![Obrazek](http://iv.pl/images/59624081672022633136_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/17013579197896935352_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/40754309406578483461_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/90960671299166683493_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/30188266604489301374_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/94482869893421625377_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/89954854704684634688_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/74487506711296085052_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/76899212421795663750_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/02043816029727725803_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/29309581802345159127_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/68858989019346867544_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/51565434780208004226_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/16409348592074995222_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/01428624673397512507_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/50912785915927399385_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/76988412128088770749_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/93490658785925920737_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/65960893857311057649_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/80331637689006877499_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/03869685186468018515_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/01433462294602400887_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/26362049438093568519_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/58707766062629878990_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/84532726042093951424_thumb.jpg)
![Obrazek](http://iv.pl/images/66916742829735297895_thumb.jpg)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
seryjny silnik, moje turbo z moim dp niezaleznie od wydechu, roznica na przelocie jest taka ze dymu nie bedzie ktory na seryjnym jest zawsze przy takim budzeniutoffic pisze:Ok, ale z całkowicie seryjnym motorem??? czy po przeróbkach jak wałek, inny dolot czy wydech, bo to ma duże znaczenieevolution pisze: ja smiem twierdzic ze na 4,5,6 biegu uzyskam jesli zajdzie taka koniecznosc 2 bary@ 1600rpm bez surge, a na 3 spokojnie uzyskam je przed 2krpm. Tu jest cala rzecz w przerobce, a dokladnie zrozumiec roznice miedzy elektronika a podcisnieniem. A co do rozsadnego niuta nie rozrozniam roznych wartosci dla zwyklej i duzej turbiny, a wrecz przeciwnie, staram sie stroic tak BigT by do 1700 rpm auto jezdzilo jak na normalnej dmuchawie na seryjnym programie do 2200..2300 tak jak seryjna dmuchawa po wirusie, a powyzej tak by maksymalnie dobrze auto zap...
moze mam jeszcze zdjecia przerobki pokazac??? wystarczy bys przyjechal ktoregos dnia na strojenie to sobie sam obadasz jak moge postawic dmuchawe.rob555 pisze:To juz wiemy a jakies konkrety oprocz zapewnien?evolution pisze: pisalem moim zdaniem na chwile obecna moja przerobka gtb jest najlepsza,
A o soft nie poprosił?? Bo ja już pytania takie miałemDario84 pisze:Ja ostatnio na innym forum dostałem PW, kolega napisał żebym mu napisał jak przerobić od początku do końca GTB i jak je zamontować, i najlepiej żebym dołączył zdjęcia do opisuBrak słów
ja mocno jestem ciekawy ile można z takiego wydłubaćDziś będziemy stroić BKD na GTB2260VK z wydechem seryjnym 55mm i seryjnym katalizatorem, wynik też będzie dla niejednego zaskoczeniem po wczorajszych wstępnych pomiarach
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 26 gości