły za najlepsze.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » śr maja 02, 2012 21:41

eden1992 pisze:Jeśli nie skonfrontujecie swoich pomysłów to nie możecie mówić że jeden jest lepszy od drugiego, musiało by to obejrzeć więcej osób, bo wiadomo, że FAHOO i evolution bedą uważali swoje pomysły za najlepsze.
Dazysz do tego by komus pokazac jak przerabiam... starego misia na sztuczny miod chcesz wziac???:>
Wystarczy skonfrontowac wykresy ktore sa dostepne tu i owdzie. regularne duze 4xx niuta przy 2krpm niektore 5xx niuta z mojej reki kontra 2xx moze male 3xx z innych.. Ba zeby bylo ciekawiej konfrontacje fahoo i moich przerobek byly robione na autach - wyniki sa jednoznaczne, ale jak sie twierdzi ze nie da sie tego lepiej zrobic liczac az ktos pokaze jak zrobic... Ponadto ja nie uwazam swojego rozwiazania za zupelnie najlepsze, uwazam je za niepodwazalnie najlepsze w tej chwili, zreszta nie tylko ja skoro czesc firm europejskich poniekad korzysta z moich przerobek uzyskujac regularne doladowania rzedu 1,5..2 bar przy 2krpm a cala krzyczaca reszta chce sie dowiedziec jak montuje ograniczniki i jak przerabiam. Mam swiadomosc ze ktos moze wpasc wkoncu na pomysl przerobki ktora bedzie lepsza od mojej,( na nieszczescie czyjes pewnym osobom z tego forum to nie grozi). Ja na chwile obecna skonczylem rozwijanie sposobu przerobki gtb22, zajmuje sie juz inna dmuchawa w testach, domyslam sie ze "znawcy" tematu znow widzac rozwiazanie stwierdza "Hmm -Za duza" zupelnie jak prawie 3 lata temu z gtb 2260 bylo we wrocku :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: monopolowy » śr maja 02, 2012 21:47

evo, wiesz że Cię szanuję za wiedzę, ale:
- na każdego "kozaka" jest zawsze jeszcze większy kozak, nawet jak się jest bardzo biegłym w pewnej dziedzinie. Moje produkty (które robię sam w 100%) kupują m.in. służby mundurowe jako lepszą alternatywę od zawodowych, wojskowych rozwiązań, ale nie krzyczę z tego powodu że jestem najlepszy w Europie. Po prostu.

- jeśli masz namacalny dowód że robisz lepiej od kolegi Fahoo - wrzuć to tu na forum. Nie mówię o sposobie montażu czy strojeniu, tylko prosta sprawa - to samo auto, te same graty, 2 różne wykresy. I tyle wystarczy.


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » śr maja 02, 2012 22:05

Widzisz, namacalny dowod jest juz na tym forum:) wystarczy poszukac. a co do kozaka, nie czytasz uwaznie, Ja wrecz chce zeby ktokolwiek dal rade pobic to co ja zrobilem. Na forum jest dowod ze moge uzyskac 2 bar ponizej 2krpm, a na youtubie znajdziesz nastepny ze udalo mi sie zejsc ponizej 1800 rpm z obudzeniem gtb22 do 2 bar jak i film porownywalny dwoch przerobek mojej i kolegi po "fachu". to zasadniczo sa namacalne dowody jak wstaja gtb po przerobce na jednym zestawie i sofcie po roznych przerobkach.
Co do krzyczenia,,, ty nie krzyczysz, ja stwierdzam niepodwazalny na chwile obecna fakt. jak sie trafi kozak bede mowil ze jestem drugi. A ze przewidujacy jestem wchodze w testy innej dmuchawy, rozwine modyfikacje na swiezynce w czasie gdy byc moze znajdzie sie kozak na gtb22 i znow bede mial powody na powiedzenie ze zrobilem cos szybciej i lepiej od innych :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Muszka.d » pt maja 04, 2012 10:38

grabiec, nie potrzebujesz ogranicznika. :bigok: Turbo nie wybuchnie i nic się nie stanie.


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: bvw08 » wt maja 08, 2012 15:55

muszka dawaj foty twojej i będzie po sprawie :bigok:


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » wt maja 08, 2012 16:42

Nie da bo Ja ja robilem. I PO SPRAWIE :bajer: . Myśleć Panie nad swoim rozwiazaniem a nie na siłe "kraść" cudze :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Muszka.d » pt maja 11, 2012 02:06

Dawać nic nie będę, mi nikt nic nie dał.... W życiu nie ma nic za darmo.... a szkoda...


niech padną opinie osób które mają coś do powiedzenia w temacie GTB - kto twierdzi że to cudeńko oferowane w pewnych mediach jest prawidłowo przerobione ?

Zastanawia mnie również jak stwórca tego dzieła zasadzi to cudeńko pod maskę gdzie mamy do popisu od 19 cm do 25 cm miejsca :)
Z tego ujęcia zbytnio tego nie widać, aczkolwiek chętni mogą odszukać inne ujęcia i sami stwierdzić.

Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8b ... 2644e.html


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » pt maja 11, 2012 08:36

kąty kąty :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » pt maja 11, 2012 18:47

Panowie mnie jeszcze jedno zastanawia... bo samo mocowanie gruchy to raczej nie jest problemem. Tu chodzi aby cięgno pracowało w całym zakresie pracy łopatek. A z tego co mi wiadomo to grucha od 1.9 ma około 1,2 cm zakres ruchu, gdzie w turbie ruch ramienia od łopatek to ponad 2 cm. Chyba ze damy gruszke od turbin KKK gdzie ruch sztangi ponoć jest dłuższy, pisze ponoć bo ja sam nie miałem do czynienia z taką gruszka. Według mnie najpierw trzeba skrócić ramie od sterowania łopatek. Aktualnie jestem na etapie własnie takiej przeróbki. Jeżeli sie z czymś myle prosze o wyprostowanie mojej wypowiedzi, z miłą checią posłucham jakiś uwag bądź porad.

Pany a macie może do załatwienia takiego mocowania gruchy jak pokazał muszka.d ?? bo nigdzie nie moge tego dostać. Jedynie na darkside ale 25 funtów za kawałek blaszki to lekkie przegiecie pały.


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

krystian821
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krystian821 » pt maja 11, 2012 21:06

Jest tak jak mowisz wystarczy przespawac ta dzwigienke i kierownice beda chodzily w calym zakresie,musi byc sporo krotsza,a mocowanie gruszki to nie problem,ja np przykrecilem ja do strony zimnej calkiem odwrotnie niz ori i jest dobrze.tutaj jeszce na ciut za dlugiej dzwigience-obecnie zmieniam na taka z turbo awx/avf
Obrazek


Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości