Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » sob cze 02, 2012 14:53

grabiec pisze:auto bylo wtedy wstepnie wystrojone bo pojawily sie nieszczelnosci w IC teraz juz nie kopci tak strasznie troszke ale nie duzo ale przeciez bez dymu przy ponad 200KM raczej sie nie obejdzie

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MVU ... =endscreen

co do trakcji przy 4motion nie ma problemu na suchym bo jak poleje jest inaczej :D
na to by zrobic z gtb 230 ps bez dymu potrzeba mniej niz 2 bary..... cos tu nie tak jest... kogos fantazja poniosla...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: grabiec » sob cze 02, 2012 14:56

evolution pisze:
fasd pisze:evo powiedz mi jakie doładowania masz przy gtb w dolnej czesci obrotów i jak najbardziej optymalnie zrobić zeby turbo sprawnie wstawało
wstawało?
looknij tu [youtube][/youtube] to taki standard do osiagniecia
powiedz mi na jakim biegu to nagrywales ?????


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » sob cze 02, 2012 15:08

to 5 bieg


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: grabiec » sob cze 02, 2012 15:48

z ciekawosci zobacze jak jest u mnie :D i moze nagram to wrzuce

no i nagralem

[youtube][/youtube]


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » ndz cze 03, 2012 19:54

hmmm.... Panowie a co możecie mi powiedzieć na temat GTB2260VKLR ? myślicie ze ma duzo większy potencjał niz GTB2260VK bądź gtb2265VK?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: eden1992 » ndz cze 03, 2012 20:07

VKLR to znaczy chyba że jest na łożyskach kulkowych i jest chłodzona cieczą.
Z resztą kilka stron wcześniej jest opisane co oznaczają poszczególne litery.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » ndz cze 03, 2012 20:29

eden1992 pisze:VKLR to znaczy chyba że jest na łożyskach kulkowych i jest chłodzona cieczą.
Z resztą kilka stron wcześniej jest opisane co oznaczają poszczególne litery.

eden to akurat wiem, ale chodzi mi o to ze czy da rade wiecej z niej wycisnąć i czy duze sa różnice?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » ndz cze 03, 2012 21:32

Tutaj jest mój golf, GTB2260VK, do 2000obr 2-6bieg, wskaźnik doładowania po lewej.


[youtube][/youtube]


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » pn cze 04, 2012 06:29

co to za rechot przy zdjeciu nogi z gazu? Jakis zawor upustowy czy co?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
pavo71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: pavo71 » pn cze 04, 2012 07:19

wesol pisze:co to za rechot przy zdjeciu nogi z gazu? Jakis zawor upustowy czy co?
Świst na wydechu spowodowany praca kierownic na turbinie. Chociaż dziwne bo nie powinien on być tak mocno słyszalny przy wydechach typu 3 cale.


Obrazek

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » pn cze 04, 2012 15:34

u mnie jest 2,5" na 3 tlumikach. ten dźwięk to różnica ciśnień w dolocie i wydechu kiedy ujmuje się gaz przy zamkniętych kierownicach


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » pn cze 04, 2012 16:58

innymi slowy ten dzwiek jest caly czas ale przy wcisnietym pedale zaglusza go klekot silnika. Bo wyglada to tak jak w turbo benzynie jak pracuje DV.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn cze 04, 2012 22:27

grabiec pisze:z ciekawosci zobacze jak jest u mnie :D i moze nagram to wrzuce

no i nagralem

[youtube][/youtube]
1.5 bara przy 2 krpm to juz zdrowy wynik. pytanko tylko czy ten odglos od 1800 rpm do 2400 to nie surge juz???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn cze 04, 2012 22:29

Dario84 pisze:u mnie jest 2,5" na 3 tlumikach. ten dźwięk to różnica ciśnień w dolocie i wydechu kiedy ujmuje się gaz przy zamkniętych kierownicach
a ja bym obstawil flutering slyszalny z dolotu:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości