Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: karolp1 » czw paź 03, 2013 12:08

eden1992 pisze:W ty katalogu znalazłem końcówki dwu sprężynowe ale 0,240
DSLA145P 208---0433 175 017--CP--5x0,24x145° Nozzle 2 springs
DSLA150P 261---0433 175 029--CP--5x0,24x150° Nozzle 2 springs

Czy jest ktoś w stanie sprawdzić w jakich silnikach one były??
Montowane w silniku Rovera Montego 2.0td Dsla150p261 0,240mm



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: speckom » czw paź 03, 2013 12:12

powodzenia z ustawieniem tego w/w wtrysku. :kac:


nie ma mnie

karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: karolp1 » czw paź 03, 2013 12:13

co do koncówki wtrysku 230 to jest o numerze dsla150p448 ale jest to rozpylacz od wtrysku jednosprężnowego Iveco 2.5D. Pytanie moje czy mógłby ktoś wyjaśnić jaka jest różnica budowy końcówki wtrysku od jedno a dwusprężynowego o tym samym kącie rozpylania ?????
speckom pisze:powodzenia z ustawieniem tego w/w wtrysku. :kac:
możesz uzasadnić dlaczego?????



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: speckom » czw paź 03, 2013 13:57

nie moge


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Szatannnn » czw paź 03, 2013 14:27

karolp1 pisze:co do koncówki wtrysku 230 to jest o numerze dsla150p448 ale jest to rozpylacz od wtrysku jednosprężnowego Iveco 2.5D. Pytanie moje czy mógłby ktoś wyjaśnić jaka jest różnica budowy końcówki wtrysku od jedno a dwusprężynowego o tym samym kącie rozpylania ?????
Zapewne posiadasz takie potężne narzędzie jakim jest internet. Na pewno znajdziesz coś na ten temat. Pierwsze silniki TDI pracowały na wtryskiwaczach jedno-sprężynowych. Nie licz na to że ktoś powie tobie jak wygląda końcówka do wtrysku jedno czy dwu-sprężynowego ani jak jest zbudowany wtryskiwacz jedno-sprężynowy.

Nie dziwie się ze użytkownik Speckom nie chcę nic mówić bo pewnie wydał masę pieniędzy na to żeby się tego nauczyć podobnie tak jak ja.



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: speckom » czw paź 03, 2013 16:05

do tego ten katalog co podales ma przeklamania.nijak ma sie do prawdziwego katalogu bosch ktorego nawet serwis ci nie pokaze...


nie ma mnie

p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: p14c3k » czw paź 03, 2013 16:31

niestety jest troche tak jak kolega speckom napisal,.

ja znalazlem jeszcze: http://www.gasgoo.com/e-catalogs/detail-20766.html, jakby kogos interesowalo, ale chyba nawet mniej wiarygodne niz ten z 7diesel..



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: eden1992 » czw paź 03, 2013 20:10

A miał ktoś do czynienia z końcówkami DSLA150P 261 końcówki 240 dwu sprężynowe z silnika perkins.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: speckom » czw paź 03, 2013 21:14

to sie nie nadaje to vp tdi. nie zgra sie tego z mapa paliwa.chyba ze pompe jakas 14mm i ustawione cisnienia jak w czolgu zeby nie laly.


nie ma mnie

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: eden1992 » czw paź 03, 2013 21:46

speckom, Ale dlaczego sie nie nadaje?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Krawczuk666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
Lokalizacja: src

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Krawczuk666 » czw paź 03, 2013 21:48

speckom, czyli sekret nie tkwi w dużych dyszach ? gdzie jest ten haczyk? :jezor: dając takie wtryski DSLA150P 261 końcówki 240 mówisz że nie zadziała bo pompę trzeba byłoby dać 14mm i w hooj ciśnienie żeby nie lały ok zgodzę się, piszesz też że w cenie tych bosio masz 2 komplety tych co szukamy, czyli musi być coś taniego 150-200zł końcówka czyżby to jakieś 216< xxx >230 ??? bo znów piszesz
a auto czy silnik czy chcica o wiecej mocy i tak wiecej nie wytrzyma :satan:
:D a jednocześnie znów piszesz że
nawet jak znajdziesz te koncowki to nie sa 230-stki ale ja moge z nich zrobic nawet 280-tki.uffff 1 trik ci już napisalem :helm:
gdzieś jest granica , wiadomo że stosuje się wieksze wtryski do tuningu , ale gdzieś jest granica gdzie tłok wytrzyma dawkę i nie spłynie do wydechu

....ot filozofia :grin:



p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: p14c3k » czw paź 03, 2013 22:11

eden1992, nie czytasz postow, pisalem juz wczesniej,, ja takie wlasnie zakladam, 240 firad'a p261, kolega z forum ibizy tez juz takie ma i bez programu jest ogien..



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: EnejVW » czw paź 03, 2013 22:12

speckom, a nie chodzi ci czasem o powiększenie otworków w np. ori 216. ja wiem tyle ze jeśli ktoś a tym zarabia to nigdy ci tego ie zdradzi, a ty wszędzie się mądrzysz a nic to do tematu ie wnosi.



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: eden1992 » czw paź 03, 2013 22:20

p14c3k, Mi chodzi tylko o to żeby mieć duże wtryski ori bosch.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości